Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+7
conguito10
Catalonia pk
elbravo0
drixlen
Mag Francesc
Sinofec
silkroad126
11 participantes

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108311
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por silkroad126 Dj Ago 27, 2009 2:44 pm

    Bueno aqui us deixo un post de un nano molt conscient del que esta passant al runescape, el post estava en alngles, l'he tradiut al castellà i ara fa pal traduirlo al catala aqui ho teniu:


    “El problema es la mayoría de la gente ... que hoy en dia ya no juegan por diversión. Como, en cualquier parte donde tu vayas, árboles Mágicos, el gremio De pesca, cualquier banco, la mayoría de los jugadores estan intentando conseguir nivel 99 en aquella habilidad. Sé que he perdido a amigos a esta obsesión loca sobre la adquisición de una habilidad hasta el nivel 99. Como, 1 día, un amigo que has estado jugando mucho con el, decide conseguir 99 Fletching. Esto es básicamente una despedida, desde aquel momento la única cosa su amigo hará es estar en “off” haciendo fletching en un banco. Siempre que tu le propongas hacer algo juntos la mayoria de veces , por no decir siempre el te respondera " estoy haciendo fletching ahora " y siempre que tu te conectes la primera cosa que te dira tu amigo es cuanta exp necesita para subir al siguiente nivel y permanece tranquilo el resto del tiempo, excepto los recordatorios constantes de cuanta exp es necesario al siguiente nivel otra vez...
    Entonces hay esta obsesión con las capas de las habilidades, aún después de conseguir una habilidad de nivel 99. Es como su capa de Habilidad estuviera pegada a su espalda, incluso cuando llevan los equipos más horribles. Pero a ellos les gustan emparejar equipos con amigos(tener el mismo equipo), porque esto es la diversión llevar siempre los mismos trajes, pero después de la adquisición de su capa de Habilidad todo que ellos se preocupan por llevala puesta, en cambio.Cuando la gente se molesta en en buscarme(visitarme), lo primero que ellos preguntarán sera ' porque no llevas la apa puesta? ", incluso cuando llevo un equipo que haría una combinación totalmente fea con la capa de Habilidad.
    La gente me dice que yo debería gastar mi dinero para conseguir nivel 99 de habilidades insustanciales, como Herblore, en vez de gastarlo en artículos. Ellos me preguntan que 99 me hago siguiente? Sin nisiquera haber llegado al 99 que estan intentando conseguir.. Ellos preguntan que 99 yo les recomendaría. Ellos preguntan el modo más rápido de nivelar 99 esta habilidad?. Otra pueba, sólo quieren el camino más rápido para llegar a un nivel, no importa si es 10 veces más aburrido que un camino algo lento. El ejemplo perfecto es la opción entre la Arena Brimhaven y la Arena Wilderness. La Arena Wilderniss es mil veces el mismo viejo círculo en el cual tu corres por todas partes. Brimhaven la Arena es exp lento, pero mucho más agradable, como es aleatorio, y también no son siempre los miscmos clicks. Pero desde luego, siempre que yo pregunto si un amigo quiere venir al circuito de Agilidad en la Arena Brimhaven, su excusa es " es demasiado lento ", y ellos aún más bien van solos en la Arena Wilderniss que ir juntos con un amigo aun más despacio, pero el circuito más agradable, y apetecible
    Pido a un amigo que venga conmigo a las “game Room” y el me contesta “no, tio que eso no da exp”... -.-” wtF?
    La tercera cosa del discurso enfático consiste en como la mayoría de la gente que decido añadir como amigos termina en exigirme/preguntarme/pedirme para prestarles mis artículos (soy limpiamente rico, tengo 99 de talar i de runecrafting porque son los skills que mas me gustan y con los que mas disfruto en el juego entonces ellos probablemente piensan que vale). Incluso más estúpido es cuando realmente les presto algo, gratis desde luego, ellos exigen/preguntan/piden para que yo se los preste para mas duracion.
    ¿Verdaderamente, están allí todavía la gente en este juego, que no se precipita a sus siguientes 99, que prefieren hacier algo divertido juntos incluso si es lento o no da recompensas, que no añaden a la gente solamente para aprovechar su riqueza i/o sabiduria?
    A mí parece que ya no quedan de esos. Bien, la única gente que no se parece a esto, parece ser aquellos que por lo general no juega durante más de 1 hora por día por regla general, pero entonces no hay realmente mucho tiempo para hacer algo juntos.”

