Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.

5 participantes

Quin a sigut el vostre millor CoD?

Sondeo

Quin ha sigut el millor CoD

[ 0 ]
    Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_left0%Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_left0%Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    [ 0 ]
    [ 2 ]
    Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_left33%Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_right [33%] 
    [ 1 ]
    Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_left17%Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_right [17%] 
    [ 2 ]
    Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_left33%Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_right [33%] 
    [ 1 ]
    Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_left17%Quin a sigut el vostre millor CoD? Bar_right [17%] 

Vots Totals: 6
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user

Nombre de missatges : 492
    Punts : 91476
    Reputació : 0
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

Quin a sigut el vostre millor CoD? Empty Quin a sigut el vostre millor CoD?

Missatge por nilpv1 Dg Gen 09, 2011 7:22 pm

Bueno doncs una petita enquesta per saber quin ha sigut el vostre millor Call of Duty, jo estava entre varis: Call of duty Finest Hour (Amb el que vaig començar) Call of duty 3 (em sabia totes les conversacions) Call of duty 5 World at War (em va arribar a l'anima, vaig plorar amb el final Razz)

M'he decidit pel Call of duty 5 World at War.
    Guti36
    Guti36
    500+ posts user
    500+ posts user

Nombre de missatges : 527
    Punts : 80814
    Ubicació : al fondo a la derecha

Quin a sigut el vostre millor CoD? Empty Re: Quin a sigut el vostre millor CoD?

Missatge por Guti36 Dl Gen 10, 2011 7:30 pm

bueno pues jo estava entre dos (els unics que tinc) CoD Modern Warfare 1, quan hi vaig començar i m'he pasat el mode individual dos cops en vetera(em vaig emociona al final quan dona entendre que el Capitan Price havia mort) i online LvL 55(maxim) o CoD Black ops, el joc actual que tinc del Cod.

Al final m'he decidit per el CoD Modern Warfare 1
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master

Nombre de missatges : 3598
    Punts : 103687
    Reputació : 2
    Ubicació : a casa meva.

Missatge por zoemiremiki Dl Gen 10, 2011 8:25 pm

cod black ops perke es a l'unic que he jugat XD.
    Guti36
    Guti36
    500+ posts user
    500+ posts user

Missatge por Guti36 Dl Gen 10, 2011 8:55 pm

nilpv1 escrigué:Bueno doncs una petita enquesta per saber quin ha sigut el vostre millor Call of Duty, jo estava entre varis: Call of duty Finest Hour (Amb el que vaig començar) Call of duty 3 (em sabia totes les conversacions) Call of duty 5 World at War (em va arribar a l'anima, vaig plorar amb el final Razz)

M'he decidit pel Call of duty 5 World at War.
    jajaja enserio et vas emocionar !!!!!! xD
    PD: em podries dir com acaba ?¿
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user

Nombre de missatges : 1431
    Punts : 91001
    Reputació : 3
    Ubicació : davan l'ordinador

Missatge por Dukende pkr Dl Gen 10, 2011 9:03 pm

Sense duptes, el Modern Warfare 2 y el 1, pero prefereixu el 2, per jugabilitat, armes, historia y guió.

PD: Black Ops (campaña) apesta.
    josepenric
    josepenric
    500+ posts user
    500+ posts user

Nombre de missatges : 680
    Punts : 97193
    Ubicació : Aqui

Missatge por josepenric Dg Gen 16, 2011 3:20 pm

jo m'he decidit pel primer call of duty que vaig tindre, el modern warfare 1. Crec k treyarch fa millor les campanyes k infinity i amb el black ops o han demostrat, pero s'han cargat el quickscope a xbox, pc i ps3. A la wii encara es pot fer xD
    Guti36
    Guti36
    500+ posts user
    500+ posts user

Missatge por Guti36 Dt Gen 18, 2011 6:39 pm

Dukende pkr escrigué:Sense duptes, el Modern Warfare 2 y el 1, pero prefereixu el 2, per jugabilitat, armes, historia y guió.

PD: Black Ops (campaña) apesta.

el modernwarfare 2 te mmillor campaña que el 1 ?¿?¿?¿?¿ o dubto:S

Contenido patrocinado

Missatge por Contenido patrocinado

Data i hora actual: Dg Nov 28, 2021 1:48 pm