Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.

+3
Mag Francesc
cap ni un
nilpv1
7 participantes

El preu de la sabiduria

nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user

Nombre de missatges : 492
    Punts : 113696
    Reputació : 0
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

El preu de la sabiduria Empty El preu de la sabiduria

Missatge por nilpv1 Ds Maig 19, 2012 8:49 pm

Capítol primer: Hem de pagar per tot.

Un altre cop més, la "rutina" podriem dir-li. Però la veritat és que al final, un s'hi acabava acostumant.
    Ja feia més d'una hora que s'havia fotut a dins del bar, i a mi, se'm acabaven les cigarretes. Maleit vici.
    Oh! Ara, al final sortía, la opció dentrar i esperarla a dins no era factible, ja que podria començar a beure i no m'agradava l'opció.

Però ara venia lo millor: Perseguirla.

Lo millor? Sí, la persegueixes a una distància prudencial però que ella es posi nerviosa, i sempre, sempre, acaben cometent un error. Una caiguda, un atropellament (Déu no ho vulgui), o lo millor de tot, un carreró obscur.

Tant pensar, necesitava pensar més i per això, la perseguia a ella, una dona amb un coeficient d'uns 145-148, no era el millor però era bastant gran.

Ja estava, estava dins del carreró. Perque ho faran totes? Mai ho sabré, suposo que seran els nervis.

Obro la motxila, ella veuq ue en el carreró no hi ha sortida i quan intenta sortir-ne em veu, a mi i el meu ganivet. Recula i es cau: "Pietat, n oem matis, sóc jove", diu mentres plora.
    Ella no m'interesssa, només el cervell, per això porto la serra i la bosa hermètica.

Em poso radera d'ella:

- Tot, tot ho hem de pagar. Només necesito el teu cap.

Plora molt fort, intenta cridar i aixecar-se, però abans, ja l'hi he tallat el coll. Agafo la serra, li obro el crani i li trec el cervell, tot per un bé major.
    Col·loco bé el cos, com si dormís placidament, poso la rosa negra i em despedeixo amb un adéu a la jove.

El treball havia acabat. De moment.

Fi del primer capítol, bastant breu. Espero que us agradi, avui estava algo deprimit i no ho he escrit molt bé, per sort en Mr. Manos m'ha ajudat.

Fins al pròxim capítol Very Happy
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user

Nombre de missatges : 189
    Punts : 103437

El preu de la sabiduria Empty Re: El preu de la sabiduria

Missatge por cap ni un Ds Maig 19, 2012 10:09 pm

Ostres... M'encanta! XD
    La historia d'un psicopata, mai havia llegit res semblant. Bé, sí, però no aixi XD
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc

Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996640796
    Reputació : 7

Missatge por Mag Francesc Dg Maig 20, 2012 8:13 am

xD que béstia, a veure què en farà del cervell i per què la rosa negra és el seu símbol Very Happy Esperant el proper.
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user

Nombre de missatges : 1431
    Punts : 113221
    Reputació : 3
    Ubicació : davan l'ordinador

Missatge por Dukende pkr Dg Maig 20, 2012 7:04 pm

La ostia, com m'agrada...jo al principi pensaba que l'ha protegia o algo, pero no no. Jojo, com mola.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master

Nombre de missatges : 3598
    Punts : 125907
    Reputació : 2
    Ubicació : a casa meva.

Missatge por zoemiremiki Dl Maig 21, 2012 10:20 pm

buah, la historia d'un psicopata..quina gran varietat d'historietes per el forum! m'encanta esta molt be nil Smile
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user

Missatge por cap ni un Dl Maig 21, 2012 10:26 pm

El millor... La rutina XD
    Allò m'ha matat XD
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user

Missatge por nilpv1 Dt Maig 22, 2012 7:43 pm

Capítol 1.2

- Què tenim? - va dir el sargent-.

- Homicidi. Noia de casi bé 30 anys, teoricament rossa. Robatori descartat, hi estan tots els efectes personals. Li han buidat el crani, la part de dal estava a uns 5 metres del cos. El cos esta en una posició inusual, té uan rosa negra. -li va informar l'altre policia-.

- Interesant, una rosa i el crani obert?

- Sí, es veu clarament, o això o tinc al·lucinacios, i ho dubto ahir vaig anar al metge.

- Se sap perque se l'ha deixat així? Osigui en aquetsa posició
    ? Que n'opina la científica?

- No sabem res de res, l'hem trobada així. Un veí ens ha avisat. La científica no ha trobat res, ninguna empremta, ni a la rosa ni al crani.

- Que n'opina d'això jove? - li va preguntar el tinent-.

