Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+4
Guti36
pure cat73
Mag Francesc
zoemiremiki
8 participantes

    [Lectura] Gogame.

    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Dc Abr 11, 2012 10:49 pm

    Cascaous i jo som la mateixa persona, per això he demanat perdó u.u
    Posaré una historieta jo també xd
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dj Abr 12, 2012 6:48 pm


    Capítol 2.
    Capítol 2.2: La raó del perquè Gogame es vol convertir en espia.

    - Estic bé, no os preocupeu.
    - No si no ens preocupem- va dir en Dani- havíem de baixar igualment.
    El segon pis ja era una mica més lluminós a causa d'uns focus petits que hi havien al final, que apenes es podien veure perquè hi havien cubs gegants negres pel mig i parets, els quals impedien al menys un noranta per cent de la visió, també cal destacar que eren negres.
    En Gogame es va aixecar i va dir:
    - Estic preparat!
    En Dani va mirar en Martí i en Martí va mirar en Dani. Van fer un moviment d'afirmació amb el cap i tots dos a l'hora es van aixecar.
    - Molt bé, saps quines són les normes d'un espia?- va dir en Martí.
    - No.- va respondre en Gogame.
    - Molt bé, doncs no cal que te les sàpigues perquè no hi han. Només cal destacar que es il·legal i et poden posar entre reixes, però res més.- va dir en Dani
    En Gogame va tragar saliva.
    - saps perquè vols ser espia, no?- va preguntar en Dani.
    - sí!- va respondre en Gogame amb entusiasme i energia.
    - Digueu!
    - Jo..vull aprendre a ser espia..per trobar al meu pare i portar-lo a casa!
    - Així m'agrada! Es pot saber que li va passar?- preguntà en Dani. Ho feia amb un to energètic i s'anava movent i fent salts, com si estigués escalfant.
    ­
    - El van segrestar..- La veu d'en Gogame es va anar desanimant.
    - Qui?!
    - Un país, Hiria exactament.
    - Aquest país es enemic d'Ezazu, ho sabies? A més és una dictadura comunista i no deixen entrar a la gent estrangera.
    - Ho sé, però faré tot el possible per entrar. Per això vull ser espia, no?
    - així m'agrada! Va vinga! Comencem!
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dj Abr 12, 2012 8:29 pm

    Surprised el capítol 2 sembla que serà més emocionant que el primer Very Happy A veure com segueix


    cap ni un escrigué:Cascaous i jo som la mateixa persona, per això he demanat perdó u.u
    Posaré una historieta jo també xd

    Haha no passa res, són dues accs diferents mentre ara vagis amb l'antiga Very Happy
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dv Abr 13, 2012 6:45 pm


    Capítol 2.
    Capítol 2.3: Guàrdies del equip ú!

    Tots tres van començar a escalfar, i quan van acabar és van posar els vestits negres.
    Bé.- va dir en Martí.- Vull posar-te a prova, i de quina manera més fàcil que fen-te una prova d'espionatge!
    - Això em dóna mala espina...
    - I molta raó que tens.- va respondre en Dani.
    - Hauràs d'agafar aquell fluorescent-- en Martí el va senyalar.- i portar-lo de tornada aquí en menys de deu minuts. A més hi hauran guàrdies que vigilaran aquesta zona. Estàs preparat?
    - No gaire...
    - doncs et fots. Apa vinga!- en Martí i en Dani van saltar i se'n van anar.
    - i ara com coi agafo jo aquella cosa?- El fluorescent estava a sobre d'un dels cubs que estaven al final i per arribar allà havia d'escalar, cosa que en Gogame no podia fer ja que no hi havia cap escala.
    Així doncs, en Gogame va mirar a la dreta i a l'esquerra i va començar a córrer cap endavant , entre els primers cubs. Ell, tant patòs com sempre, no va veure els fils de pescar que estaven col·locats entre els cubs, els quals feien que t'ensopeguessis si no els esquivaves. I, òbviament, és va caure.
    - Ai merda!- va exclamar. De sobte va començar a sonar una alarma i del res van sortir tres guàrdies. És van aturar uns metres més enllà que en Gogame, però bloquejaven el camí.
    - Som l'equip guardià número ú! I t'hem enxampat a tu!- És creien “rappers”.- I el nostre nom es....
    - Jack!
    - Eel!
    - Destripadoreitor!
    En Gogame es va quedar amb un pam de nas. Ell literalment al·lucinava de la gran pena que feien aquells tres guàrdies.
    - Et farem tras tras por detrás!- va dir l'Eel. En Jack va agafar l'espasa que tenia a l'esquena i va manar als altres dos que rodegessin al xaval mentre que ell el distreia i/o el matava.
    En Gogame ràpidament es va donar compte de la situació en que podia estar i es va aixecar immediatament i va començar a córrer cap a la mateixa direcció d'on havia vingut.
    - Perseguiu-lo!
    - Merda! De veritat pensen en ferir-me?!- En Jack va atrapar a en Gogame, i quan li anava a fer l'estocada ell la va esquivar, tot i que l'espasa el va fregar i li va fer un tall a l'espatlla esquerra.


