Comunitats Catalanes

Benvingut!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Comunitats Catalanes

Benvingut!

Comunitats Catalanes

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Comunitats Catalanes

Aquí trobareu una unió de comunitats catalanes en diferents jocs online.


+4
Guti36
pure cat73
Mag Francesc
zoemiremiki
8 participantes

    [Lectura] Gogame.

    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122627
    Reputació : 2

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Doktrine Dj Maig 10, 2012 7:37 pm

    Està complicada la cosa per aquests nostres amics... Què passarà amb la bola de foc gegant? L'evitaran? No? No us perdeu el proper capítol!!


    T'està quedant collonuda, Zoe =)
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98817
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Dj Maig 10, 2012 11:31 pm

    Aquets se'n surten! Crec que ja sé com escaparan jeje.
    A veure que passa en el següent!
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dv Maig 11, 2012 7:35 am

    Doktrine escrigué:Està complicada la cosa per aquests nostres amics... Què passarà amb la bola de foc gegant? L'evitaran? No? No us perdeu el proper capítol!!


    T'està quedant collonuda, Zoe =)

    ¬¬" Després dius de mi que semblo el narrador de Bola de Drac i vens tu i em copies l'estil... xD

    En fi... està quedant guai, s'està posant més emocionant la història, a veure que passarà ja espero el pròxim Very Happy
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dv Maig 11, 2012 9:03 pm


    Capítol 3.
    Capítol 3.13: Comença la lluita final! Ghedon vs Gogame part 3 i desenllaç!