    Esto es mio:

    Por ejemplo hay mucha gente que se pasa mucho tiempo para subir a 99 de algun skill dificil o lento y cuando suben dejan el juego porque se han pasado todo un año subiendo el mismo skill i se han aburrido y lo deja. Tengo bastantes amigos que han tardado 1 ño para subir 1 skill a 99 mas cocretamente el primer skill a 99 i lo dejan, me parecen que han perdido un año de sus vidas para nada porque no les ha servido de nada. Otra cosa es que hay personas "amigos" si es que se les puede llamar asi que creen que subir skillz es una competicion. Siempre que se conectan te preguntan tu nivel en un skill, i ellos como han pasado unos dias subiendolo y te han adelantado dicen "jajajaj noob soy mas que tu", eso a mi me da una rabia porque si quiero yo tambien puedo mirar sus hiscores ver en que me adelanta i ponerme a subir solo esos skills, pero rs no es una competicion. Por ejemplo a mi me paso con un "amigo" que era muy competitivo que era bastante mmenos nivel que yo en casi todos los skills, yo me aburri de rs y lo deje como 4-5 meses y el pues siguie jugando, cuando entre en el juego por primera vez en vez de decir "Hola tio cuanto tiempo como te ha ido" o cosas asi viene i empeza a decirme todos los niveles que ha subido de cada skill -.-" i cuando acaba dice "jajaj te he adelantado, noob" yo no aguanto a esas personas que se creen que poruqe tenga unos niveles mas que tu quiere decir que son mejores i te pueden decir noob, y eso que yo a el le he enseñado tosdo lo que sabe sobre rs porque no sabia nada. Y lo ultimo que me paso estava con el mismo "amigo" y acabo unas quests i me dice, "olle tienes que hacer estas quests (las que habia hecho el) porque sino te vas a quedar atras" y le digo atras de que? crees que estoy compitiendo contigo? y entonces dijo k no i se fue -.-"
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113234
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Sinofec Dj Ago 27, 2009 2:55 pm

    Té una mica de raó aquest tiu... Pero lo de pujar fletch en off i sense fer res, no es gaire cert....
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635596
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dj Ago 27, 2009 3:10 pm

    A mi em passa que molta gent em vol agregar pels meus nivells i res més, encara que jo arego només la gent que em cau bé a la meva friends list tinc molts lvl 40's i 50's que no entenen res del rs, només per que em cauen bé.
    També em trobo que molts cops quan vull fer alguna cosa com pk, etc. ningu vol anar per que esta pujant skills...
    També m'ha passat més d'una vegada que molta gent intenat adelentar-me en nivells que tinc baixos com agility, thieving,... i després em diuen que m'han adlentat, ect quan no entreno aquests nivells, ja que jo només entreno el que m'agrada i quan m'aburreixo no ho entreno més.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117148
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dj Ago 27, 2009 6:12 pm

    es veritat, son uns pesats preguntant q nivell pujaras si encara no has acabat amb el q estas pujan -.- i tb es molt molest q et diguin vine a un lloc i et diguin "no q estic pujan una skill" omg cm pot haver gent aixi affraid jo mai li faria aixo a un amic Sad

    la gent no es tindria q obsesionar amb les skill, nomes pujarles cuan tinguin ganes i sempre i cuan es diverteixin pujanles, es ilogic pujar una skill si no t agrada omfg, wtf? rs es per divertirse no x competir, i si competeixis q sigui algo divertit i no desagradable :S
    elbravo0
    elbravo0
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 49
    Punts : 113523
    Reputació : 0

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por elbravo0 Dj Ago 27, 2009 6:20 pm

    jaja perfi algu qe diu les coses clarees, 99's r overrated
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117332
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Dj Ago 27, 2009 7:06 pm

    Té tota la raó aquest xaval, sobretot amb el parraf final. Molta gent li atribueix més respecte i atenció a un level alt que a un que no tingui els skills tan alts. Això no tindria que ser aixi...

