Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


3 participantes

    Mag's story xD

    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996635596
    Reputació : 7

    Mag's story xD Empty Mag's story xD

    Missatge por Mag Francesc Dj Abr 12, 2012 9:14 pm

    Roig coent


    Encara era fosc quan em vaig llevar, semblava un dia com qualsevol altre. Fins que vaig veure que era sol a casa.
    On podien ser els meus pares i el meu germà a aquelles hores de la matinada?
    Realment no em vaig preocupar... vaig pensar que havien anat a Barcelona a vendre la collita. Per aquest motiu, vaig decidir canviar-me i anar a donar un tomb pel poble. Era dissabte i la majoria de la gent estava al mercat de la plaça central.

    Allà hi vaig trobar els senyors Egifeu, els propietaris de les nostres terres. El Senyor Egifeu em va vindre a saludar cosa que em va estranyar, però just després de saludar-me vaig esbrinar el per què de la seva gentilesa. Em va dir que el meu pare encara no li havia pagat el lloguer del mes passat i em va dir que sinó li pagava abans de que acabes el mes, hauríem de buscar un altre lloc on viure.
    Jo li vaig contestar que no es preocupes que el meu pare ja tenia els diners preparats per a donar-li i que abans de dilluns li hauríem pagat, però la realitat era un altre. Amb la fred que feia en aquell mes de maig les collites no van ser gaire abundants i amb prou feines teniem prou per menjar nosaltres.

    Després d'això, vaig tornar cap a casa i pel camí pensava com podríem pagar el lloguer al senyor Egifeu. De sobte, vaig veure un carretó que anava direcció al Castell de Can Pallars, era un carretó senyorial... i em va donar la idea que podia demanar-li diners a qui anés en aquell carretó, pensant que segur que era un home molt ric i gentil.

    Em vaig posar a còrrer tant com podia darrera el carretó i vaig començar a cridar, però el carretó no va parar. Al cap d'una estona quan ja anava per deixar-ho estar i tornar cap a casa. El carretó va parar, aquest carretó era arrestrat per dos cavalls esplèndids i el xofer portava uns guants vermells, un barret negre... roba molt elegant.

    Amb això, el xofer va baixar i va obrir la porta del carretó. Un home bastant gran en va baixar i va seguir caminant sense ni mirar-me. Per això vaig cridar: Escolti, bon home!. Amb el que ell em va dir: Calla imbècil! que no veus que no tens dret a dirigir-te amb algu com jo.... Aquest fet em va indagnar, jo em vaig dirigir tant amablement com sabia.
    En aquest moment pe de ràbia vaig còrrer cap a ell i el vaig agafar, el seu xofer em va intentar separar d'ell. En aquest moment vaig veure que l'home portava un sac lligat al cinturó i li vaig arrencar, me'l vaig guardar a la butxaca i vaig arrencar a còrrer.

    Lluny ja d'allà vaig obrir la bossa de pell i vaig veure que dins d'ella hi havien monedes d'or, disset monedes de 100. La meva família estava salvada, ja no podíem pagar només el lloguer sinó que podíem comprar-nos una casa i terres.
    Vaig anar tant ràpid com vaig poder a casa, per donar aquesta bona notícia als meus pares, pensava amb totes les hores que el meu pare es va passar al camp, la meva mare plorant perquè no tenia prou menjar per acabar el mes...

    Però, quan vaig arribar a casa. Vaig veure que els meus pares i el meu germà ja havien arribat. Vaig entrar cridant: Tinc una cosa per dir-vos! Però... el meu germà es va acostar a mi amb la cara plena de llàgrimes i em va dir: "El pare és mort", de cop i volta vaig mirar a darrera seu hi havia el cos del meu pare estirat al llit i la meva mare agenollada al terra plorant com una desesparada.
    Vaig sentir un gran dolor, vaig començar a plorar i cridar: "per què". I el meu germà em va abraçar, i em va dir: l'han matat!





    Editat per darrera vegada per Mag Francesc el Dv Abr 13, 2012 7:12 am, editat 3 cops en total
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 120707
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Mag's story xD Empty Re: Mag's story xD

    Missatge por zoemiremiki Dj Abr 12, 2012 9:20 pm

    impactant..realment no m'esperava el final! molt bona si senyor!
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98237
    Reputació : 0

    Mag's story xD Empty Re: Mag's story xD

    Missatge por cap ni un Dj Abr 12, 2012 9:44 pm

    Ostres, que sàdic!

    Contenido patrocinado


    Mag's story xD Empty Re: Mag's story xD

    Missatge por Contenido patrocinado

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dj Mar 28, 2024 11:10 am