    - Intentaré aturar-la!!- Va dir en Dani mentre utilitzava totes les seves forces amb un huracà de màxima potència, sense gaires resultats.
    - No podràs Dani! Ho hem de fer entre tots!- Va dir en Martí.
    - Com!?- Preguntà en Gogame
    - No és senzill, de fet, no sé si podrem aturar-la!
    - D'acord, però diga-ho! No queda temps!
    - Has de tenir tota la teva energia als braços per obtenir més força!
    - No ho aconseguireu!- Deia en Ghedon, mig esgotat.
    - A jugar-se-la tots!- Els Danis és va convertir en energia.
    - Què coi els hi ha passat!?- Preguntà l'Eel.
    - Aquest Danis són una massa d'energia utilitzant el vent, per això s'han transformat en energia.- Respongué en Martí. L'energia dels Danis, que havien desaparegut, van anar a parar a les mans d'en Gogame, Martí i Eel, donant-lis més poder i energia.
    - Esteu preparats? Ja s'acosta!!
    La bola de foc va impactar al terra i pocs segons després a les mans d'en Martí, Gogame i Eel, que van ser arrastrats, mantenint l'equilibri, uns quants centenars de metres, xocant-se entre la vegetació que hi havia. Van aconseguir aturar-la poc abans de caure per un precipici, però era difícil mantenir l'estabilitat i la mateixa força tota l'estona, a més, les mans començaven a cremar-se (l'energia impedia les cremades) i el dolor cada vegada era més profund.
    - No podreu fer-hi res..!- Deia en Ghedon mentre s'apropava més i més cap a la bola gegant.
    - Això ja ho veurem!- Va dir en Martí.- Gogame! Encara tens molta energia! Fes-la servir tota! Jo ja estic als meus límits i no podré aguantar més!
    - Com ho faig?! No la se controlar del tot!- Va respondre en Gogame.
    - Se que pots! Has pogut controlar i dominar els troncs!..ahh!- En Martí mancava de resistència, li quedava ben poc.
    - Era l'aura blanca que tenia, que em donava facilitat en tot!
    - Com!?
    - Gràcies a l'aura tenia més energia i la podia controlar millor! Sense ella no puc fer res!- Va repetir en Gogame.
    - Si que pots! Tanca els ulls, concentrat i centra tota l'energia a l'estómac..i després dirigeix-la als braços!
    - Però si em concentro..
    - No et preocupis.- Va interrompre l'Eel- Nosaltres aguantarem el que podem.
    En Gogame va fer el que va dir en Martí i va tancar els ulls, fent que perdes força en els braços i la bola de foc comencés a guanyar terreny i poc a poc els arrastrava cap el precipici. Va començar a reunir tota l'energia que tenia, que era bastanta, però li costava mantindre-la.
    - Has acabat ja!?- Preguntà en Martí, a la desesperació.- No podré aguantar gaire més!
    - Encara em falta una mica!- Va respondre en Gogame. Poc a poc anava reunint l'energia que tenia i la controlava millor.- D'acord, i ara com coi envio l'energia cap als braços?- Va pensar.
    - De la mateixa manera que has aconseguit col·locar l'energia a l'estómac, ara l'has de passar als braços!- Va dir l'Eel, com si sabés perfectament el que pensava en Gogame.
    - Ho tinc!- Va dir en Gogame.
    - Perfecte..allibera-la ara!!- Va animar en Martí.
    En Gogame va alliberar tota l'energia que tenia en els braços, i la bola de foc és va començar a moure i va anar guanyant terreny d'en Ghedon.
    - Com!? I aquesta energia!?- Va dir en Ghedon sorprès.- D'on dimonis ha sortit!? Bé..és igual! La mouré amb vent!- I així va fer en Ghedon, el terreny que havien guanyat tots tres guerrers(que no era gaire) va ser ràpidament reduït.- Vaig amb tot!!
    - Escolta Gogame.- Va dir en Martí.- Jo ara faré la meva tele-transportació i colpejaré a en Ghedon..ahh..quan ho hagi fet..ahh..llavors tu i l'Eel empenyereu la bola de foc amb totes les vostres forces, d'acord?
    - D'acord.- Van dir els dos.
    En Martí és va tele-transportar i va colpejar per sorpresa a en Ghedon.
    - Q..què!?- Va dir en Ghedon mentre mig-perdia l'equilibri a l'aire, i sobretot, perdent el domini de la gran bola.
    - Ara!!- Cridà l'Eel. Tots dos van donar totes les seves forces i la bola de foc va començar a pujar cap on era en Ghedon.- Empenyala amb totes les teves forces!!- I per última vegada, van la empènyer, aquest cop va sortir a gran velocitat directe a en Ghedon.
    - No..no..IMPOSSIBLE!!- La bola de foc va impactar directament a en Ghedon, sense que ell pogués esquivar-la. En Martí és va lliurar de l'impacte per poc, ja que va caure al terra una mica abans de que la gegantina pilota de foc el toqués.
    La bola va anar cap amunt, amb en Ghedon pràcticament travessant-la i va explotar a uns quants centenars de metres a l'aire. Va haver-hi una gran ona expansiva de foc i una llum cegadora, un soroll estrèpit i una calor monstruosa que afectà a tot ser viu en un radi de cinc-quanta quilòmetres.
    Quan l'explosió va cedir i el fum es va dispersar, és va poder observar a en Gogame estirat al terra, esgotat, a en Martí fet pols repenjat a un arbre, l'Eel també estava estirat, en Dani, inconscient, L'Ignasi mort enterrat entre pedres, en Jack, ja descongelat a causa de la calor, també estava mort. La mare d'en Gogame, estava conscient i la cel·la ja s'havia trencat i en Ghedon, sense cap rastre d'ell.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Ds Maig 12, 2012 9:28 pm

    xDDDD està molt bé, però he rigut amb els temps verbals que has usat: preguntà,afectà... no està malament el contrari. Però, se'm fa estrany trobar cultismes en una historieta amb vulgarismes hehe, bona combinació.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Ds Maig 12, 2012 9:30 pm

    ahah, ueno volia canviar una mica i nose..xDDDD merci :)xd
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98817
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Dg Maig 13, 2012 11:18 am

    Esta molt bé, ha molat moltissim, bola de drac 2 XD Em recorda moltissim a les boles d'energia ajajajjaMolt guapo el capitol. A veure si en Ghedon esta mort o no...
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dg Maig 13, 2012 11:50 am

    sisis mentre escribia em recordava a la henki dama(gola henki) que va fer el goku contra el buu xDDD, avui a la tarda o dema postejare el desenllaç.
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98817
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Dg Maig 13, 2012 12:28 pm

    Contra el Buu, vegeta i crec que el de les 7 boles XD
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dt Maig 15, 2012 2:47 pm


    Capítol 3.
    Capítol 3.14: Desenllaç.