    El més graciós és que m'he trobat a molta gent del cc em demana que el puji a general perquè té les skills molt bones... i jo em quedo... wtf -.-
    Tothom ha de saber que per ser elegit general ho té que ser en eleccions, elegit entre tots i en igualtat de condicions. Valorant el seu caracter, no els seus nivells...

    Ademés al nostre cc no ets més que ningú per ser general(a diferència que molts altres clan chats)... . L'únic que podràs fer es kickejar, una cosa que molt rarament passa i que només es fa en ultimes circunstàncies.
    Vull que quedi clar que un general té el mateix que dir que un altra persona, i com ja ho han demostrat els generals que hem tingut que mai han abusat ni han donat una altra autoritat al ser general.

    Ops si una vegada, amb l'Ibra, però el vam treure de general in fraganti.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117148
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dj Ago 27, 2009 7:36 pm

    Catalonia pk escrigué:Té tota la raó aquest xaval, sobretot amb el parraf final. Molta gent li atribueix més respecte i atenció a un level alt que a un que no tingui els skills tan alts. Això no tindria que ser aixi...

    El més graciós és que m'he trobat a molta gent del cc em demana que el puji a general perquè té les skills molt bones... i jo em quedo... wtf -.-
    Tothom ha de saber que per ser elegit general ho té que ser en eleccions, elegit entre tots i en igualtat de condicions. Valorant el seu caracter, no els seus nivells...

    Ademés al nostre cc no ets més que ningú per ser general(a diferència que molts altres clan chats)... . L'únic que podràs fer es kickejar, una cosa que molt rarament passa i que només es fa en ultimes circunstàncies.
    Vull que quedi clar que un general té el mateix que dir que un altra persona, i com ja ho han demostrat els generals que hem tingut que mai han abusat ni han donat una altra autoritat al ser general.

    Ops si una vegada, amb l'Ibra, però el vam treure de general in fraganti.

    donam general q jo soc lvl alt bounce
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635596
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dv Ago 28, 2009 10:14 am

    drixlen escrigué:
    Catalonia pk escrigué:Té tota la raó aquest xaval, sobretot amb el parraf final. Molta gent li atribueix més respecte i atenció a un level alt que a un que no tingui els skills tan alts. Això no tindria que ser aixi...

    El més graciós és que m'he trobat a molta gent del cc em demana que el puji a general perquè té les skills molt bones... i jo em quedo... wtf -.-
    Tothom ha de saber que per ser elegit general ho té que ser en eleccions, elegit entre tots i en igualtat de condicions. Valorant el seu caracter, no els seus nivells...

    Ademés al nostre cc no ets més que ningú per ser general(a diferència que molts altres clan chats)... . L'únic que podràs fer es kickejar, una cosa que molt rarament passa i que només es fa en ultimes circunstàncies.
    Vull que quedi clar que un general té el mateix que dir que un altra persona, i com ja ho han demostrat els generals que hem tingut que mai han abusat ni han donat una altra autoritat al ser general.

    Ops si una vegada, amb l'Ibra, però el vam treure de general in fraganti.

    donam general q jo soc lvl alt bounce


    Drixlen si vols ser general presentata a les properes eleccions de general, que potser d'aqui poc n'hi hauran ja que comença a entrar cada cop més gent al xat i cada cop menys gens.
    conguito10
    conguito10
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 1001
    Punts : 116181
    Reputació : 0
    Edad : 28
    Ubicació : tarragona

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por conguito10 Dv Ago 28, 2009 10:38 am

    Surprised a mi m'agardaria ser general durant l'estiu que es quan i jugo....pero ara que es fan les eleccions a l'hivern...=8
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635596
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dv Ago 28, 2009 12:02 pm

    conguito10 escrigué:Surprised a mi m'agardaria ser general durant l'estiu que es quan i jugo....pero ara que es fan les eleccions a l'hivern...=8
    no si s'en fessin encara es tirgaria bastant ja que haurien d'entrar poc generals al xat i entra més gent nova.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117148
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dv Ago 28, 2009 1:06 pm

    Mag Francesc escrigué:
    drixlen escrigué:
    Catalonia pk escrigué:Té tota la raó aquest xaval, sobretot amb el parraf final. Molta gent li atribueix més respecte i atenció a un level alt que a un que no tingui els skills tan alts. Això no tindria que ser aixi...

