Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


2 participantes

    El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James.

    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108041
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James. Empty El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James.

    Missatge por Dukende pkr Dv Jul 16, 2010 1:49 pm

    Doncs jo segeuxiu la NBA i he estat buscant el programa de tv en el que el LeBron va triar equip, com si fos una superestrella (ojo, que es molt bo, pero que la tv sobrava), donces es veu que va triar Miami Heat, pero enserio, ¿Creieu normal que es fagi un reality show per triar equip? Estaba clar que entre Bulls, Nets (bruts), Knicks, Cavaliers, Spurs o Heat era Miami, estic segur de que ho tenia clar, ¿us atreveriau a fer un reality show per aquesta tonteria? Pf...
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120727
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James. Empty Re: El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James.

    Missatge por zoemiremiki Dv Jul 16, 2010 2:45 pm

    dons com no m'he enterat molt be, no ho se xDDD

    en tot cas, hi ha molta gent boja per el mon xd
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108041
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James. Empty Re: El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James.

    Missatge por Dukende pkr Dv Jul 16, 2010 6:51 pm

    En fi, un cuLeBron. xD

    Contenido patrocinado


    El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James. Empty Re: El tio mes flipat y chulo del mon, mes que el Cristiano Ronaldo, LeBron James.

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Mar 29, 2024 8:51 am