    Van passar uns minuts abans de que la primera persona s'aixequés. Tots estaven derrotats i fets pols, alguns ferits i morts, havia sigut una massacre. La persona que s'havia aixecat va ser la mare d'en Gogame. Espantada, és va apropar al seu fill.
    - M..Mare..- En Gogame va mirar-la amb un somriure.- Tot..ja està bé..
    - Com què està bé?!?!?- Va cridar.- Tu has vist el que ha passat!?!?!- La mare d'en Gogame va agafar-lo per el coll i el va alçar.- Podries haver mort!!- Clatellada- Tu saps el que faria jo sense tu!?!?- Un altre clatellada.- Res!!! exacte!!- I un altre- I tota aquesta gent estirada?!!?- I més clatellades.- I la sang!?!?- Un mar de clatellades.- És que t'agrada matar a gent?!?- I la més forta. En Gogame no va dir res, simplement va abaixar el cap com podia.- Ets imbècil o que?!?!- I la última clatellada, ni la més forta ni la més fluixa. Possiblement la clatellada amb més amor i odi que es podria fer en el món, acte seguit, la mare va abraçar a en Gogame.- T'estimo, ho saps oi?- Va dir, plorant.
    - Ho sé.- Va dir en Gogame, abraçant-la mentre li queien llàgrimes per els ulls.- Jo també t'estimo.
    Poc a poc tothom és va anar aixecant. En Martí va recollir a en Dani que estava estirat inconscient, i l'Eel va recollir, afectat per la seva pèrdua, als seus dos amics morts.
    - Ho sento.- Va transmetre en Gogame a l'Eel.
    - No és la teva culpa. No t'has de sentir culpable.- Va respondre ell.- Gràcies per acompanyar-me en el sentiment.
    Tots van tornar cap el camí a casa, però amb la guàrdia alta, ja que en Dani, en Martí i en Gogame eren perseguits per el país, i a més a més, per un grup terrorista. No hi va haver cap problema, tots es van allotjar a casa d'en Gogame i van passar la nit allà. En Jack i l'Ignasi van ser enterrats al mateix camp de batalla on havien mort, ja que es una tradició que els sobrehumans que moren lluitant han de ser enterrats al mateix lloc de la mort, si és possible.
    El cos d'en Ghedon no el van trobar en lloc. Van suposar que s'havia desintegrat amb la bola de foc que ell mateix havia llençat.

    En un lloc desconegut...
    - Ho sento molt. No vaig poder fer res.- Va dir en Ghedon.- He subestimat a en Gogame. I a tots els altres.
    - No importa. Hem complert amb les nostres sospites, ja és suficient. Oi que si, doctor Dok?
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dt Maig 15, 2012 6:57 pm

    xD està guai m'ha fet gràcia allò de "Oi que si, Doctor Dok" XDDDDD pobre Dok ja vols que sigui el dolent de la pel·lícula, bé del conte.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dt Maig 15, 2012 6:58 pm

    jajaja falta molt per veure, aviat ia sabreu qui es aquest doKtor.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dv Maig 25, 2012 12:17 am


    Capítol 4: Ensorrament.

    - Us he dit que no em digueu així.- Va dir el doctor Dok.- Sabeu perfectament el meu nom.
    - Doctor Dok m'agrada, és com un joc de paraules.
    - Bé, quin és ara el nostre objectiu, senyor?- Preguntà en Ghedon.
    - Ara hem d'esperar. Ha de desenvolupar la seva tècnica.- Va dir aquest misteriós senyor amb un riure malèfic.