    Editat per darrera vegada per zoemiremiki el Dv Abr 13, 2012 7:06 pm, editat 1 cop en total
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dv Abr 13, 2012 6:51 pm

    Haha tornen a aparèixer problemes amb un toc d'humor, m'ha fet gràcia allò que dius: "es creien rappers".
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dv Abr 13, 2012 7:08 pm

    si xd, en Gogame sent com es(patòs i poc previngut), les té totes per posar-se sempre en problemes xd.
    Tumulari
    Tumulari
    500+ posts user
    500+ posts user


    Nombre de missatges : 551
    Punts : 112376
    Reputació : 0
    Edad : 32
    Ubicació : Perdido...

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Tumulari Dv Abr 13, 2012 8:02 pm

    Gogame = Nobita
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Ds Abr 14, 2012 12:16 am

    M'has donat idees XD
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Ds Abr 14, 2012 12:54 pm

    qui te les ha donat? el noob de les pistoles encreuades o la meva historia? xDDD
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Ds Abr 14, 2012 1:30 pm

    Me les ha donat el de This Is Spam!
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Ds Abr 14, 2012 6:42 pm


    Capítol 2.
    capítol 2.4: A córrer!!

    - Aaaaaahhh!!- va cridar en Gogame de dolor. En Jack no va poguer sostenir-lo i en Gogame es va escapar corrents, però es va trobar a l'Eel devant.
    - Em fa molt de mal!- va pensar- No pensava que això sigués tan serio!- En Gogame es va aturar, ja que l'Eel l'impedia el pas.
    - Et creus bo, eh marrec?- va dir l'Eel- doncs si no vols guerra..Xarrupem l'ou dret!!
    En Gogame seguia al·lucinant davant l'actitud tant infantil dels guàrdies i se'n volia riure, però realment el que volia fer era plorar.
    - Ets un pervertit- va dir en Gogame. I mentre que ell estava atent a la jugada de l'Eel, no va pensar en qui hi havia al seu darrere. Exacte, en Jack el va agafar per l'esquena i l'Eel es va apropar a en Gogame, va treure la seva espasa i li va posar en el coll.
    - Mira noi, ami ningú em diu pervertit. I menys un marrec com tu que encara té allò d'allà abaix petit.- En Gogame ràpidament va donar-li un cop als testicles a l'Eel, fent que aquest es retorcés de dolor per el terra i deixant l'espasa al terra. Al veure l'acció que havia pres en Gogame contra el seu company d'equip, en Jack va tirar-lo al terra i va agafar la seva espasa. En Gogame, sense pensar, va agafar l'espasa que havia tirat l'Eel i va amenaçar a en Jack de clavar-li. En Jack, com no, el va desafiar a un duel d'espases.
    - I una merda!- va dir en Gogame- estàs boig, em penses matar o que!?
    - Si, ho tenia pensat fer. No ho has suposat ja? A més tu m'has amenaçat de clavar-me-la!
    En Gogame, al veure que en Jack no s'espantava, es va posar a córrer cap enrere i en Jack el va començar a perseguir. Quan estava a uns pocs metres d'atrapar-lo (encara no havien passat d'entre els dos cubs que ja l'havia gaire bé agafat per segon cop) en Gogame li tirà l'espasa. En Jack, sense que pogués esquivar-la, la va haver de blocar i això va fer que en Gogame tornés a tenir uns metres de distància i quan va arribar al final del cub, girà cap a la dreta i seguí corrents mentre que en Jack i l'Eel el perseguien. Del que no se'n havia adonat en Gogame es que el Destripadoreitor estava en un lloc amagat, i anava a emboscar-lo.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Ds Abr 14, 2012 8:37 pm

