Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+7
Guyvir
conguito10
Sinofec
pure cat73
silkroad126
zoemiremiki
cap ni un
11 participantes

    CombatensCatalans

    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    CombatensCatalans Empty CombatensCatalans

    Missatge por cap ni un Dv Nov 19, 2010 9:08 pm

    Ola a tots, soc un nembre del 4story, tenim un gremi de catalans, CombatensCatalans, som un dels millors gremis del 4story, en aquets moments entre els 4 primers.Us animo a probar-lo, si us agrada el runes, coneixem a molta gent que hi jugaba, que diu que el 4story es molt bon joc, es pitjor en tema de crearte el personatge, pero els grafics, els events, els canvis, i la mobilitat del joc es molt millor.

    PD:he creat un nou tema ja que no em deixaba postejar a l'altre tema.

    Salut i Visca els paisos catalans.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por zoemiremiki Ds Nov 20, 2010 12:54 pm

    yeah Smile

    intentare baixarme'l i apendre a jugar, m'agradaria participar en aquest gremi Smile
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108751
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por silkroad126 Ds Nov 20, 2010 1:24 pm

    Paisos catalans? Estic mirant el mapa i no veig cap pais catalá aqui...alomillor sóc cec.
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 111021
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por pure cat73 Ds Nov 20, 2010 1:25 pm

    cap ni un hem pots dir el teu msn...?
    soc nou al 4 soty necesito ajuda Wink
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113674
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Sinofec Ds Nov 20, 2010 3:54 pm

    silkroad126 escrigué:Paisos catalans? Estic mirant el mapa i no veig cap pais catalá aqui...alomillor sóc cec.

    silk, estic d'acord en ke calatunya no es un pais, pero en aquest context es refereix a Catalunya + comunitat Valenciana + illes balears (a aixo se li anomena paisos catalans lol)
    conguito10
    conguito10
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 1001
    Punts : 116621
    Reputació : 0
    Edad : 28
    Ubicació : tarragona

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por conguito10 Dl Nov 22, 2010 9:14 pm

    eie scolteu, el 4story aquete sta guapo?? Es pot fer un pure tipo al ruenscape amb 1 def i motl atac aixi..ya sabeu i si ha pvp?

    enga cracks!
    Guyvir
    Guyvir
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 25
    Punts : 97945
    Reputació : 0
    Ubicació : Castell de Hessed

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Guyvir Dt Nov 23, 2010 2:07 pm

    Hola cracks! Jo també soc membre de Combatents Catalans al 4Story.es Us anime a vindre i a probar-lo, segur que us agrada.

    Clar que hi ha pvp, i molt intens, pero sobretot es joc de equip. Conquestes diaries, setges de castells els diumenges, coliseo de combats entre equips o individuals.

    Te molt de mérit perque en general al joc la comunitat catalana està molt dispersa i es molt dura la competencia entre gremis del mateix regne, i per suposat contra els contraris.

    Ojo! (que vol dir ull) Ojo! Som Valorians, també hi han catalans a Derion, pero son dolents i ens encanta matar-los per haber-se enganyat de regne al triar Wink

    A Valorian-Lapiris, ni Derion, ni a Xhadra Wink


    Paisos catalans? Estic mirant el mapa i no veig cap pais catalá aqui...alomillor sóc cec.

    Estas mirant el mapa equivocat, aixó de fet no es un mapa, es un plànol que senyala la seu de Falange Española Unificada de las JONS Auténtica o llegit al reves Juventudes de Ciudadanos de Cataluña. Razz


    CombatensCatalans Eltempsfz6

    Abrigat no et costipis amic!


    Editat per darrera vegada per Guyvir el Dc Nov 24, 2010 1:17 pm, editat 1 cop en total
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por zoemiremiki Dt Nov 23, 2010 7:52 pm

    ok, hai there xd.

    crec que m'he posat al server correcte, em dic Gogame i acabo de comensar Very Happy

    si em dones el teu username t'agrego i m'ajudes?? =D
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por cap ni un Dt Nov 23, 2010 9:19 pm

    Si teniu problemes o dubtes contacteu amb: girlfriend( jo mateix), Guyvir o Ayhla, WalkiTalki o Walkiria.

    Com diu el Guy Lapiris-VALORIAN. Per entrar a CC( CombatensCatalans)cal ser nivell 40 , si ti poses en 3 o 4 dies ja ho ets, si no sou 40 contacteu amb aquests mateixos o: Jekerinyo, germanies. Que us ficaran a la nostra cantera.

