Un bon drop
drixlen- master of runecrafting
- Nombre de missatges : 1768
Punts : 93928
Reputació : 0
Ubicació : ?
- Mensaje n°1
Un bon drop
bueno estaba fen trick cm faig molts cops i ultimament ja no em tocaba la ancient estatuete cuan va i em toca aixo:

josepenric- 500+ posts user
- Nombre de missatges : 680
Punts : 90993
Ubicació : Aqui
- Mensaje n°2
Re: Un bon drop

wow tio, Vesta longsword...
petuga26- master of firemaking
- Nombre de missatges : 1208
Punts : 92967
Ubicació : A Benalmádena y luego de pvtas ;)
- Mensaje n°3
nice drop!
PD: canvieu el foro tnk un bug qe ho vex tot inclinat i apenes em deixa escriure
PD: canvieu el foro tnk un bug qe ho vex tot inclinat i apenes em deixa escriure
zoemiremiki- Spam master
- Nombre de missatges : 3598
Punts : 97487
Reputació : 2
Ubicació : a casa meva.
- Mensaje n°4
omg..puto drixlen 12m nice 

Mag Francesc- mag francesc
- Nombre de missatges : 3703
Punts : 996612376
Reputació : 7
- Mensaje n°5
no esta malament, encara que no es dels millors loots que he vist. I com es trick no et diré que penso però bé que puc dir-te enhorabona....

- Mensaje n°6
Mag Francesc escrigué:no esta malament, encara que no es dels millors loots que he vist. I com es trick no et diré que penso però bé que puc dir-te enhorabona....
q merda jo esparaba escoltar el teu discurs narb x eso le posat -.-
- Mensaje n°7
drixlen escrigué:Mag Francesc escrigué:no esta malament, encara que no es dels millors loots que he vist. I com es trick no et diré que penso però bé que puc dir-te enhorabona....
oks, si vols escoltar el meu discurs:
Bé això es un valor que jo trobo que haurien de canviar al runescape, ja que els trickers s'estan aprofitant del sistema de pvp, cosa que NO passa a cap altre MMORPG, a més a més quasi tothom que s'aprofita d'aquest error del sistema pvp es un aprofitat i un hipocrita, ja que no s'adona que perjudica a molta gent, a més a més quasi tothom que esta ranked com a bh rogues no són pker són trickers, cosa que encara és més greu. Jo per exemple conec gent que esta ranked (no són anglesos ni espanyols) com a bh rogues i han matat més gent per tricks que fent pking això vol dir que tenen més punts tricking que no fent pking, cosa que trobo ERROR FATAL per part de jagex, ja que després aquesta gent per que surt ranked es pensa que son bonissims fent pking, i a dir la veritat i amb perdò són uns aprofitats totals que arruinene encara més el pvp system que afvoreix el pk i ells es consideren pkers destruien el sistema de pking cosa que es totalment ironica. Si fos per mi canviaria 4 coses del pvp per tal de suprimir el tricking totalment.
Bé doncs alguns potser ja sabeu que uns quants pkers famosos que estan en contra estan formant un anti tricks team, anteriorment s'han fet anti pjing teams. Però esperem que aquest vagi bé, doncs bé jo també m'hi he apuntat i hi han pkers des de lvl 80 a lvl 138 els que estem creant una trickers list per dir-ho 'una manera, a la qual es permés farcast,... Ja que quan algú perjudica el pvp system se l'ha de perjudica a ell

Doktrine- Master of Agility
- Nombre de missatges : 132
Punts : 98827
- Mensaje n°8
Joder, quina sort tinc que el pvp em faci fàstic fins al punt de passar fins i tot del tricking 

- Mensaje n°9
Doktrine escrigué:Joder, quina sort tinc que el pvp em faci fàstic fins al punt de passar fins i tot del tricking
hehe, així m'agrada un bon skiller no s'aprofita del tricking