    haha aquest ha sigut curtet, però tot i això ha estat bé com sempre a veure quan poses el proper Very Happy
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Ds Abr 14, 2012 8:40 pm

    El vertader pervertit ets tu zoe XD

    Tras tras por detrás!

    Em recorda a les converses que tenia fa uns anys entre amics xd

    Vull la continuació!
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dg Abr 15, 2012 1:22 pm

    aquest capítol porta unes quantes sorpreses..just sayin'


    Capítol 2.
    Capítol 2.5: descontrol.

    Així doncs, en Destripadoreitor va esperar que en Gogame passes per davant seu i atrapar-lo. Quan hi va passar, en Gogame no se'n va donar compte i en Destripadoreitor el va agafar.
    - Què?!- va exclamar en Gogame. Ell no s'ho esperava.- Merda! Merda! Merda!
    - ja ja! No hi pots fer res!
    En Jack i l'Eel van arribar ràpid.
    - Per fi t'agafem. Realment ets un infern!- va dir l'Eel.
    En Gogame va fer-li un cop de cap a en Destripadoreitor, però no va funcionar, era massa poderós.
    - Creus que em pots enderrocar tant fàcilment?- En Gogame estava en problemes, i no hi havia manera d'escapar.
    - Si us plau! No em mateu! Sóc massa jove per morir!- va suplicar en Gogame.
    - Massa tard. No haver vingut!- En Destripadoreitor el va llençà cap amunt i en Gogame va volar uns cinc metres. En Jack va agafar la seva espasa amb intencions de clavar-li, i efectivament, quan en Gogame va caure, en Jack li va clavar l'espasa en tot l'abdòmen. Li va travessar tot el cos.
    - A...aahh..- En Gogame s'havia quedat sense respiració i començava a regalimar sang, a més que es moria de dolor. En Jack el va llençar al terra i va treure l'espasa del cos d'en Gogame, que va caure de cara i es va trencar el nas.
    - Quin inútil- va dir en Jack.
    - Creus que es mereixa aquest final?
    - Si. Ell s'ho ha buscat.
    Els tres guàrdies es van marxar. En Dani i en Martí, que ho estaven observant tot, van voler baixar, però van veure que en Gogame s'aixecava.
    - Eh..vosaltres..- Va dir en Gogame cap als guàrdies.- Encara no heu acabat amb mi. A que espereu?- Els tres guàrdies es van girar.
    - Què vols, morir?- va dir en Jack.
    - Em sorprèn que no hagis mort, després del cop que has rebut tant fort.
    - Tot i que s'ha aixecat..Veig que no hi ha una cosa normal en ell.- Va dir en Destripadoreitor.
    - Jo igual. És inofensiu igualment, acabem-lo.
    Tots tres van atacar a en Gogame, però ell no es va apartar ni va començar a córrer. Tot el contrari, es va posar en posició de combat i els va esperar. En Jack saltà i apujà la seva espasa per tallar en Gogame. Els altres dos van atacar-lo frontalment per distreure'l. Quan en Jack l'estava a punt de tallar-lo, en Gogame el va esquivar i va començar a córrer cap a l'Eel i en Destripadoreitor. En Jack es va sorprendre i es girà per atacar-lo. En Gogame va encara a l'Eel primer i li va donar el primer cop, el qual el llençà tres metres cap enrere.
    - !?- En Dani es va sorprendre.
    - impossible!- va dir en Martí. No pot tenir tanta força..!
    - A no ser que..- va esmentar en Dani.
    - No..no es possible..
    En Destripadoreitor va atacar a en Gogame, però ell es va girar i li va donar una puntada. El Va enviar cinc metres cap enrere i es va colpejar amb la paret.
    - D'on ha tret tanta força?- va pensar en Jack.- he d'anar amb compte.

