Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+3
Guti36
pure cat73
Mag Francesc
7 participantes

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por zoemiremiki Ds Abr 14, 2012 6:36 pm

    cap ni un escrigué:Uns collons que formatejo l'ordinador XD De fet ja ho vaig fer i va ser a partir d'aqui que no em va funcionar, el problema es que es van barrejar les actualitzacions ( per un joc de 20 milions de persones lo de les actualitzacions ho tenen fatal, es penos...) bé, paso, gràcies igualment, jugaré a altres jocs XD

    si vs formatejar l'ordinador, potser(no estic segur ja que no tinc gaire idea d'informatica) vas tocar algo de la famosa carpeta "system 32" de windows, on hi ha gaire bé tota l'informació del ordinador. Si al formatejar vas tocar sense volguer algo d'allà es possible que sigui la causa de tot el que t'està passant.

    si no és això, ho sento pero jo ja abandono xD
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Ds Abr 14, 2012 8:34 pm

    Més que formatejar... el vaig resetejar perquè fos igual que feia 1 any, ho vaig fer perquè l'entrada dels auriculars no em funcionava i no aconseguia que funciones, no va servir de res, només per empitjorar-ho tot.
    Això va afectar al LOL, perquè les actualitzacions es van atrasar i al tornar-lo a connectar a internet... al obrir el LOL em surt la insignia de LOL, desapareix i no pasa res més XD

    Ara estic bé jugant al 4story, a vosaltres us agradaria, cada día hi han batalles entre guilds per aconseguir unes zones i cada diumenge es lluita per 4 castells, a més de tenir 3 torneijos al mes ( tots tres diferents).
    Ara faran una actu on posaran una batalla de regnes, regne vs regne. La veritat es que s'ho estan currant, sobretot per ser gratuit.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por zoemiremiki Dg Abr 15, 2012 1:07 am

    ja el vaig provar jaja, pero no m'enrecordo a quin nivell vaig arribar..potser lvl 18 o x ahi, no ho se. El fet es que em vai avorrir rapid, elv aig troar massa semblant al wow i ami el wow no m'agrada gaire xd
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Dg Abr 15, 2012 1:25 am

    Si vas a doc no s'assembla en res i en guerres tampoc i per aconseguir equip encara menys... per desgràcia jeje
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Mag Francesc Dg Abr 15, 2012 3:51 pm

    hehe a mi el 4story no m'acaba d'agradar el veig massa senzill. M'agraden jocs tipus Diablo o tipus RS ja no me n'agraden de cap altre tipus que siguin online :S
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Dg Abr 15, 2012 10:42 pm

    Home... quan veus les guerres de castell senzill no sembla xd

    https://www.youtube.com/watch?v=g0F6AnxeIB8

    Mira totes les skills que té un personatge, si un falla, fallen tots...
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Mag Francesc Dl Abr 16, 2012 6:55 am

    cap ni un escrigué:Home... quan veus les guerres de castell senzill no sembla xd

    https://www.youtube.com/watch?v=g0F6AnxeIB8

    Mira totes les skills que té un personatge, si un falla, fallen tots...

    Hehehe encara el trobo senzill. A mi m-agrada el runescape, per qu[e hi han 28 nivells diferents a pujar cada un es pot pujar a 99 (menys un que és a 120) cada un aporta les seves utilitats... en combta has d'utilitzar pocions, pregaries, diferents equipaments, estils de combat i si perds ho perds tot.

    A més has de pensar en l'economia... això és el que m'agrada hehe que és bastant complicat ser bo. Però jo en questió de jocs sóc bastant raro, no jugo a masses jocs.
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Dl Abr 16, 2012 3:59 pm

    Just igual que al 4story, cadascú té la seva funció, protegir, matar, estunejar, treure proteccions grupals, treure buffos,posar proteccions, posar buffos, curar, veure a invisibles... també hi han potis( milers de potis xd) pergamins...
    T'aseguro que si hi ha algun joc de negocis, es el 4story, si no pagues només pots tindre bon equip negociant i jo amb això soc el que té més traça, fins al punt d'anar gairebé lo millor que es pot i sense haver pagat una merda, tot el contrari , m'he guanyat 200 euros XD
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Mag Francesc Dc Abr 18, 2012 7:32 am

    Ja però el que feu al 4story és regatejar, al RS és com la borsa hi ha un edifici que fixa els preus depenen de la dda i la oferta i amb això pots especular, etc etc.

