Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


4 participantes

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por Mag Francesc Dj Mar 01, 2012 11:09 am

    Doncs bé, sembla que els bots estan tornant, fer mining ja sembla impossible. Jagex ja ho va dir " nosaltres avancem i els bots també avancen, és difícil treure'ls completament. D'aquí un temps tornaran i els haurem de tornar a treure fins que progressivament els eliminem de forma total". Per tant jo crec que hi haurà un bot nuke bastant estricte, més que el darrer i espero que així sigui.

    Jo crec que ara començaran a baixar preus, o sigui serà moment de comprar items per vendre'ls desp´res del 2n Bot Nuke.
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 111161
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por pure cat73 Dj Mar 01, 2012 6:16 pm

    No, no tornara, xq no saben quina web produeix el bot, ja que powerbot no es l'originari del bot aquest cop.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por zoemiremiki Dj Mar 01, 2012 10:44 pm

    siq ue hi haura si, temps al temps..!
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por Mag Francesc Dv Mar 02, 2012 8:46 am

    pure cat73 escrigué:No, no tornara, xq no saben quina web produeix el bot, ja que powerbot no es l'originari del bot aquest cop.

    Ja et dic jo que si que ho saben, no és tant difícil saber això.

    I per fer bot nuke no els hi cal saber quin és el bot, només han de mirar com es comporten els botters per saber quin mètode utilitzen i fer canvis per a carregar-se aquest mètode que utilitzen. és bastant simple això, però fer els canvis porta temps, ja que aquests canvis solen fer sorgir molts de bugs.
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 111161
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por pure cat73 Dv Mar 02, 2012 12:58 pm

    jo encara no crec q fagin bot nuke cm a molt al estiu!
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 112516
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por Tumulari Dv Mar 02, 2012 4:43 pm

    Segur que n'hi haura un altre de bot nuke, i sera avanç de que acavi l'any
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por Mag Francesc Dv Mar 02, 2012 7:48 pm

    pure cat73 escrigué:jo encara no crec q fagin bot nuke cm a molt al estiu!

    Tingues en compte que els bots d'ara no són com els d'abans són molt més precaris ara, jo m'he carregat a quasi tots els que em treien l'spot. Tenen molts bugs i es veu molt ràpidament quan algú ho és o no. Jo crec que els hi serà fàcil.
    A més aquest cop acabaran tots perm banneds Very Happy
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por zoemiremiki Ds Mar 03, 2012 4:52 pm

    hehe aqui el mag es el nostre filtrador de tot eh xDDD, dons espero que sigui aixi i no entrin en massa i siguin xungos de fotre fora xk sino...xddd
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por Mag Francesc Dg Mar 04, 2012 10:22 am

    Mira jo per fer fora els bots del meu mining spot, agafo un clan vexthilum, que és de color negre i el deuen detectar com iron ore i van clicant a sobre meu mentre jo vaig marxant, els deixo a port sarim i allà es queden parats donant voltes per les cases Very Happy

    Això ho vaig trobar un dia per casualitat que vaig plantar un vexthilum al canto d'on feia mining xD
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por zoemiremiki Dg Mar 04, 2012 2:46 pm

    jajaj puto mag es bon metode, pero aixo vol dir que els bots son malissims xddd
    pure cat73
    pure cat73
    master of strenght
    master of strenght


    Nombre de missatges : 1015
    Punts : 111161
    Reputació : 0
    Edad : 81
    Ubicació : Granja d'Escarp!

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por pure cat73 Dg Mar 04, 2012 4:22 pm

    avans funcionava dir coses cm a q el seu inventari estava ple i anaven a banquejar, xo o tenies q dir tal com o diu el runescape, s et deixes el punt final o coments alguna falta no funciona, i per als drags els i deia allo de q el monstre estava lluitant amb unaltra persona i deixaven de atacarlo. Very Happy
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 112516
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por Tumulari Dt Mar 06, 2012 7:51 pm

    bon mètode el del Vexillum

    Contenido patrocinado


    Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke? Empty Re: Penseu que d'aquí poc vindrà un 2n Bot nuke?

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Abr 26, 2024 8:00 am