- Opino que qui ho hagi fet esta ben tocat del cap, o això o que és un ritus satànic. I vostè tinent, que n'opina

- Opino - va esbufegar- Opino que li adjudicaran el cas a en Fridrich. Esperem que li torni la bona sort de fa uns 10 anys.

Sí, ho sé, són bastant curts, però bueno són simples introduccions a capítols millor redactats, tranquils Very Happy

Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc

Missatge por Mag Francesc Dt Maig 22, 2012 8:00 pm

xD està bé, a mi m'ha matat això. En mig d'un assassinat bastant bèstia que el policia es posi a fer ironia xD

nilpv1 escrigué:Capítol 1.2

- Sí, es veu clarament, o això o tinc al·lucinacios, i ho dubto ahir vaig anar al metge.

Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility

Nombre de missatges : 132
    Punts : 127247

Missatge por Doktrine Dt Maig 22, 2012 8:39 pm

Això fa molt bona pinta =)
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user

Missatge por cap ni un Dt Maig 22, 2012 8:47 pm

Teoricament Rossa XD
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master

Missatge por zoemiremiki Dj Maig 24, 2012 10:56 pm

esta guapo segueix així, un altre novel·la de detectius eh? jeje, sincermanet també m'agradaria veure els assassinats del psicopata.
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght

Nombre de missatges : 1015
    Punts : 115781
    Ubicació : Granja d'Escarp!

Missatge por pure cat73 Dv Maig 25, 2012 1:02 pm

Molt interesant la historieta, just farà una setmana que m'he acabat un llibre policiac, però el teu sembla que m'agradara més Very Happy
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user

Missatge por nilpv1 Dv Maig 25, 2012 9:19 pm

Capítol 2: Friedrich

- Fridrich! Fridrich! Collons, vol venir al meu despatx ja l'he cridat 2 cops!

Qui cridava? Fàcil de reconèixer: Era el tinent. Ningu no sabia molt bé com es deia ni d'on era, però tothom sabia que quan la seva veu cridava a algu, no podien ser bones noticies.

- Ja vaig, ostia puta! No em deixarà ni pendrem el Whiskey de bon dia! Fàstig de tot i de feina i de món... - va murmurar en Friedrich- I és Friedrich no Fridich, tros de merda amb potes!

Per els nous reclutes, bueno, i per els vells, allò era un espectacle. Ningu tenia el suficient valor (o el suficient amor a la mort) per plantar-li cara al tinent, i molt menys insultarlo. En Friedrich? Bueno, diguessim que tenia una espècie de "contactes" i per això seguia a dins el cos de policies. La justicia d'avui en dia....

- Tros de merda?! M'acava de cridar tros de merda?! -va bordar el tinent-.

- Sí! I si vol li crido alguna cosa més forta fill de mala pu...

Els va interrompre el Capità:

- Volen fer el favor de callar! Hi ha gent que intenta dorm... treballar! I que no torni a passar o us poso als dos juntents a patrullar carrers o ajudar a velles a creuar!

Tal com se'n va anar en Friedrich li va treure la llengua per radera i li va oferir un tall de manigues al tinent, acte seguit va tornar a emplenar la seva tassa, a la qual es podia llegir la inscripció "I hate the LT.".

- Segui ja d'un cony de vegada. Tinc més coses a fer, ostia puta.

"Ara mateix el seu cul li tindrà una enveja terrible a la seva boca, la de merda que pot arribar a treure" va pensar en Friedrich. Que el tinent insultès no era pas novetat, insutlava, molt, inclús massa, se suposa que era per marcar la seva "viril·liat", en canvi només mostrava una falta de educació espectacular.

- Assessinat, noia jove morta. Rossa d'uns quasi 30 anys. La van trobar a un carreró obscur, li van obrir el cap amb una serra. El crani no hi era, tot lo demés sí. La van trobar en posició de dormir i amb una rosa negra.

- I el departament de policia va tant de cul que han de cridar a aquest "merda detectiu"? Han investigat els voltants?

- Sí, i res, ninguna empremta...

- I les parets?

- Sí.

- Cotxes, finestres, toxanes, rates?

- Sí, sí, sí i sí.

- I han investigats els bars d'aprop el crim?

- Sí... esperi no! Coi de sargent... - de cop el tinent va agafar el seu mòvil i va trucar al sargent- Sargent? Sí sóc el tinent. Calli ostia puta! Investiguin els bars del voltant, en un Kilometre, no, millor dos... Sí? Vagi per feina que per algo cobra! - va penjar i va mirar a en Friedrich-. Fridrich

- Friedrich... tant li cosa tros de quoniam?

