- Along with the release of the new website, we will be making hi-scores a members-only feature.
This is for a number of reasons, but the main one is to keep them fresh. We want the hiscores to feature players who will compete with each other, tooth and nail, for hiscore glory. There are many dormant accounts within the hiscores that have not played for a very long time, and this will give new arrivals in Gielinor a shot at hiscore fame alongside the grizzled veterans on equal terms for all.
Doncs Jagex ara vol fer les hiscores per només membres, ja que diuen que serà més competitiu. Els F2P players cada dia tenim menys coses, això em treu les ganes de seguir jugant quan tingui temps i encara em treu més les ganes de fer-se memb.
Sembla que Jagex ens vulgui obligar a ser membs des d'un principi ja, i no poder passar el màxim temps possible a f2p. Jo crec qued'aquí el rs serà full p2p, ara sense bots no tenen tants membres pel que han de buscar formes de fer més diners. Aquestes consisteixen en fer que els F2P players es converteixin ràpida i massivament en P2P players.
Què en penseu d'això? Penseu que el rs va en camí de ser un joc tipus WOW on només pots jugar 20 dies o 1 mes sense pagar i després ja has de pagar per sempre?
Jo, personalment crec que les accions que està fent Jagex no són les més correctes. I sembla que el joc cada cop va més destinat a ser de pagament i f2p cada cop és menys extens fins que al final f2p serà simplement un "mini-tutorial" per després anar a p2p.