Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


    Mesures per retornar l'activitat del fòrum?

    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc

    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7
    30082011

    Mesures per retornar l'activitat del fòrum? Empty Mesures per retornar l'activitat del fòrum?

    Missatge por Mag Francesc

    Doncs bé m'agradaria recuperar l'activitat del fòrum per això us proposo que incentiveu el retorn de la passada activitat i proposeu mesures per a recuperar-la.

    M'agradaria que creéssiu temes, votacions... animéssiu a nous usuaris del RS a registrar-se.

    I a partir d'ara els ranks aniran estretament vinculats amb el fòrum. Per tant tots els usuaris hauran d'estar registrats i ser actius.
    Compartir este artículo en : reddit

    zoemiremiki

    Missatge Dv Set 02, 2011 4:29 pm por zoemiremiki

    massa tard fran, la gent per molt que insisteixis no entra, i em sembla que els hi suda bastant el rank. Totes les mesures que s'han intentat han fallat, i el resultat ha sigut sempre el mateix.
    Tumulari

    Missatge Ds Set 03, 2011 11:03 am por Tumulari

    quedem els de sempre, no crec que poguem fer remontar el vol del forum. Pero aixo no vol dir que els que hi som no deixem de postejar!
    Mag Francesc

    Missatge Ds Set 03, 2011 12:34 pm por Mag Francesc

    a mi m'agradaria tornar com abans quan feiem 300-400 missatges mínim cada més. Però ara... entre que la gent està de vacances, els nous no volen entrar, etc. És molt difícil :/
    zoemiremiki

    Missatge Ds Set 03, 2011 10:58 pm por zoemiremiki

    nah..la gent ja no està de vacanses, tothom torna ja i ningu posteja. fins i tot jo em paso un cop cada pocs dies, pero tot està igual. De fet la gent al cata cc es cada cop menys, ademes que no em conecto gaire.
    pure cat73

    Missatge Dg Set 04, 2011 6:35 pm por pure cat73

    En Gorka te rao , x molts temes que fesim sempre comentem els mateixos i jo ja no trobo la gracia crear temes nous o votacions si cm a molt comenta 3 o 4 persones.
    Tumulari

    Missatge Dl Set 05, 2011 3:32 pm por Tumulari

    Acceptemo, ens nem fent grans i lo que avans ens apasionava, ara ens aborreix
    pure cat73

    Missatge Dl Set 05, 2011 5:38 pm por pure cat73

    També es cert tumu , però ami m'agradaria que a la gent nova del friend chat del rs li agredes el forum i obrisim nous debats i nous temes , no sols del rs , tambe podriem ficar noticies que ens cridesin la atensio, jocs, vidios i moltes mes coses....
    zoemiremiki

    Missatge Dj Set 08, 2011 12:28 am por zoemiremiki

    cosa impossible. jo aixo li dic nova generació.
    Mag Francesc

    Missatge Dj Set 08, 2011 7:41 am por Mag Francesc

    No és impossible... Zoe recorda que tu feies el mateix mai et volies registrar i al final et vas registrar perquè jo no t'ho deixava de dir. Només cal ser una mica pesat xD
    pure cat73

    Missatge Dv Set 09, 2011 11:28 am por pure cat73

    no veig als nous am ganes de fer res, mes que res xq tots son uns noobs super viciats amb pokes ganes de "perdre temps" al forum.

    A mii m'encantaria que tornes l'activitat i aver si durant el curs aixo s'anima ja que al tenir pc a les classes no tinc res millo a fer Very Happy
    petuga26

    Missatge Dc Set 14, 2011 12:22 pm por petuga26

    Em sap molt greu dir-ho però tal com va arribar la fi de Roma ara ha arribat la fi del fòrum. El principal motiu es per que tots ens hem fet grans i ara estem ocupats en altres coses Smile
    Tumulari

    Missatge Dc Set 14, 2011 3:58 pm por Tumulari

    aixo ja ho vaig dir jo... pexuga copiona! xD
    pure cat73

    Missatge Dc Set 14, 2011 7:34 pm por pure cat73

    ami ferme gran me la suda, hem direu que no teniu temps per entrar 5 o 10 minuts al dia, per molt grans o madurs que siguesiu o us creguesiu.