    En Gogame era més àgil que abans, i tot i tenir una ferida bastant greu a l'abdomen, el nas trencat i un tall profund a l'espatlla, semblava renovat, energètic i atent. Tot i així, tenia els ulls completament blancs, i en Martí i en Dani s'hi van fixar en això.
    - Baixem! Ràpid!- Tots dos van baixar en menys d'un segon. En Dani va aturar en Jack i el Martí va atendre a en Gogame.
    - Atura't Gogame!- En Gogame no parlava. Va intentar evadir a en Martí però ell el va agafar a temps.- Té una força increïble- va pensar en Martí. De fet, li costava bastant mantindre'l i en alguns cops el feia retrocedir.
    - Què li passa!?- va preguntar preocupat en Dani.
    - No ho sé! Tinc cara de saber-ho!?- va respondre ofensivament en Martí.
    - Què coi foteu aquí? Havia entès que no intervindríeu en la prova.- va dir en Jack. L'eel i el destripadoreitor es van apropar.
    - Fixat-hi, té els ulls blancs.- va dir en Dani.- i pots comprovar que la seva força ha augmentat considerablement.
    - I que coi vols que hi faci jo? Vas dir que l'ataquéssim un cop l'alarma sonés i/o el veiéssim, i així hem fet!
    - Ho sé, però els ulls blancs són fet de mort. Per això intervenim, perquè pot estar mort.
    - Mort? M'estàs vacil·lant? S'està movent! Es que no ho pots veure!?
    - Hi han hagut milers de persones que estaven mortes i es movien perfectament.- va intervindre l'Eel.- Hauríem de parar, no és normal que una persona obtingui tanta força d'un segon cap a l'altre.
    - Dani!! ajuda'm, em costa molt mantindre a en Gogame!! Està en un estat de ràbia descontrolat!! - En Gogame va llençar a en Martí i ell va caure al terra. De sobte, en Gogame ajuntà les seves mans i del terra va sortir un tronc que es va clavar a l'estómac d'en Jack.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dg Abr 15, 2012 7:06 pm

    uix quanta cosa en un sol tall, comencen a canviar les coses. I s'esta posant emocionant amb això d'en Gogame :O a veure què passarà
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dg Abr 15, 2012 7:28 pm

    si, aquest es bastant llarg, no m'havia donat compte xDDDD. pero ueno, aixi aixo iasta fet i puc anar directament a x la seguent part.
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Dg Abr 15, 2012 10:47 pm

    Ostres, es posa interesant.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dt Abr 17, 2012 12:40 am


    Capítol 2.
    Capítol 2.6: Element natura.

