Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+8
Mag Francesc
Dukende pkr
silkroad126
conguito10
Sinofec
zoemiremiki
drixlen
Tumulari
12 participantes

    Catalonia pk

    uRi pl0x
    uRi pl0x
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 45
    Punts : 104620
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por uRi pl0x Dl Jul 12, 2010 4:59 pm

    Si el Mag Francesc te la password de la account del We Catalonia, jo soc el primer que torna al cc antic.
    Si no la tingues, no tindria sentit estar en aquell cc.
    A mi tant se me'n dona que estigueu al cc "We Catalonia" o no, nomes demano anar a un cc amb owner actiu.
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108311
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por silkroad126 Dl Jul 12, 2010 5:04 pm

    Weno ja, però a alguns els molesta que tu t'haguesis autoproclamat general, que hi deixis a noobs al cc mentres començen baralles diuen estupidesses i es veu que la seva mentalitat es de 3 anys, amés al catalonia pk nou ranks pels nou members? perke...no els hi serveix de res només si els poses general...i una pregunta.. perke vas fer general a l'adri?
    A mi lo de fer generala l'adrii em va molestar molt...personalment i més quan em va dir un: Tio quina merda l'uri l'ha fet general a l'adrii perke li surt dels ous i em vai kedar WTF??? Jo no vull ser general vull que siguem justos,si no es respecten les normes els hi fotem fora i si hi tornen es prendran mesures...i no poso exemples de quan els subnormals del chat es posen a insultar o fer i dient estupidesses i ninú els fot fora...penso que hauriem de donar un altre oportunitat al catalonia pk a veure que passa si segueix amb lo mateix ja pensarem algo, encara que jo la tinc pensada...
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 111936
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Tumulari Dl Jul 12, 2010 5:06 pm

    demanes le cc owner actiu per poder posar ranks k no serveixen per res, Catalonia pk es un mite del rs i s'estava perdent i no pasara aixi xk si no fos per akell cc io no agues conegut a ningu de vosaltres i segurament com a mi li pasa a molta gent.
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113234
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Sinofec Dl Jul 12, 2010 5:10 pm

    uRi pl0x escrigué:La idea del cc ''We Catalonia'' va ser del Suplici (Eudi) i meva (uRi pl0x), despres vam donarlis la password de la account al Mag Francesc i al Zoemiremiki per que ens ajudesin a dur el cc.
    Ho vam fer per que com el Catalonia Pk va fer quit, ningu podia ficar ranks als nous membres de la comunitat, ni pujar el rank als que sortisin escollits general.
    Ho vam fer amb tota la bona intencio per que el cc prosperes. (No em funcionen els accents) xD
    Sinofec: Si hagues sigut un canvi tan ''Fatal'' no haguesis estat al cc durant 5 mesos.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Josepenric:Jdr, Teniu Rao...no se qui va ser el que va proposar lo del we catalonia...it fails..
    alli ja no hi ha els noobs fans del cat pk que molestaven...ni el tipic spamer dient owned noob...aah els vells temps ( em surt de l'anima Xd )
    per aixo jo dic
    GF we catalonia

    We catalonia fails perque no hi han els noobs que molestavan i els tipics spammers dient owned noob?
    Aixo si que es un bon argument.
    I lo de GF we catalonia sobra ho vam fer amb tota la bona intencio.

    et responc a lo k mas dit: jo vaig estar 5 mesos perk volia parlar amb la gent. L'únic dolent del cc, eres tu. Fer-se owner del cc kuan a l'altre no eres ni mitja merda a molta gent no els va agradar, i a mi tampoc.
    uRi pl0x
    uRi pl0x
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 45
    Punts : 104620
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por uRi pl0x Dl Jul 12, 2010 5:18 pm

    Era un dels dos owners del ''We Catalonia'' cc, nomes faltaria que no fos general.
    En quant a lo del Adri, el vaig fer general ahir per la nit durant menys de 10 hores per que li feia ilusio.
    I mira en quant a lo dels noobs que diuen estupideses, ni a We Catalonia ni a Catalonia Pk cc's mai s'ha fet kick a algu per dir estupidesses o per tenir la mentalitat de un nen de tres anys per que si fos aixi els cc's estarien practicament buits.
    Es kickeixa a les persones que despres de un a dos avisos continuen faltant al respecte dels altres membres del grup, fent spamm etc.
    Si algu t'esta faltant al respecte a tu, m'ho dius i jo li faig kick si tens proves o un altre membre del cc ho confirma.
    En quant a lo de donarli una nova oportunitat al Catalonia Pk, per si no ho sabies no juga a Runescape, el Mag Francesc dura el cc per que crec que te la password de la account i em sembla molt be mentre el Mag es conecti asiduament.
    uRi pl0x
    uRi pl0x
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 45
    Punts : 104620
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por uRi pl0x Dl Jul 12, 2010 5:23 pm

    Hi estic d'acord Tumu.
    Sinofec: Jo era l'unic dolent del cc per que em vaig autoproclamar owner del cc?

