Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


5 participantes

    Una altre raó per deixar el RS

    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635616
    Reputació : 7

    Una altre raó per deixar el RS Empty Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por Mag Francesc Ds Nov 19, 2011 9:45 am

    - Along with the release of the new website, we will be making hi-scores a members-only feature.

    This is for a number of reasons, but the main one is to keep them fresh. We want the hiscores to feature players who will compete with each other, tooth and nail, for hiscore glory. There are many dormant accounts within the hiscores that have not played for a very long time, and this will give new arrivals in Gielinor a shot at hiscore fame alongside the grizzled veterans on equal terms for all.

    Doncs Jagex ara vol fer les hiscores per només membres, ja que diuen que serà més competitiu. Els F2P players cada dia tenim menys coses, això em treu les ganes de seguir jugant quan tingui temps i encara em treu més les ganes de fer-se memb.

    Sembla que Jagex ens vulgui obligar a ser membs des d'un principi ja, i no poder passar el màxim temps possible a f2p. Jo crec qued'aquí el rs serà full p2p, ara sense bots no tenen tants membres pel que han de buscar formes de fer més diners. Aquestes consisteixen en fer que els F2P players es converteixin ràpida i massivament en P2P players.

    Què en penseu d'això? Penseu que el rs va en camí de ser un joc tipus WOW on només pots jugar 20 dies o 1 mes sense pagar i després ja has de pagar per sempre?

    Jo, personalment crec que les accions que està fent Jagex no són les més correctes. I sembla que el joc cada cop va més destinat a ser de pagament i f2p cada cop és menys extens fins que al final f2p serà simplement un "mini-tutorial" per després anar a p2p.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120727
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por zoemiremiki Ds Nov 19, 2011 12:37 pm

    haviam, jagex es una empresa com qualsevol altre, i les empreses el seu objectiu es treure un màxim profit en capital. està clar que l'eliminació dels bots els va fer perdre una gran part de diners, pero van fer un molt bon treball.

    ara amb això dels hiscores, bé, jo també crec que no es una bona opció. Molta gent s'ha queixat al forum, pero més que quiexar-se, han donat idees, i jo crec que jagex acabarà cedint i farà un HS per f2p i un per p2p individual, o algo per l'estil.

    si et sóc sincer, rs ha millora't moltissim en 2 mesos, i han fet un molt bon treball(llàstima que hagi fet quit). Aviam com van les coses.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635616
    Reputació : 7

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por Mag Francesc Ds Nov 19, 2011 4:29 pm

    A veure les empreses han d'intentar atreure al consumidor, per atreure al consumidor el que es fa és afegir valor a un producte per a que sigui atractiu en vista del consumidor. Jagex el que està fent és treure atractiu al joca la versió gratuïta per així posar-ho a la versió de pagament, amb això creuen que tindran un flux de jugadors cap al mode de pagament.
    Però no tenen en compte, que això crea que molts jugadors que no han jugat mai al rs. Veuran menys atractiu aquest joc pel que no el voldran provar. Hem de considerar que un jugador comença a F2P i allà és on "s'enganxa" i decideix si pagar o no, fent una comparació entre el preu i les noves funcions que tindrà disponible en el mode de pagament. Amb això decidirà si pagar o no, és a dir adquirir el producte.

    En aquest cas Jagex li interessa tenir un gran flux dels jugadors f2p a p2p per recuperar el seu antic benefici que ara han perdut després de que molts botters hagin anul·lat la seva subscripció.

    Però fent això no tenen en compte que els nous jugadors i futurs jugadors estaran menys disposats a jugar/provar el RS. Fet que a llarg termini portarà causes negatives a la butxaca de Jagex, el que hauria de fer Jagex es deixar F2p tal com està i fer petites millores. Mentre que a P2P hauria de seguir fent major updates i noves skills.

    Això potser no comportaria un augment de jugadors que passen de F2P A P2P a curt termini, però si que permetria que entressin molts més jugadors nous al RS que a la llarga un tant per cent notable d'aquests esdevindria P2P.
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 110601
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por pure cat73 Ds Nov 19, 2011 4:33 pm

    Ami ara el rs hem torna a agradar i jugo fins i tot 1 hora al dia(gairebe) aixo de no bots es la ostia x fe skilling, mentres no fagin bojeries cm lo de hiscores(suposo q no oh faran) jo seguire "jugan"
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120727
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por zoemiremiki Ds Nov 19, 2011 5:18 pm

    jo crec que faran algo els de jagex amb aquest hiscores, el que passa es que no hohan dit. potser fan un HS indivudal, per members i f2p. ia vurem aquest dimarts com anira tot.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635616
    Reputació : 7

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por Mag Francesc Ds Nov 19, 2011 7:32 pm

    En tot cas jo estic en contra dels canvis als hiscores. Els hiscores són l'únic que continua més o menys igual que abans, crec que tot canvi serà per malament.
    Però bé, ja es veurà pot ser ens sorprenen.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120727
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por zoemiremiki Dg Nov 20, 2011 11:19 pm

    bueno, des d'aqui anuncio que he fet quit de rs.

    vaig fer bandos pk, si em mataven donava tot a algun amic. si el matava pues seguia.

    he mort, sorprés per un ags hit de 614. aixi que he regalat tot i he cancelat el membership, bye rs!

