Si t'has llegit la primera part sabràs que no tots els campers porten la mateixa arma, aqui seleccionare les millors armes(per a mi) del World at War, Modern Warfare 2 i Black Ops
Call of Duty 5, World at War
Introducció: El WaW (World at War abreujat) és un joc inspirat en la segona guerra mundial, és el primer dels CoD en els que depen del Calibre de les bales pots arrancar braços i cames, osigui que pots mutilar a gent.
PD: En online, alguns mapes et permeten portar tancs
Armes per campejar:
Franctirador: Aqui només hi ha una arma que és semiautomàtica(PTRS), totes les altres són de cerrojo. La què fa més mal seria la Mosint Nagant.
Porta la Spriengfield al principi fins que tinguis la Mosint Nagant, despres utilitza per a tot la Nagant i finalment disfruta de la PTRS
Mosint Nagant:

PTRS:

Al principi va ser disenyada com arma antitanc.
Fusilers: Aqui les armes totes son semiautomàtiques menys una que es automàtica (Stg-44).
Recomanaria que utilitzesiu un Gewher del 43 fins que tingeu la Stg, despres ia feu el que vulgueu.
Gewher 43:

Stg-44:

Ametralladors: Els més temuts, començem amb una ametralldora de un carregador de 20 bales (BAR) i t'acaben amb unes ametralladores de 100 bales que pel soroll acollonen (MG42 o Browning). Comença amb la BAr fins tindre la MG42, després si vols utilitza la Browning, a mi m'agrada més la MG42.
BAR:

MG 42:

Call of Duty 6, Modern Warfare 2
Introducció: Joc basat en un confilcte Rusia EEUU, en el queal EEUU acava guanyan.
Armes per campejar:
Fusilers: Aqui pots escollir entre armes de 3 tirs (no recomanables) semis, o automàtiques.
Si t'agafes automàtiques no t'agafis la SCAR-H com tots els tontos, ja que te poc carregador, millor pilat la M4A1 i despres la Tar-21 i finalment la ACR. Semis només hi ha una osigu ique agafat la FAL.
M4A1:

Tar-21:

ACR:

Franctiradors:Tens entre la típica de cerrojo (Intervenció) o Semis (Barrret cal. 50, fete per destruir tancs). Les dos estan al començament i les tens direct<ment osigui que no hi ha estrategia.
Intervenció:

Barret cal. 50:

Ametralladors: Aquí no fan tan mal, pero amb una bona RPD o M240 guanyaràs bastant, sobretot si domines bé el desviament de l'arma.
M240:

(de la RPD no em deixava ficar fotos)
Call of Duty 7 Black Ops
Introducció: Ambientat en la guerra freda i guerra del Vietcom (Vietnam), no el domino molt, i no em se motl bé les armes, pero o fare el millor possible

Armes per campejar:
Fusilers: Buenu io recomanaria portar la Enfield i despres portar la Gaalil per acabar amb la Comando, io recomano portar carregadors ampliats ja que n otens que recarregar tant.
Enfield:

Galil:

Comando:

Franctiradors: Aqui recomano que porteu la WA-2000 o la PSG, ja que són les millors que hi han.
Wa-2000:

PSG:

Ametralladors: Aqui tindras que pertar sempre carregadors ampliats si no vols estar carregan a cada mort, només n'hi han 2 que valen la pena. HK 21 per començar i la M60.
HK 21:

M60:

I només em falta dir: "Escondete en las sombras i juega con tus enemigos"