Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+2
Dukende pkr
Mag Francesc
6 participantes

    Creieu en els fenomens paranormals?

    Sondeo

    Creieu en fenómens paranormals?

    [ 3 ]
    Creieu en els fenomens paranormals? Bar_left75%Creieu en els fenomens paranormals? Bar_right [75%] 
    [ 1 ]
    Creieu en els fenomens paranormals? Bar_left25%Creieu en els fenomens paranormals? Bar_right [25%] 

    Vots Totals: 4
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636396
    Reputació : 7

    Creieu en els fenomens paranormals? Empty Creieu en els fenomens paranormals?

    Missatge por Mag Francesc Dj Oct 07, 2010 5:15 pm

    Hehe això és un tema que es pregunta molts cops, si la gent creu en fenomens paranormals. Moltissima gent hi creu, i a molts els hi fa vergonya dir-ho.

    Jo personalment no hicrec, ja que crec que per tot hi ha una explicació lógica i coherent, és a dir que tot pot ser justificat.

    Tot i que no me'n ric ni em burlo dels que hi creuen, ho respecto. Potser sóc jo qui ets equivocat, però el que és cert és que mai m'he trobat amb res que no pogués tenir una explicació hehe.

    I vosaltres que en penseu?
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108821
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    Creieu en els fenomens paranormals? Empty Re: Creieu en els fenomens paranormals?

    Missatge por Dukende pkr Dj Oct 07, 2010 7:17 pm

    Hombre, hi han videos, y no crec que una simple broma la treguin per las noticias durant semanes (amb un objecte volador, diuen que era una bruixa a Montevideo), jo crec en que no estem sols a l'univers, pero no a lo paranormal. Aixó si, tenim un amig aqui al Bruc, que n'esta obsesionat amb els fantasmes y els UFOS.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121507
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Creieu en els fenomens paranormals? Empty Re: Creieu en els fenomens paranormals?

    Missatge por zoemiremiki Dj Oct 07, 2010 10:09 pm

    lol, io depen..els UFOS i tot aixo simplement son avions de guerra que volen por ahi fent proves, o aixo es el que m'han explicat.

    estic segurissim que no estem sols a l'univers, ni tant sols a la nostra galaxia i estic segur que els OVNIS existeixen, encara que fins que no ho vegi, no mu crec xDD

    aixi que jo voto..que voto..? xD
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 492
    Punts : 109296
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

    Creieu en els fenomens paranormals? Empty Re: Creieu en els fenomens paranormals?

    Missatge por nilpv1 Dv Oct 08, 2010 5:29 pm

    Muhahah!!!! (se m'ha enganxat xD)

    Home io i crec més que re per traure algun tema de conversa amb els amics, apart, io n'he vist algun cop, buenu, també pot ser efecte del polybius....
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 99037
    Reputació : 0

    Creieu en els fenomens paranormals? Empty Re: Creieu en els fenomens paranormals?

    Missatge por cap ni un Dc Nov 24, 2010 6:40 am

    Jo no hi crec pas, son tots fenomens que es poden demostrar, com bé dieu això dels objectes voladors, fa poc a USA s'en van veure pero eren globus que van deixar a Madrir per celebrar... no se que celebraven. I si mireu allò del 4 mileni, fan uns rodatges que fan pena, van fer-ne un a Cardona d'una casa encantada, alguns visitants van veure com ells mateixos trucaven fotos amb diferents cameres, posaven sons etc.
    Guyvir
    Guyvir
    Nouvingut
    Nouvingut


    Nombre de missatges : 25
    Punts : 98305
    Reputació : 0
    Ubicació : Castell de Hessed

    Creieu en els fenomens paranormals? Empty Re: Creieu en els fenomens paranormals?

    Missatge por Guyvir Dc Nov 24, 2010 1:26 pm

    Jo tinc proves fehacients de que eixisteixen fenomens paranormals sense explicació enmarcada en les lleis de la ciencia...

    Fixeu-vos en aquest foro: http://board.4story.es/index.php?page=Portal Aaahh els moderadors i administradors donen molta por aaahhhh creuen parets, sancionen, censuren i persegueixen a cualsevol que no semble Patxi Lopez (el españoleitor!). A vegades es senten cacofoníes a algunes arees desertes, desapareixen post i fils sensers, la teua lletra cambia de color, te baneen indefinidament no una, ni dos, si no tres vegades i tornes després de la mort...

    No foteu pero dona molta por i tenim proves mes que evidents de que son fenomers paranormals Razz

    Nah parlant en serio, jo no hi crec, encara que si que he vist ovnis i aixó més d´una vegada, pero una cosa son fenomens paranormals tipus postergeist i tal, i unaltra el fenòmen OVNI, que estar estàn allà fora i tot som concients d´aixó Wink

    Contenido patrocinado


    Creieu en els fenomens paranormals? Empty Re: Creieu en els fenomens paranormals?

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dt Maig 07, 2024 12:25 am