- Calli! I escolti'm d'una puta vegada en la seva merdosa vida. Necesita un ajudant, i aquest no val disparar-li per l'esquena com amb l'últim. D'acord?

- Si no intenta treurem l'ampolla de whiskey, d'acord.

Editat per darrera vegada per nilpv1 el Ds Maig 26, 2012 2:02 pm, editat 2 cops en total
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master

Missatge por zoemiremiki Dv Maig 25, 2012 11:49 pm

jaja, em fa gràcia els vulgarismes que utilitza el tinent xd, tot i així hauries de mirar l'ortografia(no soc el me sindicat per dir-ho) pero el "despatch" aquest m'ha fet mal als ulls XD.

Aquesta història té més bona pinta que l'altre =)
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght

Nombre de missatges : 1015
    Punts : 115781
    Ubicació : Granja d'Escarp!

Missatge por pure cat73 Ds Maig 26, 2012 9:13 am

M'agrada molt la historieta, però aquest tros massa carregada de insults, igualment m'agrada!
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user

Missatge por nilpv1 Ds Maig 26, 2012 1:56 pm

zoemiremiki escrigué:jaja, em fa gràcia els vulgarismes que utilitza el tinent xd, tot i així hauries de mirar l'ortografia(no soc el me sindicat per dir-ho) pero el "despatch" aquest m'ha fet mal als ulls XD.

Aquesta història té més bona pinta que l'altre =)

Ostia! n'hi mhavia donat compte! Ara ho cambio xDD Mare meva.. patada al Pompeu Fabra!
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user

Missatge por cap ni un Ds Maig 26, 2012 3:29 pm

Escrius "algo" però tot seguit tros de quòniam XD Juntes castellanismes amb insults catalans del anar a peu XD
    Just aquest es el nom d'una pàgina web d'insults catalans, n'hi ha un fotimer XD
    Barjàula, qüeca, afaitapagesos, rebentabutllofes...
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master

Missatge por zoemiremiki Ds Maig 26, 2012 5:52 pm

ostia cap ni un, no tenia ni idea d'auqest insults, me'ls apuntaré, son molt bons xdddd
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility

Missatge por Doktrine Ds Maig 26, 2012 7:29 pm

quin horror! ja m'imagino el proper capítol de Gogame... =o
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user

Missatge por nilpv1 Dg Jun 03, 2012 4:17 pm

Capítol 2.2: Friedrich

Un assessinat sense empremtes, res de res. A sobre la noia amb el cap obert i sense el cervell, com els diaris s'enteressin seria el caos.

"Jack el Destripador ronda per la ciutat"

"Canníbal de Cervells lliure i en acció."

"La policia té un nou assessí, el Canníbal de Cervells."

Ja s'ho imaginava, i ara a ell l'hi adjudicaven el cas. Joder! Ja feia deu anys que havia començat a beure per culpa de la mord de la Anne i en Paul, els dos, de cop. després tot va ser beguda i plors, tots els casos se li van anar a la merda. Però la seva reputació el mantenia i allà estava.

Va obrir el calaix del seu escriptori. Va treure un got de vidre en comptes de la tassa negra i va obrir l'ampolla de Whiskey.

- Joana - va dir per l'intercomunicador-, que no em molesti ningu, sigui pel que sigui.

- D'acord senyor Friedrich - es va limitar a dir-.

Serien més de les onze de la nit i alguna llum d'ordinador i de làmpada d'escriptori encara feia llum a la gran sala de la comissaria, ell però estava plorant i bevent al seu escriptori amb la llum del ordinador, únicament, tot lo demés era foscor.

Al cap d'una mitja hora es va dormir, a la mà dreta tenia l'ampolla buida i de costat i a l'esquerra el got trencat i la mà amb un tall, no gaire seriòs, però hi sortia sang. Encara que això no li va permetre que no somiès.

Ell estava dempeus, a casa seva. Es veia tot net i polit, de la cuina sortia una llum i la porta estava ajustada.

--

- Anne? - va conseguir articular- Ets tu Anne?

- Quan has tornat estimat? No he escoltat la porta, passa que t'he fet el sopar. En Paul ja esta dormint.

Va obrir la porta, i allà estava ella: Dreta posan els plats. Era d'un castany clar. El cabell llargs i ondulat el tenia agafat en un monyo molt ben agafat a la coronilla. Portava uns texans llargs i un devantal que li cobria una samarreta dels Rolling Stones. Els seus ulls de color àmbar fosc els tenia d'una energia brutal i els seus pòmuls pujats en senyal de que estava contenta.

- Anne això és un somni oi? - va dir en Friedrich-.

- Un somni? - de cop es va posar trista, però ràpidament va tornar a somriure- Friedrich, estem junts, això és el que importa.