    - Què cony!?- va dir en Martí sorprès.
    - Jack!!- va dir l'Eel. En Jack va començar a escopir sang, però no va caure al terra ja que el tronc li clavava i l'impedia moure's.
    - A....aa.aa..ahhh.- En Jack es moria del dolor. Literalment.
    - Però que cony fots!?!?- va dir en Martí. Ràpidament ell li va donar un cop de puny a en Gogame i aquest va caure. Desmaiat. O mort.
    El tronc es va desintegrar i en Jack va caure sense cap força. L'eel i en Destripadoreitor el van atendre, mentre que el Dani i en Martí van agafar a en Gogame.
    - Això no va bé..! portem-los a l'hospital..ràpid!!- En Martí, en Dani i els tres guàrdies es van tele-transportar a l'hospital. Els metges els van atendre ràpid i els van portar al quiròfan, afortunadament, en Gogame no havia mort, però estava en estat crític. En Dani, en Martí, l'Eel i en Destripadoreitor es van quedar fora esperant.
    - Què li ha passat a en Gogame?- va dir en Dani.
    - No ho sé.- va respondre en Martí.- Però el que si sé es que el que ha fet no és normal. La seva forma de moure's..el seu estil de combat..i el més important..el seu element, el més estrany de tots..estic totalment confós.
    - Element natura..l'habilitat de utilitzar al teu servei la vida vegetal del teu voltant..pensava que s'havia extingit aquest element.
    - Però ell no té cap coneixement de tècniques ni tampoc sap utilitzar l'energia. Com s'ho ha fet?
    - Els seus ulls blancs..Semblava mort. No entenc el seu comportament.
    - Segurament estava en un estat de ràbia- va dir L'Eel.- Ell deu tindre aquesta habilitat dins seu, i al estar en un estat de ràbia, o potser fins i tot en perill de mort, treu tot el que pot per defensar-se.
    - Heu investigat si té descendents amb l'element natura?- Va dir en Destripadoreitor- es possible que en els seus gens hi tingui alguna cèl·lula de l'element natura, heretada dels seus antecessors.
    - No ho hem investigat, i és possible que tinguis raó.- va dir en Martí.- Però que jo sàpiga, l'últim usuari de l'element natura va ser Izaera Osagai, i d'això farà uns setanta cinc anys.
    - És cert, un dels homes més forts de la època, i potser fins i tot de la història.- Va dir l'Eel.
    - Mort en batalla. Era perseguit per molts països, ja que el seu element el consideraven un dels més perillosos.- va dir en Destripadoreitor.
    - Si la teoria de que en Gogame fos element natura..Estaria en gran perill si la gent se'n assabentés.- va dir l'Eel.
    - Primer preguem que els metges puguin mantindre'l en vida.
    Les hores van passar i cada cop tots estaven més nerviosos, ja que els metges no deien res. Finalment, després de sis hores esperant, un metge els hi va comunicar que tots dos estaven estables, però que haurien d'estar ingressats una setmana o dues abans de donar-los l'alta mèdica. Tot i així, desconeixen el perquè en Gogame se li havien posat els ulls blancs i l'augment de la seva força i que per això li continuarien fent més proves.
    En Martí i en Dani van decidir investigar sobre la genètica d'en Gogame, així que l'Eel els hi va recomanar un doctor molt especialitzat en aquest camp.


    Editat per darrera vegada per zoemiremiki el Ds Abr 21, 2012 1:00 pm, editat 1 cop en total
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dt Abr 17, 2012 9:11 am

    aquest ja és més curtet, però ha estat prou bé també Very Happy
    A veure que els hi surt en l'ADN d'en Gogame xD
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Dt Abr 17, 2012 12:28 pm

    Ostres, em sona molt això XD Cada cop es posa més interesant ^^
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dj Abr 19, 2012 1:22 pm


    Capítol 2.
    Capítol 2.7: Exili.

