Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+7
conguito10
Catalonia pk
elbravo0
drixlen
Mag Francesc
Sinofec
silkroad126
11 participantes

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dt Set 01, 2009 2:24 pm

    Doktrine escrigué:M'encanta aquest tema i el post del noi anglès. S'adapta perfectament a la meva filosofia del joc.

    Per començar, veus gent amb 500 total (o encara menys) nomès fent fletching o cooking. La idea és després pujar la 'seva' skill favorita i tenir la capa trimejada. Jo vaig passejant i em venen i em pregunten 'Quant de temps has trigat en aconseguir Quest Cape / 91 mining / 97 agility?' i jo penso 'ara què responc? els hi dic que des de que vaig començar a jugar, perque mai he entrenat focalitzant en una skill? em poso en plan irònic? què faig?', i acabo per respondre 'Ho sento, mai responc a aquesta pregunta perque no considero la meva forma d'entrenar com a apropiada per tu' (ells volen velocitat, jo vull equilibri i satisfacció). Un cop a un li vaig dir que en pillar la Quest Cape vaig trigar 10 segons, em va dir de tot.. Cony! No va durar més la conversa amb el Wise Old Man... què volen?

    Per mi l'objectiu últim del joc és tot a 99, però no 'en el menys temps possible'. Sè que em costarà arribar a alguns, i d'altres simplement serà anar fent. Ara mateix vaig a per 99 agility. Cada dia algú em pregunta com vaig, i hi ha vegades que ha passat una setmana i responc 'Igual que abans', per què? molt senzill, he decidit prendre'm un escans i fer altra cosa. Jo no vull '99 Agility', vull que sigui el meu total 1999, i a continuació tenir 2000 total. No se'n veuen molts amb un sol 99 i 2000 total.

    Una altra cosa que mai entendrè és el fet de gastar-se cash en skills. Per mi els diners són per comprar-me una armadura, una arma, per gastar-me en construcció i tenir una casa bonica... Flipo amb els 99 fletching, crafting, smithing, etc... que simplement han comprat el 99. No els respecto ni ho farè mai. Jo sóc un DIY (Do It Yourself): Mino per smithing i crafting, tallo arbres per fletching i firemaking, aconsegueixo moltíssim material d'slayer drops per a diverses habilitats, parlant d'slayer, és la meva forma d'entrenar combat. A mi quan em pregunten 'Al meu nivell què hauria de matar?' jo responc 'Pregunta-li al teu slayer Master, pujaràs combat I slayer, faràs diners i aconseguiràs coses necessàries per altres skills'

    Bé... suposo que ja he expressat prou clarament el meu punt de vista Smile


    Jo trobo que la gent que vol pujar un nivell a 99 i el vol rapid només hauria de ser per necesitat no per tindre una simple capa que al cap del temps no la faran servir i la tindrant tot el dia al bank mentres llueixen una capa que es més apreciada o valuda per ells.

    A dir la veritat jo tots els 99's que pujo son per necesitat, ja que necesito 99 ranged 99 defença 99 mage, per pking i per matar monstres. I algú pensara així per que no deixaves a 94-97 magia? Doncs per que l'efectivitat no es la mateixa i vulguis o no quan vas amb barrage es nota molt.

    Els diners que em solc gastar jo només son per outfit, pking,... quasi mai m'en gasto per skilling.

    a més a més cadascú tñé una filosofia de joc, Per exemple hi ah gent que només pensa en puajr tot a 99 tant rapid com pugui i shagi de gastar el que fagi falta. Altre gent que només pensa en entrenar per fer pk, altre gent que només entrena per ser el numero 1 d'una certa skill, altre que entrena per tindre una conta que tingui un nivell de combat all 99 i tots els altres a 1 simplement per fardar, altres que s'ho fan tot els mateixos.

    Però cadascú fa el que fa per que li fa il·lusió i es diverteix d'aquella manera. El millor d'això es que tothom ho fa per que al final s'caba divertint això es el propodit de un joc divertir als jugadors.
    Una persona potser s'aburreix pel camí per que es fer una cosa monotona o una rutina, però al final acaba recollint el producte d'aquell esforç.

