omg em cago en aquests fills de puta, m acavo de fixar que han posat rs en portugues, de que van i el español q???? 

Mag Francesc escrigué:doncs el finlandés serà el proper, i si seguim així potser posen el català avans que l'espanyol X D. ( cosa que estaria bé)
Però a dir veritat a mi m'es indiferent, ja que quant treguin els servidors amb espanyol, seguiré als servidors anglesos que m'hi sento més a gust. Ja que dubto que m'adaptes a noms en espanyol com latigo abisal( abyssal whip) o flechas de dragón (drag arrows) =S
El español o castellano es una lengua romance del grupo ibérico. Es uno de los seis idiomas oficiales de la ONU y, tras el chino mandarín, es la lengua más hablada del mundo por el número de personas que la tienen como lengua materna.zoemiremiki escrigué:la vritat numes jagex em fa rabia perque l'espanyol es la 3 o 4a llengua me simportant del mon i fiquen avans el portugues que el parla poca gent.
sincerament jo seguiria jugant al angle perque ja m'hi he acostumat i numes bui el server espanyol perque em fa rabia