    El dia següent, en Dani i en Martí es van dirigir cap a la casa del doctor. Vivia en un barri marginal i pobre, era un barri brut i feia pudor, amés que les cases estaven destrossades. En Martí i en Dani avançaven mentre observaven tot el seu voltant, semblava que mai havien estat per allà.
    - Aquesta es la direcció- va dir en Martí.
    - Entrem-hi doncs.- Tots dos van entrar a un bar, el qual estava totalment ple. Quan la gent va veure a en Dani i a en Martí, tothom es va callar. Els dos van seguir caminant i van baixar unes escales, però es van preguntar internament perquè tothom s'havia callat. En Dani i en Martí van arribar a una porta de metall amb una petita finestra. Van trucar.
    - Si?- va dir una persona.
    - Eh..Hola- va dir en Martí.- Som dos persones que venim per una investigació genètica.
    - Oh si..Ja sé qui sou.- Va dir l'home.- Contrasenya?
    - Contrasenya?- Va preguntar en Dani- Ah si, la contrasenya és.. contrasenya. Oi?
    - Correcte.- L'home va obrir la porta i en Dani i en Martí van entrar.- Passeu, passeu, com si fos la vostra casa.
    - Gràcies.- Va dir en Martí.
    - Em dic Àngel, però em diuen “El Barbut”.- Aquest mot esdevé a que l'Àngel té una barba gris molt llarga.
    - Impossible!- Va sorprendre en Dani.- Tu ets el famós investigador el qual ha treballat i desenvolupat la transferència d'elements, oi??
    - Exacte, però no m'agrada parlar d'això. Realment em va portar molts problemes.- Va dir l'Àngel.- Bé, heu portat l'anàlisi?
    - Si.- En Martí el va treure de la butxaca i li va donar a l'Àngel. Ell ho va posar a una màquina que hi havia i estava connectada a un ordinador que va analitzar ràpidament la sang.
    - I..Impossible..- L'Àngel es va sorprendre.- Element Natura?!?!- En Dani i en Martí afirmaren el que havien sospitat.- Com pot encara existir aquest element?! No hi ha manera..!- L'Àngel seguia sorprès, mai en la seva vida havia pogut veure aquest element.- Qui és el portador?- va preguntar.
    - Un jove, senyor. És diu Gogame.
    - Gogame..Sabeu en el percal que es podria posar aquest nano si el país se'n assabenta? I pitjor encara, si el mon se'n assabenta?
    - Ho tenim molt clar. Per això ho volíem confirmar.- Va dir en Dani.
    - L'heu d'amagar.- Va dir l'Àngel.- I entrenar-lo. En un moment o altre les grans potències se'n assabentaran, i no s'aturaren fins trobar-lo. On és ara?
    - És a l'hospital. Va rebre una forta ferida i està ingressat.
    - Això és dolent. Aneu ràpidament i porteu-lo aqui.
    - Però ha d'estar ingressat una o dues setmanes més!
    - Jo el curaré. Heu d'entrenar-li l'espionatge i a la vegada s'ha de convertir en un sobrehumà el més abans possible.
    En Martí i en Dani se'n van anar cap a l'hospital i van agafar en Gogame. Quan van tornar, en el bar no hi havia ningú, la porta de metall(la qual estava blindada), estava destrossada, i dintre tot el que hi havia també estava destrossat. En Martí i en Dani van trobar una nota que hi deia:
    “ Saben de l'existència d'en Gogame. He deixat un antídot per que se'l prengui i es pugui recuperar més ràpid. Jo no hi podré estar per ajudar-lo, així que l'heu d'entrenar vosaltres. Us desitjo molta sort a vosaltres i en especial a en Gogame. Sereu buscats per el país com a criminals, igual que sóc buscat jo ara. Sort.”
    - Què fem ara?- Va dir en Dani.
    - Què vols que hi fem? Agafa l'antídot, ens exiliarem.


    Editat per darrera vegada per zoemiremiki el Ds Abr 21, 2012 1:01 pm, editat 1 cop en total
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Dj Abr 19, 2012 9:28 pm

    Ostres, es posa interesant Very Happy
    Mmmm a veure qui seran aquests, els que han rebentat la porta.
    Estic esperant el proxim ^^
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636036
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dv Abr 20, 2012 7:29 am

    :O A veure com canviaran les coses ara que seran buscats com a criminals hehe. Espero el pròxim Very Happy
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121147
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dv Abr 20, 2012 12:54 pm


    Capítol 2.
    Capítol 2.8: Adéu, Ezazu.