    El cas es que tothom que puja una skill la puja per que vol fer alguna cosa sigui tindre una skillcape sigui fardar sigui pujar-ho tot a 99. Però el cas es que el somni de quasi tot jugador es tindre una skill a 99, però per a que? Doncs per que es finalitzar un camí recollir el producte final de tant d'esforç i poder gaudir aquell skill.
    A dir veritat en el cami de 1-99 sempre hi ha la tensió de pujar nivell però a partir de 99 si entrenes la skill normalment es per que t'agrada i disfrutes i alla és on realment et diverteixes, però sempre també si la skill t'agrada el camí fins a 99 també es realment divertit.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dt Set 01, 2009 2:57 pm

    Mag Francesc escrigué:
    Doktrine escrigué:M'encanta aquest tema i el post del noi anglès. S'adapta perfectament a la meva filosofia del joc.

    Per començar, veus gent amb 500 total (o encara menys) nomès fent fletching o cooking. La idea és després pujar la 'seva' skill favorita i tenir la capa trimejada. Jo vaig passejant i em venen i em pregunten 'Quant de temps has trigat en aconseguir Quest Cape / 91 mining / 97 agility?' i jo penso 'ara què responc? els hi dic que des de que vaig començar a jugar, perque mai he entrenat focalitzant en una skill? em poso en plan irònic? què faig?', i acabo per respondre 'Ho sento, mai responc a aquesta pregunta perque no considero la meva forma d'entrenar com a apropiada per tu' (ells volen velocitat, jo vull equilibri i satisfacció). Un cop a un li vaig dir que en pillar la Quest Cape vaig trigar 10 segons, em va dir de tot.. Cony! No va durar més la conversa amb el Wise Old Man... què volen?

    Per mi l'objectiu últim del joc és tot a 99, però no 'en el menys temps possible'. Sè que em costarà arribar a alguns, i d'altres simplement serà anar fent. Ara mateix vaig a per 99 agility. Cada dia algú em pregunta com vaig, i hi ha vegades que ha passat una setmana i responc 'Igual que abans', per què? molt senzill, he decidit prendre'm un escans i fer altra cosa. Jo no vull '99 Agility', vull que sigui el meu total 1999, i a continuació tenir 2000 total. No se'n veuen molts amb un sol 99 i 2000 total.

    Una altra cosa que mai entendrè és el fet de gastar-se cash en skills. Per mi els diners són per comprar-me una armadura, una arma, per gastar-me en construcció i tenir una casa bonica... Flipo amb els 99 fletching, crafting, smithing, etc... que simplement han comprat el 99. No els respecto ni ho farè mai. Jo sóc un DIY (Do It Yourself): Mino per smithing i crafting, tallo arbres per fletching i firemaking, aconsegueixo moltíssim material d'slayer drops per a diverses habilitats, parlant d'slayer, és la meva forma d'entrenar combat. A mi quan em pregunten 'Al meu nivell què hauria de matar?' jo responc 'Pregunta-li al teu slayer Master, pujaràs combat I slayer, faràs diners i aconseguiràs coses necessàries per altres skills'

    Bé... suposo que ja he expressat prou clarament el meu punt de vista Smile


    Jo trobo que la gent que vol pujar un nivell a 99 i el vol rapid només hauria de ser per necesitat no per tindre una simple capa que al cap del temps no la faran servir i la tindrant tot el dia al bank mentres llueixen una capa que es més apreciada o valuda per ells.

    A dir la veritat jo tots els 99's que pujo son per necesitat, ja que necesito 99 ranged 99 defença 99 mage, per pking i per matar monstres. I algú pensara així per que no deixaves a 94-97 magia? Doncs per que l'efectivitat no es la mateixa i vulguis o no quan vas amb barrage es nota molt.

    Els diners que em solc gastar jo només son per outfit, pking,... quasi mai m'en gasto per skilling.

    a més a més cadascú tñé una filosofia de joc, Per exemple hi ah gent que només pensa en puajr tot a 99 tant rapid com pugui i shagi de gastar el que fagi falta. Altre gent que només pensa en entrenar per fer pk, altre gent que només entrena per ser el numero 1 d'una certa skill, altre que entrena per tindre una conta que tingui un nivell de combat all 99 i tots els altres a 1 simplement per fardar, altres que s'ho fan tot els mateixos.

