Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+10
pure cat73
nilpv1
Sinofec
Mag Francesc
Dukende pkr
hbl
zoemiremiki
Catalonia pk
pk 0 o 0
drixlen
14 participantes

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 112376
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Tumulari Dj Jul 15, 2010 10:22 pm

    la millor pelicula que he vist els ultims dies es Prince Of Persia las arenas del tiempo, i apart jo que soc un fan de Prince of persia pos em ba agradar molt!
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 492
    Punts : 108936
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por nilpv1 Dt Jul 20, 2010 4:39 pm

    Nom: Salvar al soldado Ryan
    Calificaio: 10
    Tema: un grup de soldats que te de anar a salvar a l'ultim dels 4 germans (el altres 3 estan morts)
    Bonisima, qui no l'hagi vist sens falta la te de veure!!
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108461
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Dukende pkr Dt Jul 20, 2010 6:21 pm

    El Nilpv1 y les seves guerres, jo la vaig veure fa 2 anys o aixi, amb el baszili

    Nom: Enemics a les portes
    Calificacio: 8
    Tema: un tio que es un simple soldat, el maten els nazis a casi tota la seva tropa, y ell sobreviu y mata al jefe mentres es duxa, y veuen que te bona punteria y el fan francotirador.
    La vai veure al TV3, el pROTA ES DIU Baszili.
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117772
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Catalonia pk Dt Jul 20, 2010 11:06 pm

    nilpv1 escrigué:Nom: Salvar al soldado Ryan
    Calificaio: 10
    Tema: un grup de soldats que te de anar a salvar a l'ultim dels 4 germans (el altres 3 estan morts)
    Bonisima, qui no l'hagi vist sens falta la te de veure!!

    Vols veure pel·lícules de guerra molt més bones que salvar al soldado Ryan??

    Busca per aquestes:

    -La chaqueta metálica

    - Apocalypse now
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108461
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Dukende pkr Dc Jul 21, 2010 6:00 am

    Cata, la chaqueta metalica es molt mala, ¿on s'ha vist una china matan soldads d'amagat? lol
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Mag Francesc Dc Jul 21, 2010 9:06 am

    Dukende pkr escrigué:Cata, la chaqueta metalica es molt mala, ¿on s'ha vist una china matan soldads d'amagat? lol
    dukende et confons de película... la chaqueta metalica és molt bona i real.
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 492
    Punts : 108936
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por nilpv1 Dg Jul 25, 2010 4:05 pm

    Catalonia pk escrigué:
    nilpv1 escrigué:Nom: Salvar al soldado Ryan
    Calificaio: 10
    Tema: un grup de soldats que te de anar a salvar a l'ultim dels 4 germans (el altres 3 estan morts)
    Bonisima, qui no l'hagi vist sens falta la te de veure!!

    Vols veure pel·lícules de guerra molt més bones que salvar al soldado Ryan??

    Busca per aquestes:

    -La chaqueta metálica

    - Apocalypse now

    La de lchaqueta metalica es bonísima!!! sobretot la part en que els instrueixen.

    Dukende, pensa que hi van averi moltes Rusas matan a nazis y tenien la mitja unes 200 baixes.
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108461
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Dukende pkr Dg Jul 25, 2010 7:14 pm

    Nil, et recomano America History X crec que es deia, va de dos germans, un nazi i un altre anti nazi, i es fiquen amb els negres, i al final un negre al cole mata al antinazi. La guerra es pot acabar, al meu poble hi ha un nazi i un antinazi es el novio de me germana, encara que el nazi es molt simpatic i el seu germa encara mes (antinazi).
    American History X. Va de nazis, no de guerra.
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 492
    Punts : 108936
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por nilpv1 Dt Jul 27, 2010 8:28 am

    Dukende pkr escrigué:Nil, et recomano America History X crec que es deia, va de dos germans, un nazi i un altre anti nazi, i es fiquen amb els negres, i al final un negre al cole mata al antinazi. La guerra es pot acabar, al meu poble hi ha un nazi i un antinazi es el novio de me germana, encara que el nazi es molt simpatic i el seu germa encara mes (antinazi).
    American History X. Va de nazis, no de guerra.
    Mel a tenia pensada miarar, pero quan me la vaig descarregar no em sortia be.