    A més a mi m'agrada poder fer qualsevol funció, el 4story sol ser de centrar-se en una.

    Però bé, jo en qüestió de jocs sóc bastant especial als jocs que més temps he jugat són RS i Perfect world. Als altres com a molt hi he jugat 1h.
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Dc Abr 18, 2012 9:34 pm

    Vosaltres sabeu alguna cosa d'informatica?
    Estava mirant el forum i de repent... Pof, la pantalla es transforma en un conjunt de linies verticals de diferents colors. El mateix pc m'ha dit que windows no ho pot arreglar i fent un reset total tampoc fa res... Però la grafica... Tot i que quan l'encenc ho veig tot fins que entra al windows u.u No sé que fer i l'informatic esta de vacances, paso d'anar a un informatic ( un que no sigui amic XD) sempre et cobren un ull de la cara ;(
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Mag Francesc Dj Abr 19, 2012 7:41 am

    Jo probaria de reinstalar la targeta de video.

    El més facil seria entrar en mode de fallades i desinstalar la targeta gràfica, reiniciar l'ordinador i el mateix te la buscarà i reinstalarà.
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Dj Abr 19, 2012 9:32 am

    He entrat a revisar l'equip i nomes diu que windows no ho pot solucionar... Entrar a lo del video, no m'atrebeixo XD
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Mag Francesc Dv Abr 20, 2012 7:31 am

    Doncs canvia la gràfica, jo tinc la sort que l meu pc tinc 2 gràfiques i si me'n falla una connecto el cable a l'altra hehe.
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Dv Abr 20, 2012 12:24 pm

    Gràfica, disc dur... De tot, es el model HP Pavilion, el model d'HP amb més tares... Si vull reparar-lo son 100 euros gràfica més disc dur i mà d'obra, que passen els 250 facilment.
    A la merda, em quedo sense ordinador un temps, espero a veure una bona oferta i la compro. Si sabeu algun lloc on tinguin pcs barats... Jo en compro un.

    Mag, han provat de fer el que deies, però el problema es que amb les tares l'ordinador es calentava a unes temperatures molt elevades en molt poc temps i això no li anava bé al pc. El video... Esta cremat, els disc dur fotut, la bateria dura 3 minuts si tinc sort, l'entrada dels auriculars no funciona ( aixo per els programes pirates) bo, sembla més ferralla que no pas un ordinador.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Mag Francesc Dv Abr 20, 2012 6:40 pm

    cap ni un escrigué:Gràfica, disc dur... De tot, es el model HP Pavilion, el model d'HP amb més tares... Si vull reparar-lo son 100 euros gràfica més disc dur i mà d'obra, que passen els 250 facilment.
    A la merda, em quedo sense ordinador un temps, espero a veure una bona oferta i la compro. Si sabeu algun lloc on tinguin pcs barats... Jo en compro un.

    Mag, han provat de fer el que deies, però el problema es que amb les tares l'ordinador es calentava a unes temperatures molt elevades en molt poc temps i això no li anava bé al pc. El video... Esta cremat, els disc dur fotut, la bateria dura 3 minuts si tinc sort, l'entrada dels auriculars no funciona ( aixo per els programes pirates) bo, sembla més ferralla que no pas un ordinador.

    Si et vols comprar un ordinador fes-te'l tu mateix, compra'l per peces. Aquñi tens una web on son bastant barats: www.pccomponentes.com
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Dv Abr 20, 2012 8:34 pm

    Mmm amb peces sortiria fora del que vull gastar i trigaria massa, jo el necesito ja...
    Però he mirat la pagina i... He trobat un compac per 365 anb 1.5 GHz, 4GB ram, grafica intel HD ( fins 1,66 GB) pantalla LED, Lan, micro, camara, windows 7, pantalla 15,6

    O per altre banda: comcac 355 euros, 1.3 GHz, 4GB ram DDR3, Pantalla LED, grafica AMD Radeon HD 6310 ( fins 1,92 GB compartida) lan, camara, micro, mateixa bateria i mateixa carcassa, windowsa 7, 15,6 polzades...