    Es un joc de rol com tots els altres, pero un dels millors en grafics i sobretot en guerra.
    No s'ha de pagar per jugar, però si pagues tens molts mes avantadges, pero si ets una mica llest aconsegueixes gratis el que a gent li ha costat 200 euros.

    Si heu jugat algun cop al wow, es bastant semblant,pero aquest ha incorporat millores perque el dia a dia no sigui monoton.

    El nivell maxim es 90, i si eu jugat al wow... us donareu conta de que es molt més dificil pujar al nivell maxim.


    En resum es un molt bon joc, a assolit un gran nombre de jugadors amb la poca vida que te i tenim a gent catalana en el gremi i d'altres que van estar-hi per els alts carrecs del joc: moderador del foro, GM, TGM etc

    PD: purecat, el msn no l'utilitzo gaire, et puc donar el skype que es el programa que utilitzem per comunicar-nos. El meu nom al skype es: andreu125 localidad: andorra( vaig posar andorra perque barcelona ja estava ocupat)
    PD2: Els paisos catalans abracen; Catalunya,Valencia, les illes Balears, part de França( un cert temps vam tenir un usuari de França rabbit ) Andorra i si fos el cas part de Sicilia.

    Salut i Visca els paisos Catalans.


    Editat per darrera vegada per cap ni un el Dc Nov 24, 2010 4:07 pm, editat 1 cop en total
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por zoemiremiki Dt Nov 23, 2010 10:21 pm

    be ps, jo t'acabo d'agregar, i segurament quan m'agreguis t'espammajare a preguntes, es lo que te ser noob xd. de moment soc quasi lvl 13, pero sempre em posen les mateixes misions i em raien Very Happy nose com surtir d'aquesta rutina circular xddd
    Guyvir
    Guyvir
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 25
    Punts : 97945
    Reputació : 0
    Ubicació : Castell de Hessed

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Guyvir Dt Nov 23, 2010 11:10 pm

    Si a vore, teniu "sellos" que son eixes misions viciades, i les misions que li donen forma a la historia del joc i tal, que te permeten fer els espais-temps i demés. Eixes les tens que fer casi obligat, pero els sellos només cal una o dos vegades per aprofitar que mates els mateixos bixos durant les misions (aprox xD).

    A banda hi han mapes tancats que son els documentos secretos, son zones de guerra amb la entrada restringida a uns lvls concrets, alli els moobs donen molta mes experiencia i son puestos molt bons per anar levetjant i al mateix temps aprofitar per anar sumant punts de fama o logro que després ens faran falta per fabricar armadures i tal.

    Portem casi tots una capa amb una senyera molt cridanera, a qualsevol que us topeu podeu susurrar-li directament que enseguida ens posaran en contacte amb els jugadors que comentava dalt el Follet (ojo! que tan republicà i tanta polla i va el pavo amb el títol de Príncep pel joc *Razz).



    * A mi m ha encaromat en contra de la meua voluntat com a Conde... quin mal han fet les monarquíes al mon civilitzat...
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por zoemiremiki Dt Nov 23, 2010 11:19 pm

    luls :3, suposo que ia me ensenyaras tot aixo ingame xdd

    gracias Smile
    Guyvir
    Guyvir
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 25
    Punts : 97945
    Reputació : 0
    Ubicació : Castell de Hessed

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Guyvir Dt Nov 23, 2010 11:29 pm

    Ara mateix estic, me quedaré encara uns minuts, normalment no te serà dificil trobar-me a Lombaley ch4 Wink
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por cap ni un Dc Nov 24, 2010 12:30 pm

    Si em voleu agregar, si us plau, poseu comentaris per que pugui saber qui sou.
    Walkiria
    Walkiria
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 6
    Punts : 98008
    Reputació : 0
    Edad : 31

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Walkiria Dc Nov 24, 2010 4:05 pm

    cap ni un escrigué:
    Com diu el Guy Lapiris-Derion.

    Hi ara!!!! que dius no és Derion!! Estem al servido Lapiris de Valorian no Derion!
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por cap ni un Dc Nov 24, 2010 4:09 pm

    Ostres!!!! merda.... editat. Si ho heu posat malament ho sento...
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117772
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Catalonia pk Dc Nov 24, 2010 7:28 pm

    Jjajaja mola saber que un gremi de catalans donen molta guerra en un joc.

