en la foto sali con mi nuevo peinado emo xD ....
PD: no soy emo y perdonadme por hacer el tema en castellano :S
comentad

Doktrine escrigué:Pel Santi: En comptes de salamanders, red chinchompas. Són stackables i pensant en la pasta que faràs amb ells se't treu l'avorriment.
Conguito: Cert que n'hi han pocs, però jo aquest matí he trepitjat una merda o algo i he tingut la sort de pillar 3 en uns 10 minuts (tots a Moss Le Harmless). Tenia una amiga fent slayer allà i el tercer cop casi pensava que feia conya, em diu "Omfg! Another one!"
Mag Francesc escrigué:Doktrine escrigué:Pel Santi: En comptes de salamanders, red chinchompas. Són stackables i pensant en la pasta que faràs amb ells se't treu l'avorriment.
Conguito: Cert que n'hi han pocs, però jo aquest matí he trepitjat una merda o algo i he tingut la sort de pillar 3 en uns 10 minuts (tots a Moss Le Harmless). Tenia una amiga fent slayer allà i el tercer cop casi pensava que feia conya, em diu "Omfg! Another one!"
Això dels red chinschompas no es ben veritat, ja que jo vaig anar-ne a caçar i amb 20 min vaig quedar més aburrit que...
A causa dels red chins fa mesos que no he tornat a entrenar hunting hehe.
zoemiremiki escrigué:sino passa res que toquis vells temes, millor aixi recordem vells temps xDD
Aaron depèn dels temes n'hi han que se'ls hi pot fer bum i n'hi han que no per que allò ja ha passat.pk 0 o 0 escrigué:zoemiremiki escrigué:sino passa res que toquis vells temes, millor aixi recordem vells temps xDD
jaja drix!! toma yaa! lolol