Foteume a caldo!!
petuga26- master of firemaking
- Nombre de missatges : 1208
Punts : 94547
Reputació : 0
Ubicació : A Benalmádena y luego de pvtas ;)
- Mensaje n°26
Re: Foteume a caldo!!
i el petu es salvara, si en zp no veiem un duro en lo rajoy.... no veuriem ni la tele xD
drixlen- master of runecrafting
- Nombre de missatges : 1768
Punts : 95508
Ubicació : ?
- Mensaje n°27
el rajoy vol prohibir el catalan ojo al dato 

Mag Francesc- mag francesc
- Nombre de missatges : 3703
Punts : 996613956
Reputació : 7
- Mensaje n°28
Hahaha podriem fer un partit tots els de la comunitat. Jo em pillo presi XD, en drixlen podria ser ministre en petu també, en zoe també. I els altres consellers haha.
Segur que ho fariem millor que tota aquesta trepa.
Segur que ho fariem millor que tota aquesta trepa.

hbl- 500+ posts user
- Nombre de missatges : 688
Punts : 89809
Ubicació : CrB
- Mensaje n°29

potse no diriem tantes mentides
zoemiremiki- Spam master
- Nombre de missatges : 3598
Punts : 99067
Reputació : 2
Ubicació : a casa meva.
- Mensaje n°30
uuu sakthalas, segons un amic molt viciat que tinc al cole, hi han pavos com: snipper, igotyourpistola, tulegitimate(em raya un huevo, no para de repetirmo!!!), esos, segons ell, estan al top 10 del halo 3 XD.
es penós, pero eske mu se de memoria! btw, en veritat ens dominaran els dofins perke si, mataran a tots els aliens i morireu tots incluit iooo mwuhaha
es penós, pero eske mu se de memoria! btw, en veritat ens dominaran els dofins perke si, mataran a tots els aliens i morireu tots incluit iooo mwuhaha
nilpv1- 100+ posts user
- Nombre de missatges : 492
Punts : 86856
Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà
- Mensaje n°31
Io ministre de defensa!!!!
Rajoy prohibiria el catala, pero almenys es millo amb els diners. Pensa que abans de que governes el Aznar estaben els del psoe y es carregaben a tot el mon que deia algo ke no tocaba. I amb lo de Irak... al final guanyaran els de Bin Laden ya o veig venir o sino els americans iraran una bomba nuclear i a pendre pel cul.
Rajoy prohibiria el catala, pero almenys es millo amb els diners. Pensa que abans de que governes el Aznar estaben els del psoe y es carregaben a tot el mon que deia algo ke no tocaba. I amb lo de Irak... al final guanyaran els de Bin Laden ya o veig venir o sino els americans iraran una bomba nuclear i a pendre pel cul.
- Mensaje n°32
Nil tens una visió molt simplista.

zoemiremiki- Spam master
- Mensaje n°33
rajoy no crec que proiveixi el català, ademés, darrera del president hi ha gent mes important, ell numes representa el pais, perke el català es proivis tindria d'haver-hi una dictadura, cosa que el rei no vol que hi hagi i probablement no hi haurà. dons com deia, prohibir el català seria gaire be impossible, perke implicaria a molta gent del consell de diputats(o com es digui) a fer cambiar la llei o el que sigui, i aixo requeriria cert temps i molts enemics, ademes de votacions.
petuga26- master of firemaking
- Nombre de missatges : 1208
Punts : 94547
Ubicació : A Benalmádena y luego de pvtas ;)
- Mensaje n°34
que senzill es tot per a tu xDDDnilpv1 escrigué:Io ministre de defensa!!!!
nilpv1- 100+ posts user
- Nombre de missatges : 492
Punts : 86856
Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà
- Mensaje n°35
XD es un dot que ma donat deu (per diro dalguna manera) io sempre dic una cosa: con lo dificil se puede al instante, lo imposible requiere un poco mas de tiempo. XD
drixlen- master of runecrafting
- Nombre de missatges : 1768
Punts : 95508
Ubicació : ?
- Mensaje n°36
una dictadura es practicament imposible ara, pero si hi hagues una el rei sel pasaria pel forro un dictador jaja, esq ma fet gracia lo del "cosa que el rei no vol" si el rei aquest nomes estar per xupar diners de l'estat, per mi no tindrien ni un euro, que aquests pabos es creuen que tenen dret a un respecte que no es mereixen, el rei i su puta madre em xupen la pollazoemiremiki escrigué:rajoy no crec que proiveixi el català, ademés, darrera del president hi ha gent mes important, ell numes representa el pais, perke el català es proivis tindria d'haver-hi una dictadura, cosa que el rei no vol que hi hagi i probablement no hi haurà. dons com deia, prohibir el català seria gaire be impossible, perke implicaria a molta gent del consell de diputats(o com es digui) a fer cambiar la llei o el que sigui, i aixo requeriria cert temps i molts enemics, ademes de votacions.

- Mensaje n°37
Drixlen a hores d'ara es quasi impossible canviar l'estructura jerarquica de la societat, així que això seguira igual per més que diguis XD.

Dukende pkr- 1000+ posts user
- Nombre de missatges : 1431
Punts : 86381
Reputació : 3
Ubicació : davan l'ordinador
- Mensaje n°38
Runescape name: zoemiremiki Runescape Status: Member
Nombre de missatges: 1501
Ubicació: a casa meva.
¡El zoe ha cumplit el 100 anys! :O
¡Obama's down! ¡Sakthalas 4 the president! ¡Mag francesc demision! ¡Demision!
Nombre de missatges: 1501
Ubicació: a casa meva.
¡El zoe ha cumplit el 100 anys! :O
¡Obama's down! ¡Sakthalas 4 the president! ¡Mag francesc demision! ¡Demision!
zoemiremiki- Spam master
- Mensaje n°39
ok drixlen, fa nosequants anys van fer un cop d'estat, i el rei no va voler dictadura, en aquest cas, es l'unic que fa el rei xD
si, he cumplert 100 anys, aixo vol dir que fa mes d1 any que hem vaig registrar al forum ^^
si, he cumplert 100 anys, aixo vol dir que fa mes d1 any que hem vaig registrar al forum ^^
Dukende pkr- 1000+ posts user
- Nombre de missatges : 1431
Punts : 86381
Reputació : 3
Ubicació : davan l'ordinador
- Mensaje n°40
Per cert...ya tenim 10128 posts...
- Mensaje n°41
sakthalas tenim 9956 missatges =S.
I uhmmm si demanes la meva dimissió potser et bannejo XD.
I uhmmm si demanes la meva dimissió potser et bannejo XD.