    Aixi que molta sort i ànims des del runescape!
    conguito10
    conguito10
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 1001
    Punts : 116621
    Reputació : 0
    Edad : 28
    Ubicació : tarragona

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por conguito10 Dc Nov 24, 2010 10:06 pm

    Bueno, bueno...estic per provar el joc i suposo que em fare un pure si e spot fer Smile
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por cap ni un Dc Nov 24, 2010 10:19 pm

    Hi ha 6 tipus de personatges, i 3 tipos de raça, es poc però al final es millor i tot. Els tipus son:
    Arquer: perfecte per matar, aguantar prou i fugir.
    Mag: Matar i matar.
    Sacer: En teoria es per anar protegint a la gent i curantla, pero tambe mata molt.
    Guerrer: en 1 vs 1 pot matar a qualsevol si en sap, aguanta molta es un tank amb tota regla, tel pots agafar defesiu o atac.
    Corredor: perfecte per fer emboscades, escapar i donar soport en molts aspectes.
    Conjurador: porta mascota que aturdeix, va molt bé pero ultimament l'han desgraciat empitjorant-lo molt.
    Guyvir
    Guyvir
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 25
    Punts : 97945
    Reputació : 0
    Ubicació : Castell de Hessed

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Guyvir Dc Nov 24, 2010 11:15 pm

    Al gremi ens vindrien be casi qualsevol tipus de pj, pero anem escasos de corredors i conjuradors. Pero qualsevol bixo ens vindra be i serà benvingut Wink
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por cap ni un Dj Nov 25, 2010 5:48 pm

    I anem escasos, però el conjurador corredor i guerrer son els mes mal considerats, si voleu començar comenceu amb un arquer, mag o sacer, no us aborrireu tant, despres si us agrada més un altre feusel, pero per pujar de nivell aquells 3 van molt malament i sense nivell no ets res.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Mag Francesc Dj Nov 25, 2010 6:01 pm

    cap ni un escrigué:Hi ha 6 tipus de personatges, i 3 tipos de raça, es poc però al final es millor i tot. Els tipus son:
    Arquer: perfecte per matar, aguantar prou i fugir.
    Mag: Matar i matar.
    Sacer: En teoria es per anar protegint a la gent i curantla, pero tambe mata molt.
    Guerrer: en 1 vs 1 pot matar a qualsevol si en sap, aguanta molta es un tank amb tota regla, tel pots agafar defesiu o atac.
    Corredor: perfecte per fer emboscades, escapar i donar soport en molts aspectes.
    Conjurador: porta mascota que aturdeix, va molt bé pero ultimament l'han desgraciat empitjorant-lo molt.

    Suposo que hi han builds diferents per a cada persoatge, no?
    Guyvir
    Guyvir
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 25
    Punts : 97945
    Reputació : 0
    Ubicació : Castell de Hessed

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Guyvir Dv Nov 26, 2010 1:39 pm

    Alto a la Guardia Cerril! Parlam en cristià! Razz

    A que te refereixes amb builds?
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 111021
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por pure cat73 Dv Nov 26, 2010 1:43 pm

    crec jo q el mag es refereix a modificacions als personatges, oi ? , pero crec q no mag :S
    Guyvir
    Guyvir
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 25
    Punts : 97945
    Reputació : 0
    Ubicació : Castell de Hessed

    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Guyvir Dv Nov 26, 2010 2:09 pm

    Sí clar, tens un arbre d skills, i uns punts determinats per pujar-les. Segons com les pugues tindràs un tipus de personatge o un altre.

    Es dir, tu tens un arquer, i el pots disenyar per se una maquina de matar en pvp, o per ser un bon company en grup. O per levetjar mes rapid. Pots tindre la mania d´utilitzar la espasa o d´utilitzar arc o ballesta. Segons com tries seràs mes o menys efectiu.

    A banda del arma o les armes que utilizes, també influirà la joieria, pero es fundamental l´arbre de habilitats.

    Per que quede clar, si tries un arquer tindràs per sempre un arquer, no se poden modificar tant com per cambiar de profesió. Els arbres no son comuns a totes les profesions. Cada una té la seua propia i segons com la millores tindràs un pj més o menys especilitzat.

    Aixó sempre podem cambiar-lo mitjançat "pociones del olvido", pero aixó ja es més avançat. Per exemple, els guerrers i els sacers tenen per collons que ser 100% ofensius fins arribar al lvl80 per poder levetjar rapid. O siga, en el cas dels guerrers, espassa a dos mans o destral, joieria amb la maxima potencia posible i el arbre nomes les imprescindibles per pujar atac. Despres, pota d´oblit i a refer casi totalment les skills per fer-lo mixte/defensiu.

    Contenido patrocinado


    CombatensCatalans Empty Re: CombatensCatalans

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Abr 19, 2024 3:38 am