Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+2
Sinofec
petuga26
6 participantes

    adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Sondeo

    Us agrada el nou pdate de Jagex de eliminar el protect item?

    [ 2 ]
    adeu al prot. item, nova update de Jagex Bar_left25%adeu al prot. item, nova update de Jagex Bar_right [25%] 
    [ 5 ]
    adeu al prot. item, nova update de Jagex Bar_left63%adeu al prot. item, nova update de Jagex Bar_right [63%] 
    [ 1 ]
    adeu al prot. item, nova update de Jagex Bar_left12%adeu al prot. item, nova update de Jagex Bar_right [12%] 

    Vots Totals: 8
    petuga26
    petuga26
    master of firemaking
    master of firemaking


    Nombre de missatges : 1208
    Punts : 116767
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : A Benalmádena y luego de pvtas ;)

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por petuga26 Dc Jul 15, 2009 8:54 pm

    dons cm diu el titul am el nou update de Jagex s'ha fet eliminar el prot.item als worlds pvp o bh i tambe tenir skull sempre que entris a un d'aquests worlds, provocant la desaparicio dels combats(la majoria) de gs dharok etc...
    Pero tot no es dolent i tmb te una part bona que es la de puja de preus de objectes (dds, d scimi...) i eliminar una mica el pj
    PD: he posat una enquesta per donar la vostra opinio, comenteula...
    PD2: io trobo que Jagex ha cagat el joc xDDD
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113814
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Sinofec Dc Jul 15, 2009 9:17 pm

    Orfdnreogboqaneohrwtnw!!! scratch

    No protect item? affraid I que pasa em nosaltres els noobs que no volem perdre la 2h quan ens ownean en 2 hits? lol!

    Jo crec com el petu, Jagex està fent masses errors i molt poques coses bones Evil or Very Mad
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por zoemiremiki Dj Jul 16, 2009 9:25 am

    NO PVP NO RS

    es el que deien al ge ahir, 15 de juliol per el ge, jo crec que se l'han carregat, ara a sobre, el tio contra qui lluites te de portar mes de 76k sino el drop sera com l'ibra, UNA MERDA.

    jo crec que jagex s'ha carregat el joc desde que van treure el old wildy, allo si que era un pk guachi Smile
    en part, els millors updates que he vist son el de run energy i el del zoemiremiki es guapo, pero res mes que m'hagi agradat.

    Encara gracies que tenim pvp i bh, pero jagex, numes sap fotre als jugadors.

    en part, dons bueno no hi haura tant pj i sera mes divertit i mes interessant, tot i que hi haura el tipic boig que anira amb godsword por ahi fent specials o un dragon clawer, tot i aixi portaran teleport fijo aixi que la cosa no es diferencia gaire perque l'unic que faran es special i se les piraran.

    NO PVP NO RS!
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Mag Francesc Dj Jul 16, 2009 9:26 am

    A dri la veritat aquesta update es positiva pels tankers ja que podem anar amb outfit barata i no ens treuen massa ni em de portar armes cares una rune xbow = 10k =S
    A més a més ja no hi hauran tants d clawers ni tanta gent amb ags això vol dir menys pj.

    Però per a l'altre part torbare a faltar anar a pk amb dragfire shield, etc.

    a dir la veritat jo hagués preferit que no haguessin fet aquesta update però que hi farem.
    conguito10
    conguito10
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 1001
    Punts : 116761
    Reputació : 0
    Edad : 28
    Ubicació : tarragona

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por conguito10 Dj Jul 16, 2009 11:34 am

    aquesta update es una MERDA

    cm diu el zoe NO PVP NO RS jodeeer aixo del protyect item...
    petuga26
    petuga26
    master of firemaking
    master of firemaking


    Nombre de missatges : 1208
    Punts : 116767
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : A Benalmádena y luego de pvtas ;)

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por petuga26 Dj Jul 16, 2009 12:17 pm

    Mag Francesc escrigué:A dri la veritat aquesta update es positiva pels tankers ja que podem anar amb outfit barata i no ens treuen massa ni em de portar armes cares una rune xbow = 10k =S
    A més a més ja no hi hauran tants d clawers ni tanta gent amb ags això vol dir menys pj.

