Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+2
Catalonia pk
Dukende pkr
6 participantes

    [Relat] Nit de pluja

    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108821
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    [Relat] Nit de pluja - Página 2 Empty Re: [Relat] Nit de pluja

    Missatge por Dukende pkr Dl Mar 14, 2011 6:02 pm

    si, si que ficaré mes, pero demá cuan siggui a Classe, que així passo el rato...y vosaltres també. El de demá será un tros llarg, total, estic a Classe xD
    Guti36
    Guti36
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 527
    Punts : 98634
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : al fondo a la derecha

    [Relat] Nit de pluja - Página 2 Empty Re: [Relat] Nit de pluja

    Missatge por Guti36 Dl Mar 14, 2011 8:08 pm

    jajajajaja que crack xD mentre el posses senser, a mi em dona igual on ho fassis Razz
    Dukende pkr
    Dukende pkr
    1000+ posts user
    1000+ posts user


    Nombre de missatges : 1431
    Punts : 108821
    Reputació : 3
    Edad : 28
    Ubicació : davan l'ordinador

    [Relat] Nit de pluja - Página 2 Empty Re: [Relat] Nit de pluja

    Missatge por Dukende pkr Dt Mar 15, 2011 2:39 pm

    Bueno, com vaig prometre jeje

    _______________________________________________________________________________

    Com un xiulet la fletxa va creuar l'aire per davant de la seva cara, va poder fins i tot notar el vent tallant que deixava al passar, la fletxa es va perdre entre l'herba, però això només podia significar dues coses, una cosa dolenta i una altre mica pitjor. Després d'això va sortir corrent, a la seva esquena Zefie plorava, estava clar, d'alguna manera l'havia percebut, i ara havia de córrer, el combat directe no és una opció, no contra ella.
    El següent que va notar va ser el cop de peu de l'última persona amb qui volia trobar-se, va caure a terra i la nena amb el a uns passos més enrere.
    - Joy! - Va sonar una veu picardiosa i plena de verí, una elfa de la nit somreia maliciosa davant seu .- Com tu per aquí? -
    Sentir aquest nom una altra vegada li va pitjor que el cop de peu i mil fletxes seguides, ja no tenia perquè respondre a aquest nom, però tot i així l'afectava i ella ho sabia, no va dubtar, ara que no tenia pes de més a sobre desenfundar la seva espasa i va llançar un tall cap endavant que va ser aturat amb una fulla que brillava com el gel.
    - Sis! - Va respondre-Com tu per aquí? - No estava en condicions de guanyar, ni tan sols tindria una mínima possibilitat d'assolir-amb l'espasa, quina ximpleria, enfrontar cara a cara, havia caigut en la trampa, ella el va provocar i ell va caure de ple.
    -Un em mana records per a tu, ha sentit que tens amics nous, jo vinc per la curiositat de veure com són .- Estava clar, ni un ni llets, Sis s'havia pres la llibertat de desfer-se de mi i evitar un mal per als altres, ara no podia fer res, estava mort ... Mort.

    -Set, ¡CORRE! - La veu de Bedella li va sonar com el cant d'una nimfa al mig de l'infern, un petit centelleig fumejant ser suficient perquè Bedella agafant la nena i Bargri impulsant la destral sobre del seu rival sortissin corrent en direcció contrària , mentre que la elfa es va quedar quieta rient de la seva desesperada intenció per fugir.
    - ¿Ficant-te en problemes sense mi?, Quin morro que tens .- la noia li va fer esbossar un somriure mentre corria-
    -Mai sense tu o Barret, i ho saps ... Cuidat, vols? - Bedella assentir i tots dos es van separar entre els arbres, cap al bosc.

    _________________________________________________________________

    Aquesta vegada va sonar algo més fort, una petita explosió!!! Al vent l'acompanyaba el so del que semblava un petard a la llunyania, un petard molt gran, algú estaria lluitant, encara que no era de la seva incumbència, sinó de la guàrdia de Villa Oscura ((diuen que no es tenen que traduir els noms xD)), Nattsu sentia alguna cosa familiar en el lloc, no podia evitar-ho, la sensació es va desviar, sortint del camí cap al bosc, aquesta vegada no va dubtar, les seves cames s'acceleraven al ritme del seu cor , només una paraula va sortir dels seus llavis:
    -Aura ... -

    ________________________________________________

    Tambe hi ha una part que es separa jeje
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636396
    Reputació : 7

    [Relat] Nit de pluja - Página 2 Empty Re: [Relat] Nit de pluja

    Missatge por Mag Francesc Dt Mar 15, 2011 6:23 pm

    haha està molt bé, espero la pròxima ;D
    nilpv1
    nilpv1
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 492
    Punts : 109296
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : On es perden el mitjons? Doncs allà

    [Relat] Nit de pluja - Página 2 Empty Re: [Relat] Nit de pluja

    Missatge por nilpv1 Dt Mar 15, 2011 7:32 pm

    M'agrada m'agrada Razz molt interessant Very Happy
    Guti36
    Guti36
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 527
    Punts : 98634
    Reputació : 0
    Edad : 27
    Ubicació : al fondo a la derecha

    [Relat] Nit de pluja - Página 2 Empty Re: [Relat] Nit de pluja

    Missatge por Guti36 Dt Mar 15, 2011 10:35 pm

    Francament, esta molt be ;D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esperant la proxima !!!
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121507
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Relat] Nit de pluja - Página 2 Empty Re: [Relat] Nit de pluja

    Missatge por zoemiremiki Dc Mar 16, 2011 1:55 pm

    realment està molt bé, continua aixi!=)

    Contenido patrocinado


    [Relat] Nit de pluja - Página 2 Empty Re: [Relat] Nit de pluja

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dt Maig 07, 2024 6:52 pm