Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+7
conguito10
Catalonia pk
elbravo0
drixlen
Mag Francesc
Sinofec
silkroad126
11 participantes

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113834
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Sinofec Dj Set 03, 2009 3:10 pm

    Jajajajaja que nerd...
    Razz Razz
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636196
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dj Set 03, 2009 7:51 pm

    drixlen escrigué:ps jo sempre q trobo algu m entres entreno em poso a dir tots els meus 99 x qc =)
    Quan algu fa això jo sempre penso: " Com pot ser una persona tan creguda, per dir tots els seus nivells pel tal de que la gent es quedi bocabadada davant les seves skills; a més a més en un simple joc el qual el seu proposit es divertir-se no ser millor que els altres."

    Quan algu fa això demostra al seu orgull i les seves ganes de ser millor que els altres i ser respectat per tindre més nivells, cosa que és un fet molt egoista, jo mai dic els meus lvls i quan m'els pregunten no m'agrada dir-los ja que crec que per que ha de volguer saber l'altre gent els teus lvls si no necesita assist; a més a més de que serveix que l'altre gent sapiga els teus nivell?
    petuga26
    petuga26
    master of firemaking
    master of firemaking


    Nombre de missatges : 1208
    Punts : 116787
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : A Benalmádena y luego de pvtas ;)

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por petuga26 Dj Set 03, 2009 8:28 pm

    Mag Francesc escrigué:si, quan algu té un nivell alt sempre l'esta diguent pel quick chat ia varrck tota la gent que fa fletch no para de dir my fletch lvl is i la gent que fa fm al ge my firemaking lvl is... i normalment tenen nivells 60, etc cosa que dius i que m'importa a mi el teu nivell.
    mai he dit el meu fm per dir, sol l'he dit si me l'han preguntat, tots no som iguals =)
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117748
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dv Set 04, 2009 11:26 am

    Mag Francesc escrigué:
    drixlen escrigué:ps jo sempre q trobo algu m entres entreno em poso a dir tots els meus 99 x qc =)
    Quan algu fa això jo sempre penso: " Com pot ser una persona tan creguda, per dir tots els seus nivells pel tal de que la gent es quedi bocabadada davant les seves skills; a més a més en un simple joc el qual el seu proposit es divertir-se no ser millor que els altres."

    Quan algu fa això demostra al seu orgull i les seves ganes de ser millor que els altres i ser respectat per tindre més nivells, cosa que és un fet molt egoista, jo mai dic els meus lvls i quan m'els pregunten no m'agrada dir-los ja que crec que per que ha de volguer saber l'altre gent els teus lvls si no necesita assist; a més a més de que serveix que l'altre gent sapiga els teus nivell?

    u e dit en conya, es mes avegades alguns miren els meus hiscores i ja estan dien omg 15m rc, 99 slay bla bla bla... es una mica aburrit sentir sempre lo mateix pro bueno jo lis canvio de tema alien
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636196
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dv Set 04, 2009 11:46 am

    drixlen escrigué:
    Mag Francesc escrigué:
    drixlen escrigué:ps jo sempre q trobo algu m entres entreno em poso a dir tots els meus 99 x qc =)
    Quan algu fa això jo sempre penso: " Com pot ser una persona tan creguda, per dir tots els seus nivells pel tal de que la gent es quedi bocabadada davant les seves skills; a més a més en un simple joc el qual el seu proposit es divertir-se no ser millor que els altres."

    Quan algu fa això demostra al seu orgull i les seves ganes de ser millor que els altres i ser respectat per tindre més nivells, cosa que és un fet molt egoista, jo mai dic els meus lvls i quan m'els pregunten no m'agrada dir-los ja que crec que per que ha de volguer saber l'altre gent els teus lvls si no necesita assist; a més a més de que serveix que l'altre gent sapiga els teus nivell?

    u e dit en conya, es mes avegades alguns miren els meus hiscores i ja estan dien omg 15m rc, 99 slay bla bla bla... es una mica aburrit sentir sempre lo mateix pro bueno jo lis canvio de tema alien

    Normalment es fa pesat quan algu mira les hiscores i depres diu wow no sé que. Però sempre hi ha gent que els hi agrada...
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121307
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Dv Set 04, 2009 12:15 pm

    ami tmb em diuen aixo, wow nice total lvl i bla bla bla...
    petuga26
    petuga26
    master of firemaking
    master of firemaking


    Nombre de missatges : 1208
    Punts : 116787
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : A Benalmádena y luego de pvtas ;)

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por petuga26 Dv Set 04, 2009 12:41 pm

    a mi me dicen nice pure f2p lol
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117932
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Dv Set 04, 2009 2:25 pm

    jeje a mi no em diuen res d'això.. hmmm si em diuen omfg nice vids
    Anonim
    Anonim
    master of woodcuting
    master of woodcuting


    Nombre de missatges : 216
    Punts : 116447
    Reputació : 0
    Ubicació : Anonim

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Anonim Dv Set 04, 2009 2:47 pm

    Jo sempre em dexu la rc cape al bank i em diuen nerd narb i tot xd (sempre comensu jo la pelea) pero mai dic els meus lvls
    Sinofec
    Sinofec
    master of cooking
    master of cooking


    Nombre de missatges : 1353
    Punts : 113834
    Reputació : 0
    Edad : 29
    Ubicació : darrere teu...