    El més graciós és que m'he trobat a molta gent del cc em demana que el puji a general perquè té les skills molt bones... i jo em quedo... wtf -.-
    Tothom ha de saber que per ser elegit general ho té que ser en eleccions, elegit entre tots i en igualtat de condicions. Valorant el seu caracter, no els seus nivells...

    Ademés al nostre cc no ets més que ningú per ser general(a diferència que molts altres clan chats)... . L'únic que podràs fer es kickejar, una cosa que molt rarament passa i que només es fa en ultimes circunstàncies.
    Vull que quedi clar que un general té el mateix que dir que un altra persona, i com ja ho han demostrat els generals que hem tingut que mai han abusat ni han donat una altra autoritat al ser general.

    Ops si una vegada, amb l'Ibra, però el vam treure de general in fraganti.

    donam general q jo soc lvl alt bounce


    Drixlen si vols ser general presentata a les properes eleccions de general, que potser d'aqui poc n'hi hauran ja que comença a entrar cada cop més gent al xat i cada cop menys gens.

    ok ja em presentare, haver si em votan mes de 1 persona, no cm l altre cop xdd
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108311
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por silkroad126 Dv Ago 28, 2009 2:25 pm

    Ens hem desviat del tema completament!
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635596
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dv Ago 28, 2009 2:34 pm

    si el tema ha quedat totalment desviat. Aixì que millor continuar-lo:
    Jo crec que es veritat lo de la obsesió amb les capes ja que es veuen poquissims nivells 98's ja que tots els que tenen 98 d'aquella skill serien incapaços d'entrenar, ja que els apssiona la idea de arribar al maxim nivell daquella skill i tindre la capa, la que despres porten tot el dia vacil·lant de cape per di eh que tinc aquesta skill a 99.

    Encara que jo no porto quasi mai cap skillcape ja que prefereixo deu vegades més l'avas accumulator.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117148
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dv Ago 28, 2009 3:36 pm

    esq realment rs va d aixo, d entrenar skills cyclops i ami em sembla entretingut
    Anonim
    Anonim
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 216
    Punts : 115847
    Reputació : 0
    Ubicació : Anonim

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Anonim Dv Ago 28, 2009 4:47 pm

    Aixo es veritat, menrecordu que abans quan no hi havien skillcapes tothom feia de tot, anava aqui, anava alla, ja que no hi havia lobsessio darribar al 99, pero ara ja si.
    Jo portu la rc cape quan no em fa falta altra cape, pero hi han moltes vegadas, com per exemple fen runecraft, que vec tius am wc cape i aquestes capes i jo am spottier cape ja que dona -4kg, vaya chulillos ><

    PD: El tiu diu que es 99 wc 99 rc weeeeeeeeeeeeee no estic sol!
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117148
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dv Ago 28, 2009 6:27 pm

    Anonim escrigué:Aixo es veritat, menrecordu que abans quan no hi havien skillcapes tothom feia de tot, anava aqui, anava alla, ja que no hi havia lobsessio darribar al 99, pero ara ja si.
    Jo portu la rc cape quan no em fa falta altra cape, pero hi han moltes vegadas, com per exemple fen runecraft, que vec tius am wc cape i aquestes capes i jo am spottier cape ja que dona -4kg, vaya chulillos ><

    PD: El tiu diu que es 99 wc 99 rc weeeeeeeeeeeeee no estic sol!

    nomes els nerds rcean amb skillcape
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117332
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Ds Ago 29, 2009 12:16 pm

    lol al rs no tot es pujar skills..

    PD: Lol Drixlen ha molat el tema de posam rank xD
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635596
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Ds Ago 29, 2009 3:31 pm

    Jo quasi totes les skills que pujo son per fer pk, per res més ja que és on més em diverteixo.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117148
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Ds Ago 29, 2009 7:08 pm

    Catalonia pk escrigué:lol al rs no tot es pujar skills..

