Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.

Clan VodK mira-ho!

alidanez
    alidanez
    Nouvingut
    Nouvingut

Nombre de missatges : 18
    Punts : 74258
    Reputació : 0
    Ubicació : en el horizonte (donde?) alli a lo lejos... (no veo ná) da igual...tira, anda,tira...

Clan VodK mira-ho! - Página 3 Empty Re: Clan VodK mira-ho!

Missatge por alidanez el Dg Gen 02, 2011 12:25 am

luislgC, no diguis que et sembla que t'ho vaig comentar, ho saps molt bé que el tinc, i és millor que el black ops, encara que jo no estaria tant segur de que no hi han vehicles, vaig jugar una partida en la que un del meu equip es va fer pilot d'un helicopter que havia, no et sabria dir el mapa, perquè fa molt que no jugo, pero si quedem i juguem alla, t'ho dic Wink

I Guti, El Black ops és l'ovella negra, és més avorrit que veure moure's una pedra ( No sé a qui li vaig escoltar dir això i em va agradar, xd )
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user

Nombre de missatges : 492
    Punts : 85196
    Reputació : 0
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

Clan VodK mira-ho! - Página 3 Empty Re: Clan VodK mira-ho!

Missatge por nilpv1 el Dg Gen 02, 2011 8:07 pm

luislgC escrigué:Nil, també es pot extendre a MOH o es només per a call of duty? Em sembla que l'alidanez em va comentar que també el té...

Vaig intentar extendre'l a Bad company 2, pero el nom del clan nomes deixa 3 lletres i VdK no queda bé, si el MoH es com el Bad company 2 no es farà ademés nomes el tindirem 3 persones

Data i hora actual: Dl Gen 18, 2021 2:06 am