    Mira nomes et dire una cosa, vau ser vosaltres els que us vau canviar de cc, ningu us hi va obligar amb aixo ja t'ho dic tot. Us podrieu haver quedat al Catalonia Pk cc desde el principi.

    En quant a lo de '' No ets ni mitja merda'' Amb aixo nomes demostres un comportament inmadur.
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113234
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Sinofec Dl Jul 12, 2010 5:25 pm

    jo vay fer quit, i vay tornar després del canvi.

    I no ets el millor per dir que algu demostra "comportament inmadur"
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 111936
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Tumulari Dl Jul 12, 2010 5:26 pm

    no te perque ser el mag fransesc, ja mes posat en campaña per recuperar la pass i k porti el cc algu que en sap com el zoe(el de debo) i en drixlen o algu que en sapiga
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113234
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Sinofec Dl Jul 12, 2010 5:28 pm

    dels actius, per veterania, l'hauria de portar el zoe i/o el seall (però el seall no juga gaire)
    uRi pl0x
    uRi pl0x
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 45
    Punts : 104620
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por uRi pl0x Dl Jul 12, 2010 5:29 pm

    Sino, simplement no faltis, jo no t'he faltat.
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 111936
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Tumulari Dl Jul 12, 2010 5:31 pm

    per mi k u porti el zoe i despres fem votacions per escollir a 2 o 3 generals mes, o alguna cosa per el estil, aixo si a totom li semblabe i tal, si no li sembla ve que proposi alguna altre cosa ^^
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108311
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por silkroad126 Dl Jul 12, 2010 5:35 pm

    Lol llavors tu hi vas treure profit al we catalonia o no? i respecte a lo dels noobs, tu creus que una persona quan es conecta només es dediqui a dir subnormalitats a molestar als demés i no fer res constructiu? jo crec que si hi haura gente ja que en aquesta comunitat hi ha gent que val la pena de debó pero gent uns 3 o 4 que son subnormals totals i només es dediquen a molestar i quan un general no hi es es posen a barallar-se com em va pasar a mi l'altre dia mb el sseppe i l'ivan s'estaven barallant i jo vaig intervindre perque paressin i es van possar els doa a insultar-me i molestant a fana amb frases com"t'ha vingut la regla"? "no ho paguis amb mi si t'ha vingut la regla" etc..etc... fins que va haver de fotrel's fora als dos i despres va passar-me a mi lo mateix només que no hi havia cap general per fotrels fora...si tu creus que aquesta gent hauria d'estar a la nostre comunitat...doncs truca a cada un d'aquests i posat tu amb ells al cc que ownejes tu perke jo etic fart d'aquestes subnormalitats...

    i això era només un exemple de tot el que ha passat en aquesta setmana que hi torno a jugar...i si es segueix amb we catalonia..me'n vai on vai coneixer a molts dels antics players(dhart,petuga,drix,sito,caza,¿zoe?) al latin chat ja que m'han invitat a tornar un altre vegada...

    Aquesta és només la meva opinió...
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113234
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Sinofec Dl Jul 12, 2010 5:37 pm

    de generals en som una quants crec jo... ( e dit "som" Catalonia pk - Página 2 Icon_wink ), primer mirem lo del semi-owner, i després en parlem
    uRi pl0x
    uRi pl0x
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 45
    Punts : 104620
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por uRi pl0x Dl Jul 12, 2010 5:42 pm

    Silk, has llegit el meu post? Jo crec que no.
    Mira aquells si que es mereixien kick per faltar a la Fana.
    Pero un que diu subnormalitats com ''Com faig woodcutting'' no es mereix kick.
    I si a posarme una estrella daurada davant del nom estant al cc li dius ''treuren profit'' si vaig treure'n.
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 111936
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Tumulari Dl Jul 12, 2010 5:50 pm

    e sino amb aquest"( e dit "som" Catalonia pk - Página 2 Icon_wink )" a que et refereixes? xD no u e entes
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113234
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Sinofec Dl Jul 12, 2010 5:55 pm

    e dit k els generals som bastants ( som = jo tmb soc general =D)
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108311
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por silkroad126 Dl Jul 12, 2010 6:00 pm

    Ehh sino tu tampoc t'esapes, avui m'has esborrat i has fikat private Firends per no parlarme i tot perque et vai dir UNA VERITAT perquè sense saber res et vas posar a dir coses com "en contra de nosaltres" i jo et vai dir que començaves a pareixer als altres que tu i jo sabem! i per això t'enfades...lol i jo que pensava que som amics pero weno...poc a poc es veu la gent que val la pena en aquesta comunitat, es veu que a la gent no li agraden les veritats.