    Ulima pelicula vista:

    Titol: El embolao
    Tema: Comedia
    Trama de.....: Un presidiari que tira la bonoloto i li toca, pero com que el tiquet el te el carceler no ho pot cobrar, despres s'enfada amb se dona i la dona se'n va a Africa i es pensa que s¡ha endut el tiquet ja que no el troba per enlloc, molta gent mes el busca (el tiquet)...
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 111021
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por pure cat73 Dc Jul 28, 2010 8:05 am

    tital : leyendas urbanas
    tema: terror
    trama de... : la mireu si voleu sabe que pasa Very Happy
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113674
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Sinofec Dc Jul 28, 2010 4:40 pm

    tital? xD (és titol Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Icon_rolleyes )

    Yo fa segles que no miro una pelicula xd, l'ultima va ser al cole, i era una PUTA MERDA.
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108461
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Dukende pkr Dc Jul 28, 2010 11:14 pm

    Ja veus, jo l'ultima que vaig veure al cole va ser "SlumDog Millionaire"...y abans d'aquesta..."cadena de recuerdos" o algo aixi que al final matan a un nen.
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113674
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Sinofec Dj Jul 29, 2010 11:20 am

    Dukende pkr escrigué:Ja veus, jo l'ultima que vaig veure al cole va ser "SlumDog Millionaire"...y abans d'aquesta..."cadena de recuerdos" o algo aixi que al final matan a un nen.

    No és cadena de recuerdos, es "cadena de favores" xDD. Jo també e vist aquestes 2 (i més) a ciutadania, nose perque existeix aquesta merda asignatura O_o
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108461
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Dukende pkr Dj Jul 29, 2010 12:31 pm

    Sinofec escrigué:
    Dukende pkr escrigué:Ja veus, jo l'ultima que vaig veure al cole va ser "SlumDog Millionaire"...y abans d'aquesta..."cadena de recuerdos" o algo aixi que al final matan a un nen.

    No és cadena de recuerdos, es "cadena de favores" xDD. Jo també e vist aquestes 2 (i més) a ciutadania, nose perque existeix aquesta merda asignatura O_o

    Aixó, cadena de favores, total, el nom no fa que sigui mes bona la peli i el final, es pitjor que el de "Lost".

    Nom: Shrek 3 3-D
    Categoria; Humor
    Tracta de...: Tracta del Sshrek, que es cabreija perque vol que li tonrin a tindre por i un duende l'engaña perque firmi un contracte, ningui el coneix ni l'asno ni la fiona ni el gato, llavors al final del dia, l'shrek desapareixerá si no es fa un petó amb la fiona, pero ella no el coneix, despres, la fiona es lider de una rebelió d'ogres i el shrek els ajuda i cuan casi es de dia i esta desapareixen es fa un petó i tot torna a la normalitat. Está, la vem anar a veure amb el baszili, i la peña de per aqui, encara que jo volia mirar eclipse...pero bueno, el 3-D era molt millor que el de "Avatar".
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117772
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Catalonia pk Dj Jul 29, 2010 5:36 pm

    nilpv1 escrigué:
    Dukende pkr escrigué:Nil, et recomano America History X crec que es deia, va de dos germans, un nazi i un altre anti nazi, i es fiquen amb els negres, i al final un negre al cole mata al antinazi. La guerra es pot acabar, al meu poble hi ha un nazi i un antinazi es el novio de me germana, encara que el nazi es molt simpatic i el seu germa encara mes (antinazi).
    American History X. Va de nazis, no de guerra.
    Mel a tenia pensada miarar, pero quan me la vaig descarregar no em sortia be.