    Wooooot el "viva el heavyyy metal" ño a dit pexuga al petuuuuugaa!!! OMFG :3
    Mag Francesc

    Missatge Dj Set 15, 2011 8:26 am por Mag Francesc

    Jo a la majoria dels del fòrum els veig hores al runescape.... i ningú es passa ni 5 minuts. Fer-se gran voldria dir deixar jocs i posposar-se en temes més intel·lectuals com estudis, família, etc... No seguir en jocs, així que això no és excusa.

    Us heu fet grans però seguiu iguals el que passa, és que el fòrum us avorreix o us fa mandra entrar 5-10 min cada dia.

    Però bé, jo en això ja no hi puc fer res. Sempre he provat de mantenir-lo actiu i durant molt de temps ho he aconseguit.
    pure cat73

    Missatge Dj Set 15, 2011 5:47 pm por pure cat73

    Si la gent no vol comentar, no podem fer res.
    Mesures per retornar l'activitat del fòrum? Images?q=tbn:ANd9GcS5CGIdlOI74KOsE8syyygv4a3NDqQNIDz637_cYGTnqtrZD_Bgjg
    Tumulari

    Missatge Dj Set 15, 2011 5:50 pm por Tumulari

    ee que jo sempre em paso per el forum! xD algun dia remontara el vol no vos preocupeu!
    pure cat73

    Missatge Dv Set 16, 2011 1:10 pm por pure cat73

    doncs creeu algun tema nou cabrons!!
    zoemiremiki

    Missatge Dv Set 16, 2011 5:37 pm por zoemiremiki

    es molt dificil retornar l'activitat al forum. que jo sapiga no entra gaire gent al cc, els veterans molts d'ells han fet quit i els nous no tenen ganes. nose si els hi heu insitit pero es va intentar en un passat, es van registrar, dos comentaris i adeu.

    es possible que tinguin coses millors que entrar al forum també, o que se'ls hi oblida

    rs>xbox/play>paja/amics>deures>menjar>forums.

    m'enrecordo jo quan arribava a casa i lu primer que feia era entrar al forum..aix.. quins temps...
    pero suposo que molts de nosaltres ens hem fet grans i perdem motivació alguna per entrar al forum. jo entro uns 2 cops per setmana o 1, i es quan m'enrecordo.
    sento dir-ho, pero crec que el forum està mort.

    21548 missatges en 942 argumentos.
    Tenim 237 usuaris registrats.

    proposo a veure quants missatges, arguments i usuaris es conecten en un mes. Jo dic que no arribem a 22k, als 950 arguments i als 240 usuaris.

    start.....now!

    Mag Francesc

    Missatge Dv Set 16, 2011 6:49 pm por Mag Francesc

    doncs si el fòrum no remunta el tancaré. Prefereixo no tenir fòrum a haver d'estar tot el dia pressionant a la gent tot sol. Si ningú vol ajudar a fer canvis i no passa res en 1 mes el fòrum es tanca.
    pure cat73

    Missatge Ds Set 17, 2011 11:10 am por pure cat73

    jo entro 2 cops per dia i m'encantaria que remontes.
    Potse hem faig pesat, potse es q jo no perdo la ilusio, potser es que trobo q es poden fer mes coses al dia apart de paja, rs, play etc...trobo que es pot fer forum, esport, amics, rs, play, deures i tot aixo en 1 dia.
    zoemiremiki

    Missatge Ds Set 17, 2011 10:09 pm por zoemiremiki

    ja perdràs la motivació ja..igual que les has perdut per moltes altres.
    Mag Francesc

    Missatge Dg Set 18, 2011 8:32 am por Mag Francesc

    jo encara no l'he perdut tampoc i és veritat que és una pena perdre un fòrum en el que hem parlat tant i tant bé ens ho hem passat.
    zoemiremiki

    Missatge Dl Set 19, 2011 10:05 pm por zoemiremiki

    doncs clar, jo també m'ho he passat molt bé. si la activitat tornés hi participaria mes, sempre estava amb competició a qui feia mes posts..Very Happy (i fixa't tu!, spammer del año darrera del admin..Very Happy), pero quan l'activitat es perd, l'ilusió també. es una llàstima, pero es la realitat.
    pure cat73

    Missatge Dt Set 20, 2011 8:06 am por pure cat73

    Be mag, doncs si la gent no s'anima tancal xq sol es parla en aquest tema i cada cop que entro no avançem res.

    Missatge  por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Abr 26, 2024 7:55 am