Només 2899 ho són =D
+5
zoemiremiki
Guti36
Dukende pkr
pure cat73
Mag Francesc
9 participantes
Voleu punts extres?
Doktrine- Master of Agility
- Nombre de missatges : 132
Punts : 127247
Reputació : 2
- Mensaje n°26
Re: Voleu punts extres?
cap ni un- 100+ posts user
- Nombre de missatges : 189
Punts : 103437
Reputació : 0
- Mensaje n°27
Aquest té 34k de punts XD Com us ho feu? XD
Doktrine- Master of Agility
- Nombre de missatges : 132
Punts : 127247
Reputació : 2
- Mensaje n°28
A mi em van donar punts extres per les guies que he escrit, passa't per la secció de guies i mira-te-les, segurament ho entendras =)
Mag Francesc- mag francesc
- Nombre de missatges : 3703
Punts : 996640796
Reputació : 7
- Mensaje n°29
Efectivament, fer guies, portar a gent al fòrum, ajudar a la comunitat, fer posts útils conta molt.
Els posts de la història inacabable no donen punts, però si postcount. Els punts ensenya que ha fet un per la comunitat.
I estic intentant fer un sistema més complex de punts per crear diferents nivells
Els posts de la història inacabable no donen punts, però si postcount. Els punts ensenya que ha fet un per la comunitat.
I estic intentant fer un sistema més complex de punts per crear diferents nivells
Tumulari- 500+ posts user
- Nombre de missatges : 551
Punts : 117136
Ubicació : Perdido...
- Mensaje n°30
i si fas molt de spam com el zoe doncs també et donen molts punts! xD
- Mensaje n°31
Tumulari escrigué:i si fas molt de spam com el zoe doncs també et donen molts punts! xD
No te'n donen pas tants compara els punts del zoe amb els d'en dok i mira el postcount.
pure cat73- master of strenght
- Nombre de missatges : 1015
Punts : 115781
Ubicació : Granja d'Escarp!
- Mensaje n°32
no tothom a fet coses pel forum i tenen punts igualment i tmb hi ha gent (o almenys jo) que ha fet propaganda del forum al clan català sense resultat...(ja sabeu cm es la gent que esta al CC del Rs) i no tenen punts extres.
cap ni un- 100+ posts user
- Nombre de missatges : 189
Punts : 103437
- Mensaje n°33
Jo vaig portar a... Walkiria, follcatalà, guyvir i a mi mateix XD Però ens vam fer un forum propi i vam anar allà.
- Mensaje n°34
pure cat73 escrigué:no tothom a fet coses pel forum i tenen punts igualment i tmb hi ha gent (o almenys jo) que ha fet propaganda del forum al clan català sense resultat...(ja sabeu cm es la gent que esta al CC del Rs) i no tenen punts extres.
En part també es veritat, si intentes fer coses però no donen resultat no reps punts. Però si en rebessis després seria molt difícil qualificar les accions i s'intenta incentivar el fòrum. Per tant, la gent faria per sota de les possibilitats, ja que amb això podríen aconseguir punts.
Jo crec que el sistema de punts va prou bé. D'acord hi han 3 ó 4 aspectes en els que és molt pèssim, però ja em centraré en com arreglar-ho quan tingui temps lliure.
cap ni un escrigué:Jo vaig portar a... Walkiria, follcatalà, guyvir i a mi mateix XD Però ens vam fer un forum propi i vam anar allà.
Hehe ja haguéssiu pogut seguir aquí ^^