Una proposta que volia fer, es que si algú té el Call of Duty: Modern Warfare 2 podriem fer un clan català.
El meu ususari es: capitanflint
zoemiremiki escrigué:joder vaia putada, gf 600€...
wow si q fa tems q va sortirSinofec escrigué:depen, costen 300€ desde fa uns mesos, avans costavesn 600€.
Dons jo la tink desde 2007 i no li a pasat res xD
Sinofec escrigué:aver, aixo no es egur sempre. La ps2 va estar casi 10 anys al mercat i es el ke volen fer am la ps3
hostia tio.. a durat 10 anys i a sobre et queixes.. hi han consoles que en 3-4 anys ja han tingut sucesores..pk 0 o 0 escrigué:jo crec que la xbox es millor que la ps3 (mai he tingut xbox, per aixo ho pensu) pero trobu que si volen comptetencia i diners, no hauries de deixar de fer els jocs per a la ps2, xq hi ha molta gent que no es copra la ps3 i que juga a la ps2
drixlen escrigué:hostia tio.. a durat 10 anys i a sobre et queixes.. hi han consoles que en 3-4 anys ja han tingut sucesores..pk 0 o 0 escrigué:jo crec que la xbox es millor que la ps3 (mai he tingut xbox, per aixo ho pensu) pero trobu que si volen comptetencia i diners, no hauries de deixar de fer els jocs per a la ps2, xq hi ha molta gent que no es copra la ps3 i que juga a la ps2