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Sinofec Dv Set 04, 2009 2:50 pm

    Si comenses tu la pelea no se perke et diran narb... scratch scratch

    Kuan tornes a anar-hi posat la rc cape i tots "omg
    affraid the narb has rc cape!!!"

    lol!
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117932
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Dv Set 04, 2009 2:53 pm

    Tornant al tema... Miraque diu aquest viciat al forum del runescape... Nom: Dominicandev

    http://forum.runescape.com/forums.ws?15,16,146,59522405,goto,10
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636196
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dv Set 04, 2009 2:58 pm

    hehe, nosé per que no els hi agrada la update de runetek 5, d'acord ha portat bastants glitchs però bueno ja els estan solucionant.
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122647
    Reputació : 2

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Doktrine Dv Set 04, 2009 2:59 pm

    Dios! Pobret... ha perdut 5 o 6 minuts d'skilleig... Si es que... Jagex té mala baba, eh? mira que no preguntar-li a quina hora se'n va a dormir per fer les updates quan no li molestin...

    Oh! Potser és que no dorm! Clar...
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636196
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dv Set 04, 2009 3:00 pm

    aquesta gent, es gent que només vol pujar nivell la tipica gent que es pensa que el runescape es una competició i només juguen per adelantar als altres.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117748
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dv Set 04, 2009 3:05 pm

    e pues ami les updates em molestan cuan pujo skills
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122647
    Reputació : 2

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Doktrine Dv Set 04, 2009 3:18 pm

    Drixlen, a tots ens molesta... però jo penso que si fan 3 updates en un dia no és per gust, sino perque van corretgint coses.
    drixlen
    drixlen
    master of runecrafting
    master of runecrafting


    Nombre de missatges : 1768
    Punts : 117748
    Reputació : 0
    Edad : 31
    Ubicació : ?

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por drixlen Dv Set 04, 2009 6:36 pm

    ja bueno... pro no fa falta q faiguin system update cada 5 mins, q arreglin tots els bugs d un cop i no sigui al cap d una hora de la runetek 5 update.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121307
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Ds Set 05, 2009 9:08 am

    mira, fer un update prove bugs, i arreglar aquells bugs prove altres bugs.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636196
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Ds Set 05, 2009 10:37 am

    drixlen escrigué:ja bueno... pro no fa falta q faiguin system update cada 5 mins, q arreglin tots els bugs d un cop i no sigui al cap d una hora de la runetek 5 update.

    drixlen si haguessin d'arreglar tots els bugs amb 1 update estaria més de 10 min inactiu el runescape cosa que desagradaria a molta gent més que els system updates normals.
    Catalonia pk
    Catalonia pk
    Admin


    Nombre de missatges : 1172
    Punts : 117932
    Reputació : 0
    Ubicació : KMRS!

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Catalonia pk Ds Set 05, 2009 12:10 pm

    És molt dificil que després d'un update com aquest es puguin arreglar els bugs en un sol system update... I ademés, per 5 minuts ha de dir que és waste of exp??
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636196
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Ds Set 05, 2009 12:12 pm

    Catalonia pk escrigué:És molt dificil que després d'un update com aquest es puguin arreglar els bugs en un sol system update... I ademés, per 5 minuts ha de dir que és waste of exp??

    Hi ha gent que estan bojos per la xp, no van ni a event ni a parties, etc per pujar xp, i aquests solen ser no-lifers.
    silkroad126
    silkroad126
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 462
    Punts : 108911
    Reputació : 0
    Edad : 30
    Ubicació : Barcelona

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por silkroad126 Dt Jul 13, 2010 7:28 pm

    Bueno...res Només volia reviure aquest post tant interesant, ja que he vist (un altre vegada) molta gent que esta obsesionada amb skill capes...i em vai recordar d'aquest post quan vai veure el post del paio aquell que al final nira per 99 mining weno...vull que si poden tots els nous al foro ho poden llegir i adonar-se que el rs no es una skillcape -.-" jo ara tinc skillcape i quasi mai me la poso, weno una vegada la tens, com que ja et fa igual tindrela però bueno només això que gent que ara sta anant per lvls 99 recapaciteu llegint aquest post del tio aquell... espero realment que us ajudi a prendre decisions millors al joc i que aprengeu a disfrutar del joc...!
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636196
    Reputació : 7

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Mag Francesc Dc Jul 14, 2010 3:30 pm

    hehe jo la unica skillcape de les que tenia que vaig portar un temps va ser mage, ja que era la meva primera skillcape i em feia gràcia. Però després ja no en vaig portar més :S
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121307
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por zoemiremiki Dc Jul 14, 2010 3:33 pm

    jo la unica que porto es la quest cape, i la fax servir numes x grabar o perke em grabin :3

    Contenido patrocinado


    Una cosa molt interesant, ens acapara a tots - Página 3 Empty Re: Una cosa molt interesant, ens acapara a tots

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Ds Abr 27, 2024 2:02 am