    Però cadascú fa el que fa per que li fa il·lusió i es diverteix d'aquella manera. El millor d'això es que tothom ho fa per que al final s'caba divertint això es el propodit de un joc divertir als jugadors.
    Una persona potser s'aburreix pel camí per que es fer una cosa monotona o una rutina, però al final acaba recollint el producte d'aquell esforç.

    El cas es que tothom que puja una skill la puja per que vol fer alguna cosa sigui tindre una skillcape sigui fardar sigui pujar-ho tot a 99. Però el cas es que el somni de quasi tot jugador es tindre una skill a 99, però per a que? Doncs per que es finalitzar un camí recollir el producte final de tant d'esforç i poder gaudir aquell skill.
    A dir veritat en el cami de 1-99 sempre hi ha la tensió de pujar nivell però a partir de 99 si entrenes la skill normalment es per que t'agrada i disfrutes i alla és on realment et diverteixes, però sempre també si la skill t'agrada el camí fins a 99 també es realment divertit.


    wow ma costat llegir molts els vostres post, son llarguisims, eu dit moltes coses amb les q no estic d acord ^^, pro no les contestare tots, i mag al pujar skills no hi ha tensio :O, xD
    conguito10
    conguito10
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 1001
    Punts : 116621
    Reputació : 0
    Edad : 28
    Ubicació : tarragona

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por conguito10 Dt Set 01, 2009 2:57 pm

    ben dit les dos :p
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Dt Set 01, 2009 3:00 pm

    no tinc paraules o_O
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117772
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Dt Set 01, 2009 3:07 pm

    Jo opino que tothom faci el que vulgui , ara si , Jagex ha de respectar tots els tipus de player (recordant temps passats Twisted Evil )
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dt Set 01, 2009 3:09 pm

    drixlen escrigué:

    wow ma costat llegir molts els vostres post, son llarguisims, eu dit moltes coses amb les q no estic d acord ^^, pro no les contestare tots, i mag al pujar skills no hi ha tensio :O, xD


    Tensió:Estat emocional d'algú que està exaltat o nerviós a causa de les preocupacions o d'un excés de feina.

    Tu normalment estas en tensió de pujar nivells ja que sinó, no jugaries tant.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dt Set 01, 2009 4:44 pm

    Mag Francesc escrigué:
    drixlen escrigué:

    wow ma costat llegir molts els vostres post, son llarguisims, eu dit moltes coses amb les q no estic d acord ^^, pro no les contestare tots, i mag al pujar skills no hi ha tensio :O, xD


    Tensió:Estat emocional d'algú que està exaltat o nerviós a causa de les preocupacions o d'un excés de feina.

    Tu normalment estas en tensió de pujar nivells ja que sinó, no jugaries tant.
    omg si jugo poquisim
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dt Set 01, 2009 5:02 pm

    drixlen escrigué:
    Mag Francesc escrigué:
    drixlen escrigué:

    wow ma costat llegir molts els vostres post, son llarguisims, eu dit moltes coses amb les q no estic d acord ^^, pro no les contestare tots, i mag al pujar skills no hi ha tensio :O, xD


    Tensió:Estat emocional d'algú que està exaltat o nerviós a causa de les preocupacions o d'un excés de feina.

    Tu normalment estas en tensió de pujar nivells ja que sinó, no jugaries tant.
    omg si jugo poquisim

    hehe ets molt irònic Very Happy
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dt Set 01, 2009 5:52 pm

    Mag Francesc escrigué:
    drixlen escrigué:
    Mag Francesc escrigué:
    drixlen escrigué:

    wow ma costat llegir molts els vostres post, son llarguisims, eu dit moltes coses amb les q no estic d acord ^^, pro no les contestare tots, i mag al pujar skills no hi ha tensio :O, xD


    Tensió:Estat emocional d'algú que està exaltat o nerviós a causa de les preocupacions o d'un excés de feina.