    Així doncs, quan el sol es va pondre, en Martí, en Gogame, que estava conscient però no podia caminar per si mateix, i en Dani es van marxar de la ciutat.
    - Adéu- Va dir en Martí cap a la ciutat.- Et trobaré a faltar.- Tots tres van creuar la porta de sortida i de sobte, un guàrdia va saltar davant d'ells.
    - Atureu-vos malfactors!- Va dir el guàrdia. Tots tres es van aturar i en Martí va reconèixer ràpidament al guàrdia, tanmateix, el guàrdia també va reconèixer en Martí.
    - Martí!! ets tu!- va dir el guàrdia.
    - Adrià, no tinc ganes de parlar amb tu.- Va dir en Martí amb una veu bastant antipàtica.
    - Què et passa, noi?- Va dir l'Adrià.
    - Que em passa?- Va dir ara amb una veu vacil·lant.- Et diré el que em passa. Tu ets un traïdor, vas trucar als espies perquè vinguessin a capturar a en Gogame quan ell residia aquí des de fa temps!
    - Perdona. En Gogame es un immigrant, que vaig sentir tot el que li deies allà al darrera dels arbustos.
    - Doncs com amic que ets, hauries d'haver-te callat i no dir res.- Va replicar en Martí.
    - Gran favor us vaig fer deixant-vos passar, al contrari, ara mateix estaríeu tots dos a la presó.
    - Ets un cabró!
    - Martí tranquil·litzat.- Va dir en Dani.- Recorda perquè estem sortint de la ciutat, no? Ara mateix no ens convé parlar amb algú.
    - Està bé, marxem-nos.
    - No, no, no! D'aquí no es marxa ni Déu!- Va dir l'Adrià.- Què és això tant important que us fa sortir de la ciutat?- Ell ja començava a sospitar alguna cosa, però en Dani va ser àgil i va respondre:
    - L'àvia d'en Martí s'ha mort, i viu al poble del costat, per això estem sortint.
    - ..Està bé. Però heu de firmar aquest document el qual diu que si no torneu demà per la tarda, sereu buscats.- L'Adrià no se'n fiava, però les normes eren les normes.
    - D'acord.- Va afirmar en Dani.
    Un cop els tres havien firmat, l'Adrià se'n va anar fent el seu típic salt, i en Gogame, en Martí i en Dani es van marxar caminant lentament. Quan ja van ser a més d'un Quilòmetre de distància, es van asseure al terra i van començar a parlar.
    - D'acord, on anem?- Va dir en Gogame.
    - No ho sé. Som buscats per tot arreu.- Va respondre en Martí.
    - Tinc una idea! Podem anar a casa de la meva mare!
    - A Herri!? Això està a més de cent Quilòmetres!- Va replicar en Dani.
    - Exacte, està molt lluny d'aquí. A més, jo tinc la residència, podríeu passar perfectament, ja que allà no tenen les mateixes normes que aquí. És un poble molt petit i l'únic medi de transport és el tren, podríem estar unes setmanes allà!
    - És una bona idea. A més, suposo que la teva mare ens acolliria, oi?
    - Això crec jaja!
    - Bé doncs, ara ens tele-transportem cap allà, però primer m'agradaria donar-te això Gogame.- Va dir en Martí.
    - Què és?
    - És un antídot que et curarà les ferides més ràpid. Ens l'ha donat un doctor.
    - Aaaahhh!!!- Va cridar en Gogame.- Odio les agulles! Em fan pànic!
    - No siguis estúpid. T'han clavat una espassa i ben viu que estàs!- Va dir en Dani.
    - D..D'acord..- En Gogame va girar el cap i va tancar els ulls. En Martí li va agafar el braç i ràpidament li va clavar l'agulla i lentament el líquid que hi havia s'anava implantant en les venes d'en Gogame.- Aaaaahh! Fa mal!!
    - Ja està. Ara en teoria t'hauries de curar més ràpid.- En Gogame és va asseure un altre cop i no van passar dos minuts que el seu cos va començar a reaccionar. De sobte, es va aixecar i va colpejar a en Martí, el qual va enviar uns quatre metres enrere.
    - Que!?!?- Va exclamar en Dani. Ràpidament ell es va aixecar i es va posar en guàrdia.- Què cony està passant aquí!?!?
    En Martí es va aixecar.- Fixat-hi- va dir.- Té els ulls blancs.


    Editat per darrera vegada per zoemiremiki el Ds Abr 21, 2012 1:02 pm, editat 2 cops en total
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98677
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Dv Abr 20, 2012 1:39 pm

    Saps com deixar a algú en intriga XD Espero el proxim!!

    Contenido patrocinado


    [Lectura] Gogame. - Página 3 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Contenido patrocinado

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dv Abr 19, 2024 11:11 am