    PD: Lol Drixlen ha molat el tema de posam rank xD

    tots a rs si es pujar skills!!!!


    jajaja i el mag a la foto li a posat de nom nubskill.jpg q notas xdd U_U
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117332
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Ds Ago 29, 2009 8:38 pm

    Doble poster deserve to die jajajja
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120707
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Ds Ago 29, 2009 8:48 pm

    te tota la rao aquets xaval(fotet cata t'he copiat, no s'havia que posar)

    drixlen, jo m'enrecordo que quan feies rc o slayer o algo per l'estil deiem d'anar a pk o algo xupi i deies que no anaves perque perdies xp ¬¬
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117148
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dg Ago 30, 2009 6:57 am

    zoemiremiki escrigué:te tota la rao aquets xaval(fotet cata t'he copiat, no s'havia que posar)

    drixlen, jo m'enrecordo que quan feies rc o slayer o algo per l'estil deiem d'anar a pk o algo xupi i deies que no anaves perque perdies xp ¬¬


    cuan feia slayer, cuan feia rc, cuan feia smith, cuan feia fletch, cuan feia cualsevol cosa i ara encara u faig pro poso altre escusas Laughing
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120707
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Dg Ago 30, 2009 9:54 am

    hahahaha drixlen no tens remei xdddd


    PD:w0t 900 missatges Smile
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635596
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dg Ago 30, 2009 11:58 am

    drixlen escrigué:
    Catalonia pk escrigué:lol al rs no tot es pujar skills..

    PD: Lol Drixlen ha molat el tema de posam rank xD

    tots a rs si es pujar skills!!!!


    jajaja i el mag a la foto li a posat de nom nubskill.jpg q notas xdd U_U

    Hehe, vaig pensar que t'agradaria aquest nom per la skill, com ja sabras es una simple ironia. hehe
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122047
    Reputació : 2

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Doktrine Dt Set 01, 2009 2:10 pm

    M'encanta aquest tema i el post del noi anglès. S'adapta perfectament a la meva filosofia del joc.

    Per començar, veus gent amb 500 total (o encara menys) nomès fent fletching o cooking. La idea és després pujar la 'seva' skill favorita i tenir la capa trimejada. Jo vaig passejant i em venen i em pregunten 'Quant de temps has trigat en aconseguir Quest Cape / 91 mining / 97 agility?' i jo penso 'ara què responc? els hi dic que des de que vaig començar a jugar, perque mai he entrenat focalitzant en una skill? em poso en plan irònic? què faig?', i acabo per respondre 'Ho sento, mai responc a aquesta pregunta perque no considero la meva forma d'entrenar com a apropiada per tu' (ells volen velocitat, jo vull equilibri i satisfacció). Un cop a un li vaig dir que en pillar la Quest Cape vaig trigar 10 segons, em va dir de tot.. Cony! No va durar més la conversa amb el Wise Old Man... què volen?

    Per mi l'objectiu últim del joc és tot a 99, però no 'en el menys temps possible'. Sè que em costarà arribar a alguns, i d'altres simplement serà anar fent. Ara mateix vaig a per 99 agility. Cada dia algú em pregunta com vaig, i hi ha vegades que ha passat una setmana i responc 'Igual que abans', per què? molt senzill, he decidit prendre'm un escans i fer altra cosa. Jo no vull '99 Agility', vull que sigui el meu total 1999, i a continuació tenir 2000 total. No se'n veuen molts amb un sol 99 i 2000 total.

    Una altra cosa que mai entendrè és el fet de gastar-se cash en skills. Per mi els diners són per comprar-me una armadura, una arma, per gastar-me en construcció i tenir una casa bonica... Flipo amb els 99 fletching, crafting, smithing, etc... que simplement han comprat el 99. No els respecto ni ho farè mai. Jo sóc un DIY (Do It Yourself): Mino per smithing i crafting, tallo arbres per fletching i firemaking, aconsegueixo moltíssim material d'slayer drops per a diverses habilitats, parlant d'slayer, és la meva forma d'entrenar combat. A mi quan em pregunten 'Al meu nivell què hauria de matar?' jo responc 'Pregunta-li al teu slayer Master, pujaràs combat I slayer, faràs diners i aconseguiràs coses necessàries per altres skills'

    Bé... suposo que ja he expressat prou clarament el meu punt de vista Smile

    Contenido patrocinado


    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Mar 28, 2024 10:23 am