Quan algu fa això jo sempre penso: " Com pot ser una persona tan creguda, per dir tots els seus nivells pel tal de que la gent es quedi bocabadada davant les seves skills; a més a més en un simple joc el qual el seu proposit es divertir-se no ser millor que els altres."drixlen escrigué:ps jo sempre q trobo algu m entres entreno em poso a dir tots els meus 99 x qc =)
mai he dit el meu fm per dir, sol l'he dit si me l'han preguntat, tots no som iguals =)Mag Francesc escrigué:si, quan algu té un nivell alt sempre l'esta diguent pel quick chat ia varrck tota la gent que fa fletch no para de dir my fletch lvl is i la gent que fa fm al ge my firemaking lvl is... i normalment tenen nivells 60, etc cosa que dius i que m'importa a mi el teu nivell.
Mag Francesc escrigué:Quan algu fa això jo sempre penso: " Com pot ser una persona tan creguda, per dir tots els seus nivells pel tal de que la gent es quedi bocabadada davant les seves skills; a més a més en un simple joc el qual el seu proposit es divertir-se no ser millor que els altres."drixlen escrigué:ps jo sempre q trobo algu m entres entreno em poso a dir tots els meus 99 x qc =)
Quan algu fa això demostra al seu orgull i les seves ganes de ser millor que els altres i ser respectat per tindre més nivells, cosa que és un fet molt egoista, jo mai dic els meus lvls i quan m'els pregunten no m'agrada dir-los ja que crec que per que ha de volguer saber l'altre gent els teus lvls si no necesita assist; a més a més de que serveix que l'altre gent sapiga els teus nivell?
drixlen escrigué:Mag Francesc escrigué:Quan algu fa això jo sempre penso: " Com pot ser una persona tan creguda, per dir tots els seus nivells pel tal de que la gent es quedi bocabadada davant les seves skills; a més a més en un simple joc el qual el seu proposit es divertir-se no ser millor que els altres."drixlen escrigué:ps jo sempre q trobo algu m entres entreno em poso a dir tots els meus 99 x qc =)
Quan algu fa això demostra al seu orgull i les seves ganes de ser millor que els altres i ser respectat per tindre més nivells, cosa que és un fet molt egoista, jo mai dic els meus lvls i quan m'els pregunten no m'agrada dir-los ja que crec que per que ha de volguer saber l'altre gent els teus lvls si no necesita assist; a més a més de que serveix que l'altre gent sapiga els teus nivell?
u e dit en conya, es mes avegades alguns miren els meus hiscores i ja estan dien omg 15m rc, 99 slay bla bla bla... es una mica aburrit sentir sempre lo mateix pro bueno jo lis canvio de tema
drixlen escrigué:ja bueno... pro no fa falta q faiguin system update cada 5 mins, q arreglin tots els bugs d un cop i no sigui al cap d una hora de la runetek 5 update.
Catalonia pk escrigué:És molt dificil que després d'un update com aquest es puguin arreglar els bugs en un sol system update... I ademés, per 5 minuts ha de dir que és waste of exp??