    Però per a l'altre part torbare a faltar anar a pk amb dragfire shield, etc.

    a dir la veritat jo hagués preferit que no haguessin fet aquesta update però que hi farem.
    no us creiesiu io he anat a pvp memb i esta = de ple de clawers perke saben que si maten el drop sera molt mes bo, a mes porten tele
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Mag Francesc Dj Jul 16, 2009 12:34 pm

    ja aniran caient per que conec amics meus que ara es dediquen a fer tb , i despres un altre massive barrage als d clawers i no son els unics, tard o dhora ni hauran menys i els que quedarant sera gent molt segura o que va amb bona defa i protect from...
    Però això ja es veura, ja que aquesta update lhan fet principalment per aturar el pj, ja que hi havia molta gent que es queixava del pj i deien que havien de treure els d claws i en comptes de fer això han modificat el pvp system.
    Com diuen de vegades el remei es pitjor que l'enfermetat i en aquest cas a resultat ser-ho.
    esperem que jagex ho arregli
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por zoemiremiki Dj Jul 16, 2009 1:25 pm

    dios mag, ets un crack saps de tot o.O
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117912
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Catalonia pk Dj Jul 16, 2009 4:13 pm

    Que us penseu... Continuarà havent d clawers, voids pjers... Faran com sempre, aniran amb protects i es situaran com sempre a safe zone esperant la presa... A més a més ells no s'arrisquen gents ja que només ataquen al moment i no donent opcio deque tu els hi faiguis massa cosa, menjaran i faran protects i correran a safe spot...


    NO PK NO RS
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por zoemiremiki Dj Jul 16, 2009 4:17 pm

    si amb aixo tens rao pero i si ia un barrager?

    a bh es dificil fer teleport a nose que portis els games neck o el glory, tot i aixi als barragers nbo deixaran atacar ni deixaran tenir la opcio de fer teleport, un barrager+ d bow pot arrivar a ser molt perillos en aquestes circumstancies.
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117912
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Catalonia pk Dj Jul 16, 2009 5:26 pm

    Quina mania que teniu amb els barragers... Es molt facil escaparte d'un barrager i ademes si estas al costat de safe spot i fent protects... I per que et faci k0 amb d bow tmb es molt dificil, es té que tindre molta sort i ell sempre fara us de protects.
    conguito10
    conguito10
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 1001
    Punts : 116761
    Reputació : 0
    Edad : 28
    Ubicació : tarragona

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por conguito10 Dj Jul 16, 2009 6:09 pm

    sense paraules aixo dels d clawlers..barrages no en tinc ni idea xd
    petuga26
    petuga26
    master of firemaking
    master of firemaking


    Nombre de missatges : 1208
    Punts : 116767
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : A Benalmádena y luego de pvtas ;)

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por petuga26 Dj Jul 16, 2009 8:03 pm

    van am el ring of life i ia esta xDDD
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por zoemiremiki Dv Jul 17, 2009 9:40 am

    ami sempre em maten els barrages xDDD

    son amb els que mes moro =/
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Mag Francesc Dv Jul 17, 2009 9:43 am

    barrage + d bow sol ser ownage moltes vegades, a no ser que portin bona defensa contra ranged.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por zoemiremiki Dv Jul 17, 2009 6:32 pm

    ami m'ho van fe ri em vai cagar en tot =S

    encara m'en recordo...

    15 barrage, 30-40..bf..
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Mag Francesc Dv Jul 17, 2009 6:52 pm

    hehe això mola, jo ho he fet i el que vaig matar em va començar a perseguir insultant-me que nub que era a sobre em va deixar 3k drop =S
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117912
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Catalonia pk Ds Jul 18, 2009 10:24 am

    Si però aquets voids que dieu que poden "evitar" els d clawers, casualment són els que més pjing i rushing fan.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Mag Francesc Ds Jul 18, 2009 10:59 am

    n'hi han que si i n'hi han que no, però molts dels que fan pj es per que no saben fer pk normal i es creuen que per matar algu ja son bons i a més a més els hi agrada fotre. Però molts d'aquests pjers no tenen massa money aixi que pels mons sense prot item només hi hauran high lvl pjers.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por zoemiremiki Ds Jul 18, 2009 6:28 pm

    molaria anar alla i que li fessin pj a un void que esta fent pj, vingui un pavo i sel cargui amb dharok's.

    m'encantaria veure-ho
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117912
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Catalonia pk Dg Jul 19, 2009 11:25 am

    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por zoemiremiki Dg Jul 19, 2009 3:30 pm

    jajajajja fg void xDDD

    si, ia l'havia vist jo aquest video xDD

    molaaa
    conguito10
    conguito10
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 1001
    Punts : 116761
    Reputació : 0
    Edad : 28
    Ubicació : tarragona

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por conguito10 Dg Jul 19, 2009 3:39 pm

    ostia AQUEST TIO ES EL AMO xdddd
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por zoemiremiki Dg Jul 19, 2009 3:53 pm

    ia ves xDDD gf void muahah

    Contenido patrocinado


    adeu al prot. item, nova update de Jagex Empty Re: adeu al prot. item, nova update de Jagex

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Abr 26, 2024 8:37 pm