    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 110601
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por pure cat73 Dl Nov 21, 2011 5:09 pm

    fuck you zoe!
    podries haver donat almenys alguna cosa al teu estimat amic Aitor (jo) Razz
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120727
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por zoemiremiki Dl Nov 21, 2011 5:38 pm

    massa tard xd
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 110601
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por pure cat73 Dl Nov 21, 2011 6:10 pm

    puta, encara li pots demanar, que segu que teu dona Wink jajajaja
    (no cal)

    PD:xo si vols jajajajaj
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 111956
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por Tumulari Dt Nov 22, 2011 10:30 am

    si hombre! tot lo que tingui el zoe pertenece al gran Rey Tumulari!!!, ya que el zoe es mi putita Twisted Evil Twisted Evil
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120727
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por zoemiremiki Dj Nov 24, 2011 2:18 pm

    muwhahahahaha NO, he regalat tot, no us pertany res.

    ara muriuvos.

    pum pum.







    morts.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635616
    Reputació : 7

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por Mag Francesc Dt Nov 29, 2011 8:16 pm

    Ui! En Zoe ha tornat a perdre el cap, deu haver deixat les pastilles aquelles que prenia altre vegada :/
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120727
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por zoemiremiki Dc Nov 30, 2011 10:38 pm

    si tio, es que un duende verde em va dir els efectes..i clar..lu que diuen els duendes verdes va a misa.
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122067
    Reputació : 2

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por Doktrine Dl Mar 12, 2012 5:18 pm

    Quina exageració....
    Fer quit per no sortir als scores? Mag, tiu, hauries de pensar en altres coses. Els scores no serveixen de gaire, almenys a mi no em serveixen per res, tinc assumit que Doktrine no és un nom que es veurà a la primera plana dels scores (ni al runescape ni enlloc). El que realment compta és que gaudeixis jugant i fent el que t'agrada. Jo personalment mai m'hi fixo, especialment quan d'un temps fins ara el meu rank de mining i agility han baixat dràsticament degut a les noves maneres de farmejar exp (no dic de fer mining i agility, perque per mi algunes coses NO són fer mining o agility).
    Runescape per f2p segueix tenint el mateix, i són moltes hores de joc. 16 skills, una bona pila de quests, etc. El fet que els no membres no surtin als scores és anecdòtic, no pas de JUGABILITAT. Deixa els scores pels top players que pensen més en com se'ls acosta el de darrera que en GAUDIR del joc.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635616
    Reputació : 7

    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por Mag Francesc Dl Mar 12, 2012 7:52 pm

    Doktrine escrigué:Quina exageració....
    Fer quit per no sortir als scores? Mag, tiu, hauries de pensar en altres coses. Els scores no serveixen de gaire, almenys a mi no em serveixen per res, tinc assumit que Doktrine no és un nom que es veurà a la primera plana dels scores (ni al runescape ni enlloc). El que realment compta és que gaudeixis jugant i fent el que t'agrada. Jo personalment mai m'hi fixo, especialment quan d'un temps fins ara el meu rank de mining i agility han baixat dràsticament degut a les noves maneres de farmejar exp (no dic de fer mining i agility, perque per mi algunes coses NO són fer mining o agility).
    Runescape per f2p segueix tenint el mateix, i són moltes hores de joc. 16 skills, una bona pila de quests, etc. El fet que els no membres no surtin als scores és anecdòtic, no pas de JUGABILITAT. Deixa els scores pels top players que pensen més en com se'ls acosta el de darrera que en GAUDIR del joc.

    haha tens tota la raó, però ja ho he superat ^^ em va fer ràbia no poder seguir mirant les hiscores dels f2p players i mirar a veure en quina posició del rànking realment estava quanta total xp tenia i com anava en comparació d'altres. Però bé ara ja fag servir altres mètodes i ja m'hi he acostumat hehe Very Happy

    I si el rank no té cap importància però em feia gr`cia mirar a quina posició estava hehe.

    Contenido patrocinado


    Una altre raó per deixar el RS Empty Re: Una altre raó per deixar el RS

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Mar 29, 2024 12:19 am