    Tu normalment estas en tensió de pujar nivells ja que sinó, no jugaries tant.
    omg si jugo poquisim

    hehe ets molt irònic Very Happy

    home ironic, ironic, no molt ee Evil or Very Mad
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117772
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Dt Set 01, 2009 9:33 pm

    a pking si arrisques molt o lluites contra un player famós per fer vid tmb hi ha tensió

    Ú.Ù
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Dt Set 01, 2009 11:18 pm

    i quan estas a pvp fent ep i t'ataque algu amb dds tmb ia tensiod e si et matar o no i tu halan amb protect i corrents per anar al bank o pujant i baixant scales i marejantlo xddd
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dc Set 02, 2009 7:43 am

    jaja es veritat

    P.D: ahir vaig perdre 400k a pvp, es el fi del mon confused
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113674
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Sinofec Dc Set 02, 2009 10:50 am

    Si drixlen, s'ha acabat el mon.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Dc Set 02, 2009 11:36 am

    jo ahir uns 600k xddd
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dc Set 02, 2009 12:20 pm

    Catalonia pk escrigué:a pking si arrisques molt o lluites contra un player famós per fer vid tmb hi ha tensió

    Ú.Ù

    si però t'hi acabes acostumant, almenys jo qaun arrisco 5m+ al cap de 10 min ja no tinc tanta tensió.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dc Set 02, 2009 12:37 pm

    Mag Francesc escrigué:
    Catalonia pk escrigué:a pking si arrisques molt o lluites contra un player famós per fer vid tmb hi ha tensió

    Ú.Ù

    si però t'hi acabes acostumant, almenys jo qaun arrisco 5m+ al cap de 10 min ja no tinc tanta tensió.

    riskejar 5m .. no pasa res jo tb u faig als tricks, al costat del bank clar xD
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dc Set 02, 2009 12:57 pm

    drixlen jo no faig tricks ho faig en dm's i no al costat del bank.
    conguito10
    conguito10
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 1001
    Punts : 116621
    Reputació : 0
    Edad : 28
    Ubicació : tarragona

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por conguito10 Dc Set 02, 2009 2:28 pm

    odio els tricks :p
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117772
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Dc Set 02, 2009 3:25 pm

    Arrisca 50m ja veuràs com hi haurà tensió lol ^^
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dc Set 02, 2009 4:13 pm

    Catalonia pk escrigué:Arrisca 50m ja veuràs com hi haurà tensió lol ^^
    ja vaig pillar uns 20m un cop xd al costat del bank 0 tensio.. =)
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Dc Set 02, 2009 11:58 pm

    la tensio es quan estas fent ep mentres mates black dragons al lava maze dungeon, tens por de que vingui un barrager i et mati i clar tu alla desesperat perque puji l'ep i nada i al final zasca, pasa, ve un barrage rno et dona temps a fe rlogout i estas mort
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dj Set 03, 2009 8:17 am

    zoemiremiki escrigué:la tensio es quan estas fent ep mentres mates black dragons al lava maze dungeon, tens por de que vingui un barrager i et mati i clar tu alla desesperat perque puji l'ep i nada i al final zasca, pasa, ve un barrage rno et dona temps a fe rlogout i estas mort

    lol i si a sobre portes els ranged brawling gloves tens por de perdrels >.<
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122487
    Reputació : 2

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Doktrine Dj Set 03, 2009 2:31 pm

    M'encanta com l'essència d'aquest tema (els 99 grinders) ha anat perdent-se fins a acabar sent un altre tema de pking. Potser he anat a para al lloc erroni, jo.

    Tornant al tema principal, ahir a Varrock bank l'únic que llegia era 'My Fletching level is...' quickchatted... què trist... Sort que nomès faig 4 pocions i els battlestaves diaris allà, si no pararia boig.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dj Set 03, 2009 2:49 pm

    si, quan algu té un nivell alt sempre l'esta diguent pel quick chat ia varrck tota la gent que fa fletch no para de dir my fletch lvl is i la gent que fa fm al ge my firemaking lvl is... i normalment tenen nivells 60, etc cosa que dius i que m'importa a mi el teu nivell.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dj Set 03, 2009 3:08 pm

    ps jo sempre q trobo algu m entres entreno em poso a dir tots els meus 99 x qc =)

    Contenido patrocinado


    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 2 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Abr 19, 2024 6:05 pm