    Ulima pelicula vista:

    Titol: El embolao
    Tema: Comedia
    Trama de.....: Un presidiari que tira la bonoloto i li toca, pero com que el tiquet el te el carceler no ho pot cobrar, despres s'enfada amb se dona i la dona se'n va a Africa i es pensa que s¡ha endut el tiquet ja que no el troba per enlloc, molta gent mes el busca (el tiquet)...
    Nil, mira apocalypse now ja veruàs com t'agradarà. Una de les grans pelis de guerra, la primera que tractava del Vietnam. Dirigida per Francis Ford Copola, director de "El Padrino".
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 492
    Punts : 108936
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por nilpv1 Dl Ago 02, 2010 8:51 pm

    pure cat73 escrigué:tital : leyendas urbanas
    tema: terror
    trama de... : la mireu si voleu sabe que pasa Very Happy

    Aquesta tambe la vaig veure io per la tele, me la esperaba millor, ara no me'n recordo a quin canal era, 8tv?

    Titol: In the Storm
    Tema: Historic
    Trama: La vida de Churchill a la segona guerra mundial, molt bona.
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108751
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por silkroad126 Dt Ago 03, 2010 6:45 am

    Bobby z
    Tema: Acció
    Trama:aaa...
    Es bastant bona
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por zoemiremiki Dt Ago 03, 2010 12:22 pm

    battle royale
    tema: accio?(disparus)
    son uns xavals dun institut que els obliguen a anar a una isla on e stenen de matar tots, si passen 3 dies i no tots etsan morts, tots moriran. cada X temps certes zones de la isla es van restringin i si s'entren en aquelles zones, moren.

    molt xula.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117588
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por drixlen Dt Ago 03, 2010 1:06 pm

    zoe, esa es de xinos no? XDD
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108751
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por silkroad126 Dt Ago 03, 2010 1:10 pm

    zoemiremiki escrigué:battle royale
    tema: accio?(disparus)
    son uns xavals dun institut que els obliguen a anar a una isla on e stenen de matar tots, si passen 3 dies i no tots etsan morts, tots moriran. cada X temps certes zones de la isla es van restringin i si s'entren en aquelles zones, moren.

    molt xula.

    w00t aquesta l'he vista jo...zoe has vist la segona?
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por zoemiremiki Dt Ago 03, 2010 9:01 pm

    no, la vull veure, es bona?
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108751
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por silkroad126 Dc Ago 04, 2010 10:38 am

    Bueno, depen com te la preguis haha per mi ha sigut més entretinguda la primera pero weno la 2na no esta tan malament...mirala
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108461
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Dukende pkr Dc Ago 04, 2010 12:55 pm

    La de Bobby Z es de un tio k el confonen amb un de la presó no? he vist el anunci al antena 3 xD

    Nom: El Hundimiento
    Tema: Historia
    Trama de: Els ultims moments de la vida de Hitler y la ultima guerra nazi, pues eso, el hundimiento del imperi nazi, cuan el hitler es suicida y tot això, está molt guapa.
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 111021
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por pure cat73 Dj Ago 05, 2010 1:26 pm

    nom : al filo de la muerte
    tema: acció
    trama :no us la conto que no te gracia llavors...
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 492
    Punts : 108936
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por nilpv1 Dg Ago 15, 2010 8:57 pm

    Títol: Mercenarios
    Tema: accio, motla accio
    Trama: un grup de mercenaris liderats per el Stallone, que tenen que liquidar a un exercit i un general de tota una illa.

    PD: el suarsenaguer i el de la jungla de cristal nomes surten 1 minut.

    Contenido patrocinado


    Millor pelicula vista els ultims 15 dies... - Página 2 Empty Re: Millor pelicula vista els ultims 15 dies...

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Abr 19, 2024 7:54 am