    O el que m'agrada més... http://www.pccomponentes.com/hp_compaq_cq57_313ss_b950_4gb_320gb_15_6_.html

    Quin em recomanarieu? I que collons vol dir " hasta 1.66 GB i hasta 1, 92 compartida ( de grafica) ? Que tingui tants pocs GHz influeix en un joc com el RS pero amb millors grafics ?

    No en tinc ni puta idea de pcs... En poc m'arribara un correu amb ofertes de la web, i de l'informatic, si podeu recomanarme'n algun us ho agrairia, que no passes els 500 si pot ser.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Mag Francesc Ds Abr 21, 2012 7:57 am

    Si vols un ordinador bo, jo compraria aquest:
    http://www.pccomponentes.com/hp_630_i3_370m_4gb_500gb_15_6_.html#anclanick

    A més li ampliaria la memoria ram a 8GB que et sortiria a uns 30€ més.

    Els Ghz és la velocitat del processador, és a dir la velocitat amb que s'executen programes... Per tant si que afecten als jocs.

    I allò és la memòria de la gràfica, de la memòria compartida no en facis massa cas, ja que és molt lenta. Però si està prou bé.

    Tot i que jo em compraria el pc que t'he posat i li posaria 8gb de ram, ja que et serà molt millor per jugar a jocs.
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Ds Abr 21, 2012 10:24 pm

    Ok, gràcies ^^
    Més o menys quant triguen a portarte'l?
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por zoemiremiki Ds Abr 21, 2012 11:17 pm

    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Ds Abr 21, 2012 11:30 pm

    Joder XD Mirant aquets ordinadors... Em venen ganes de comprar-ne un de fixe XD
    Més barat i 10 cops millor.
    Aquets deuen fer molt de soroll no? O no més que un portatil?
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por zoemiremiki Dg Abr 22, 2012 12:18 am

    he llegit que no feia soroll, esperem a la resposta del Mag, que ell sap XD
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por cap ni un Dg Abr 22, 2012 12:21 am

    Mmm el monitor ja el tinc, d'un pc de fa mmmm 7 anys XD Estic per comprar-lo, es baratissim i molt bo. Pero que triga en arribar?
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122487
    Reputació : 2

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Doktrine Dg Abr 22, 2012 7:59 am

    Depén dels ventiladors que portin i del manteniment. Jo en tinc un amb 12 ventiladors a la torre i quan els mantenia en perfectes condicions podia dormir amb ell posat sense ni enterar-me. Ara com m'he tornat una miqueta més vago i no els netejo gaire, sonen bastant...
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Mag Francesc Dg Abr 22, 2012 9:28 am

    zoemiremiki escrigué:hmm, ja que esteu parlant d'ordinadors, mag, creus que aquest es bo?

    http://www.pccomponentes.com/pccom_black_athlon_ii_260_x2_4gb_1tb_v1_1.html

    Li afegiria aquest Windows 7
    http://www.pccomponentes.com/microsoft_windows_7_home_premium_64bits_oem_service_pack_1.html

    Pel preu està bastant bé, però si jo m'hagués de comprar un pc fixe me'l faria per pc's que et surt un xic més barat.

    Però aquest ordinador si ets hardcore gamer li hauras d'ampliar ram i canviar gràfica, si jugues a jocs normalets i fas servir word i programes d'aquests t'anirà perfecte.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por zoemiremiki Dg Abr 22, 2012 12:08 pm

    i saps d'alguna gràfica bona que aquest ordinador pugui aguantar?

    Contenido patrocinado


    Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat? - Página 2 Empty Re: Quin és el joc en el que més bé us ho heu passat?

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Abr 19, 2024 3:46 pm