aqui voy:
Cada 40 anys, el món diví entra en una guerra. Aquest món es divideix en dos parts, el demoníac, on resideixen els dimonis, i l'angèlic, on resideixen els àngels. Els dos tenen un ànsia de poder i de envair que fa que en cada regnat, hi hagi una guerra. Tot i així els seus poders estan tant igualats que mai hi ha un guanyador.
- Quin llibre!- va pensar en Gogame - encara que sigui només una llegenda, m'encanta! He de reconèixer que la història es poc creïble, però sempre m'ha agradat llegir aquest tipus de llibres.
-Pròxima estació: Ezazu.
-oh, he de baixar en aquesta parada, la vida en aquesta nova ciutat m'espera..!
En Gogame va baixar del tren amb les seves maletes. El terreny era pla i a uns vint metres es trobaven les muralles d'Ezazu, les quals donaven l'entrada a la ciutat. És podia veure com per sobre d'aquestes muralles, hi havia la torre de control, i més endavant començaven a haver-hi cases, algo desèrtiques.
- Aquesta ciutat es gran.- va dir en Gogame mentre caminava cap a l'entrada principal.- Espero trobar informació del que busco aquí.
De sobte, un Guàrdia saltà des de la torre de control. Vestia de color negre, amb un collaret de color platejat on hi havia gravat el títol de "professional".
- atura't, malfactor!
- H-hi ha algun problema?- va preguntar en Gogame, espantat.
- si, documentació siusplau.- va replicar el Guàrdia.
- documentació? perquè?
- Segons el tractat de Místoles, des del 4 d'Abril de l'any 358, és necessita documentació i un certificat de validesa parental per els menors de 18 anys per entrar a les ciutats o capitals de mitjana o gran escala.
- em..estem a 4 d'Abril de l'any 358..
- exacte, fa dues hores, vint-i-quatre minuts i trenta-tres segons que aquest tractat s'ha aprovat. Documentació, siusplau.- va tornar a replicar.
- perquè és aquest tractat exactament..?- En Gogame intentava evitar que li demanés la documentació, perquè òbviament, no la tenia.
- aquest tractat es per evitar menys emigració i espionatge entre les ciutats, ja que hi ha certa tensió entre països. Ara, documentació siusplau.
fins aqui la primera part del capítol 1, espero que us hagi agradat i com sempre, critiqueu(construcitves siusplau!).
Editat per darrera vegada per zoemiremiki el Dj Feb 16, 2012 8:15 pm, editat 2 cops en total