    PD: guito he trobat un lloc on tu amb lo noob que ets Razz pots fer fins a 6-8m diaris si jugues una miqueta (més) quan hi entris te la diré jo l'estic fent i si vols t'ho ensenyo!
    josepenric
    josepenric
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 680
    Punts : 114213
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : Aqui

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por josepenric Dl Jul 12, 2010 6:03 pm

    uri, no et prenguis la justicia per la teva ma...som un clan no? dons hauriem d'ajudar-nos mutuament...aixo semblen les dones ( amb respecte ) si ni ha 3, s'ajunten 2 i insulten de l'altre...
    uRi pl0x
    uRi pl0x
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 45
    Punts : 104620
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : Barcelona

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por uRi pl0x Dl Jul 12, 2010 6:08 pm

    Josepenric, dubto que algu haigi sabut interpreter el que has dit...
    Amb que m'he pres jo la justicia per la meva ma? O.O
    No entenc res.
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108021
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Dukende pkr Dl Jul 12, 2010 6:11 pm

    Tumulari escrigué:per mi k u porti el zoe i despres fem votacions per escollir a 2 o 3 generals mes, o alguna cosa per el estil, aixo si a totom li semblabe i tal, si no li sembla ve que proposi alguna altre cosa ^^

    Tres generals? Ja va surtir el Sino, pues ara els altres tres: Jo, PK 0 O 0 y Pheebas.

    Sino, Uri, no us baralleu home.
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 111936
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Tumulari Dl Jul 12, 2010 6:12 pm

    donam un bon motiu perque et boti per general? si s'en an de escollir mes k es faci a botacions no a la babala sino fikem general al promer nerd k pasa xD
    josepenric
    josepenric
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 680
    Punts : 114213
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : Aqui

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por josepenric Dl Jul 12, 2010 6:15 pm

    ees =... jo ja m'entenc a mi mateix...
    aveure explico
    quan dic que t'has pres la justicia per la teva ma em refereixo que vas fer un cc a part sense proposaro etc etc
    quan jo vaig entrar al clan ( el 3 d'agost fara 2 anys ) em pensava que seria un clan on tothom es respectes..no hi hagues lluites internes...pero...es = moltes coses acaben = Catalonia pk - Página 2 Icon_cry Catalonia pk - Página 2 Icon_cry

    Amb el ranks...tio...fica els que el tenien...com a minin s'ho mereixen...que han sigut elegits per tots...
    pero no...adri...nou al grup "pimba" gen. Bueno es =...me la suda a la bermuda...< Thx Red pupet >_<

    Peace
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113234
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Sinofec Dl Jul 12, 2010 6:29 pm

    Dukende pkr escrigué:
    Tumulari escrigué:per mi k u porti el zoe i despres fem votacions per escollir a 2 o 3 generals mes, o alguna cosa per el estil, aixo si a totom li semblabe i tal, si no li sembla ve que proposi alguna altre cosa ^^

    Tres generals? Ja va surtir el Sino, pues ara els altres tres: Jo, PK 0 O 0 y Pheebas.

    Sino, Uri, no us baralleu home.

    no, millor esperem un temps abans de pensarnos lo dels nous generals, primer em de mirar com va, si en necesitem més, llavors fem eleccions per decidir-ne.
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117332
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Catalonia pk Dl Jul 12, 2010 7:23 pm

    Mag Francesc escrigué:
    drixlen escrigué:
    Mag Francesc escrigué:va potser fins i tot entraré al RS, a fer entrar a la gent a cat pk Catalonia pk - Página 2 Icon_biggrin

    tu tens la pass del cata? ho dic xk entris i canviis el nom de we catalonia x catalonia pk o xat catala o algo aixi xo no we cat.. XDD

    si la tinc no m'enrecordo, encara que diria que no. Ja li demanaré, li enviaré algun pm o alguna cosa. O sinó que ho faci ell mateix hehe.


    PM
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 111936
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Tumulari Dl Jul 12, 2010 7:29 pm

    e cata si tens la contraseña enviam un private message ami o algu de comfiansa i digali plz

    Contenido patrocinado


    Catalonia pk - Página 2 Empty Re: Catalonia pk

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Mar 28, 2024 8:24 am