- No, quan hem desperti ja no hi seràs. Ho entens? - es va posar a cridar- No hi seràs! Faràs puf i jo estaré un altre cop sol! SOL! - es va posar a plorar- Perquè ho vas fer Anne? Perquè?

- Shht... el meu estimat Friedrich - deia mentres l'abraçava- no estic aquí per això, t'he vingut a ajudar.

- No em pots ajudar ets un somni...

- Shhht.... Tens un cas nou, això és important. Per molt que vulguis cambiar les coses ja han passat. Ara et toca despertar i ser fort, ho entens?

- No vui despertar, vui estar aquí amb tu Anne, amb tu. Te'n recordes quan et deia Pulchra Femina, llavors només erem dos adolescents...

- Sí, me'n recordo trosset de cel. Tu erets dels raros, dels frikis. Però ningu tenia una personalitat ni un amor com tu. Ho saps tan bé com jo. Ara depertat, i fes-te mirar la mà, hi tens sang.

- No Anne espera!

Però es va despertar i l'únic que va trobar va ser a un jove recluta davant seu.

--

- Senyor, han trobat una altre noia assessinada.

- Porta'm a l'escenari, però abans porta'm a aquesta direcció - va dir entreganli un paperet-.

Fi de l'episodi.
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility

Missatge por Doktrine Dg Jun 03, 2012 4:29 pm

Osti, m'ha fet gràcia que el somni li digués directament "fes-te mirar la mà, hi tens sang". Molt bon capítol, sort que deies que avui estaves espés xD
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master

Missatge por zoemiremiki Dg Jun 03, 2012 4:39 pm

jaja em mola, bastant sneitmental aquest episodi, com ami m'agraden Smile keep it up man!
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc

Missatge por Mag Francesc Dg Jun 03, 2012 7:26 pm

hehe està molt bé, el relat va agafant consistència. Tinc ganes de saber més sobre aquest assessí, què farà... :p

Esperant el pròxim Very Happy
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user

Missatge por nilpv1 Dg Jun 10, 2012 2:35 pm

Capítol 3: Teoricament rossa

Començava a caure una mica de pluja, plujim més ben dit, casi re, però suficient perquè en Friedrich és poses veritablement en situació. La mà li feia mal, però res preocupant ja que al metge al qual hi havien anat li havia envenat bé.

L'escena del crim, el plujim i el sol ja amagant-se li feia recordar a una d'aquelles pel·lícules cutres en les quals sempre que hi havien assassinats plovia.

El cos costava de veure a primera vista, ja que estava una mica amagat. Però quan t'hi acostaves l'escena era digne de manual.

Una altre noia. En un altre carreró, aquest però tenia algunes deixalles, mobles vells i corcats, un sofà i alguna cadira sense potes per allà.
    Però lo millor era la noia. Estava asseguda al sofa. Tota recte. Duia una rosa negre a les mans que les tenia juntes. Els ulls, aquest cop estaven oberts i amb una mirada de terror impresionant. El cap, un altre cop precisament obert i a sobre d'una taula, la qual feia servir tot de llibres per substituir una pota, allà, hi havia l'altre part del crani.

Aquest cop no s'havia limitat a deixar-la buida. Aquest cop no:
    El crani estava buit, a dreta i esquerra hi havien coberts tacats de sang. Però davant del plat hi havia una nota que posava amb una cal·ligrafia perfecte de color granat:

"Bon profit, el sopar ja esta acabat."

- Però que coll...? - va dir en Friedrich- Sergent! On s'ha fotut?!

- Estic pixant! - es va escoltar del final del carreró- Ja ha llegit la nota?

- Sí, que vol dir? És el que em penso?

- Si pensa que esta perseguint a un maleït caníbal que es menja els cervells de les noies, sí ho és. Ara pensi la cara que posarà el meu metge quan li digui això que he vist!

- El molt cabró s'ha menjat el crani....

- Eh! - va dir el sergent a l'hora que sortia del carreró i es tancava la bragueta.- Que l'ha salat i l'hi ha posat salsa, no si el molt bona gent ens en podria haver deixat. Té pinta de saber cuinar bé.

- Ha trucat als forenses Sergent?

- Sí ara venen, però diria que no hi trobaran res. M'ho imagino.

- Quan identifiquin al cadàver avisim, estaré a la Taberna "l'Ovella Negre". Ah! una última pregunta: Teoricament rossa?

- Exacte: Teoricament.

Fluixet, ho sé. Però s'ha de continuar!
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility

Missatge por Doktrine Dg Jun 10, 2012 6:06 pm

M'ha agradat =)