- Mensaje n°10
Mag Francesc escrigué:drixlen escrigué:Mag Francesc escrigué:no esta malament, encara que no es dels millors loots que he vist. I com es trick no et diré que penso però bé que puc dir-te enhorabona....
Bé això es un valor que jo trobo que haurien de canviar al runescape, ja que els trickers s'estan aprofitant del sistema de pvp, cosa que NO passa a cap altre MMORPG, a més a més quasi tothom que s'aprofita d'aquest error del sistema pvp es un aprofitat i un hipocrita, ja que no s'adona que perjudica a molta gent, a més a més quasi tothom que esta ranked com a bh rogues no són pker són trickers, cosa que encara és més greu. Jo per exemple conec gent que esta ranked (no són anglesos ni espanyols) com a bh rogues i han matat més gent per tricks que fent pking això vol dir que tenen més punts tricking que no fent pking, cosa que trobo ERROR FATAL per part de jagex, ja que després aquesta gent per que surt ranked es pensa que son bonissims fent pking, i a dir la veritat i amb perdò són uns aprofitats totals que arruinene encara més el pvp system que afvoreix el pk i ells es consideren pkers destruien el sistema de pking cosa que es totalment ironica. Si fos per mi canviaria 4 coses del pvp per tal de suprimir el tricking totalment.
Bé doncs alguns potser ja sabeu que uns quants pkers famosos que estan en contra estan formant un anti tricks team, anteriorment s'han fet anti pjing teams. Però esperem que aquest vagi bé, doncs bé jo també m'hi he apuntat i hi han pkers des de lvl 80 a lvl 138 els que estem creant una trickers list per dir-ho 'una manera, a la qual es permés farcast,... Ja que quan algú perjudica el pvp system se l'ha de perjudica a ell, ah i una cosa no m'es igual qui sigui que només que fagi tricks s'el posa a la trickers lisy
. Heheespero que sigui el discurs narb que volies
.
1-si es un error em sembla raro q els mods s'aprofitin de ell
2- no m'auras posat a la bl esa no?

3- no em fan por, mai estic a multi muahahaha
zoemiremiki- Spam master
- Nombre de missatges : 3598
Punts : 97487
Ubicació : a casa meva.
- Mensaje n°11
haver, he vist mods que s'aprofiten d'aixos, i jo crec que si el tricks fossin tant dolents jagex faria mesos que els hauria tret.
conguito10- master of woodcuting
- Nombre de missatges : 1001
Punts : 92961
Ubicació : tarragona
- Mensaje n°12
wooo cabron dixlen! nice!!
- Mensaje n°13
drixlen escrigué:Mag Francesc escrigué:drixlen escrigué:Mag Francesc escrigué:no esta malament, encara que no es dels millors loots que he vist. I com es trick no et diré que penso però bé que puc dir-te enhorabona....
Bé doncs alguns potser ja sabeu que uns quants pkers famosos que estan en contra estan formant un anti tricks team, anteriorment s'han fet anti pjing teams. Però esperem que aquest vagi bé, doncs bé jo també m'hi he apuntat i hi han pkers des de lvl 80 a lvl 138 els que estem creant una trickers list per dir-ho 'una manera, a la qual es permés farcast,... Ja que quan algú perjudica el pvp system se l'ha de perjudica a ell, ah i una cosa no m'es igual qui sigui que només que fagi tricks s'el posa a la trickers lisy
. Heheespero que sigui el discurs narb que volies
.
1-si es un error em sembla raro q els mods s'aprofitin de ell
2- no m'auras posat a la bl esa no?
3- no em fan por, mai estic a multi muahahaha
1- els mods s'aprofitin per que són nerds players que no saben com pillar money.
2- potser si, potser no
3- es igual que no siguis a julti avans de que ataquis et comencen a fer farcast i finalment d claws spec/gs... o sinó et troben quan estiguis a wildy sense fer trick i no et deixen fer res
Resposta al zoe: Jagex no ho canvia per que hauria de canviar molt el pvp i tothom criticaria això, a més a més com que no es pot fer report abuse fins i tot els nerd mods ho fan.