    Van passar uns dies. En Gogame, Dani, Martí i l'Eel convivien a casa de la mare d'en Gogame, ajuden amb les feines domèstiques.
    - Vols que passi l'arròs per l'aigua?- Va preguntar en Gogame.
    - Home si, com vols sinó?- Va respondre, sarcàsticament, en Dani.
    - Aix no sé, com que tu ets tan estrany.
    - Que jo sóc què!?
    - Va nois, no us piqueu.- va intervenir en Martí.
    - Per cert, ja portem uns quants dies aquí.- Va dir l'Eel.- No creieu que seria millor marxar ja? La policia nacional us pot estar buscant.
    - Ens pot estar buscant no, ens està buscant.- Va dir en Martí.
    - Ara que ho dius, és cert.- Digué en Dani.
    - Això d'estar a l'exili és una merda. Maleit sigui que jo tingui un element tant estrany i buscat.
    - Ja sóc aquí.- La mare d'en Gogame va arribar a casa.- Heu fet la feina que us havia demanat?
    - Si mare, a més estem preparant el dinar.
    - Així m'agrada, ara que estareu aquí durant un temps, haureu d'ajudar-me a fer totes les feines de casa.
    - Ara que ho dius..- Va dir en Martí.- Ens n'haurem d'anar dintre de poc, aquesta tarda com a màxim. La policia ens busca i no sabem quan pot venir.
    - Vaja..- Va dir amb tristesa la mare d'en Gogame.- Això vol dir que te'n aniràs, Gogame?
    - No hi ha cap més remei.
    - Bé, us prepararé les maletes..- La mare és va retirar a buscar la roba per fer la maleta, trista.
    Tot just quan la mare d'en Gogame se'n va anar, la porta de l'entrada va sortir volant pel passadís.
    - Que dimonis!?- Exclamà en Dani mentre corria per veure que havia passat, però no va poder fer res més que apartar-se, ja que algú havia llençat un explosiu.- Tots al terra!!
    - Que cony està passant!?- Va dir en Martí.
    - Mare!- Va cridar en Gogame quan va veure l'explosiu.
    - Cobriu-vos!- Va dir també l'Eel.
    La bomba va explotar i va destruir completament la casa. Tots van sortir disparats cap a diferents direccions, xocant-se contra les parets que s'ensorraven. La casa va caure en uns instants.
    - Som la policia nacional! Tots amunt!!- Dos policies van buscar entre les runes, els mateixos que havien provocat l'explosió. En Martí, però, va ser suficient ràpid i és va tele-transportar junt amb en Gogame a un bosc.
    - Què ha passat?!?!- Va dir en Gogame.
    - No ho sé..
    - La meva mare!!- Cridava en Gogame.- Ella estava..! No! No pot ser!!
    - Tranquil Gogame.- En Martí l'intentava calmar, però estava en un estat de ràbia descontrolada.
    - Porta'm a casa meva!! Martí!!- Cridava en Gogame mentre plorava.
    - No puc! Si et capturen..!
    - M'és igual!! Com si em maten!
    - Escolta'm Gogame! Si hi vas ara el més possible és que et capturin! No sabem quanta gent son!
    - No siguis un fill de puta!!- Insultà en Gogame amb tota la ràbia del món.- Porta'm amb ma mare o et mato!!
    - Si em mates no tindràs medi per arribar.- En Martí és va quedar callat.- està bé, et portaré, però estigues tranquil que ens mantindrem amagats.
    En Martí i en Gogame es van tele-transportar a prop d'on havia passat l'explosió. Tots dos podien veure, amagats, en Dani i l'Eel aixecats preparats per lluitar contra dos guàrdies.
    - Som dos policies d'alt càrrec. Som guàrdies del rei.
    - Guàrdies..del rei!?- Exclamà en Dani.- Aquests..són dels més forts.
    - Perquè aneu tant lluny per a una persona?- Va preguntar l'Eel.
    - Son ordres. A vosaltres també us busquen..excepte a tu, Dani.
    - A mi..?- En Dani és va sorprendre.- Perquè a mi no?
    - De fet, hem vingut a capturar en Gogame.- Va dir un policia.- No teniu cap possibilitat contra nosaltres dos. Cap dels quatre que hi havíeu aquí.
    En Dani va fer una cara de acceptació. Ell sabia que no podrien guanyar-los. I menys només estant dos.
    - Però..m'agradaria negociar-ho.
    - Negociar-ho..?- Preguntà l'Eel.- Aquí no hi ha res a negociar! Vosaltres sou dos cabrons i us penso petar el cul ara mateix!- l'Eel és va preparar per atacar amb estaques de gel.
    - Eel..atura't.- Va ordenar en Dani.
    - No! No ho penso fer!- Quan l'Eel anava a disparar l'atac, un dels policies és va moure i li va fotre una cop de puny que el va llençar entre les escombraries.
    - Però si voleu, us podem matar aquí a tots dos. No hi ha cap problema.
    - No..espera..què voleu..?- Va dir en Dani.


    Perdoneu per la tardança, però volia aclarar idees sobre aquest capítol 4 i el que volia fer. També he de dir que em faltava inspiració, però aquí el teniu Razz
    cap ni un
    cap ni un
    100+ posts user
    100+ posts user


    Nombre de missatges : 189
    Punts : 98817
    Reputació : 0

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por cap ni un Ds Maig 26, 2012 3:18 pm

    Si que hi han sobrehumans XD
    Gairebé abunden tant com els fatxes.
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Ds Maig 26, 2012 5:52 pm

    gaire bé tothom de més de 20 anys és sobrehumà...:p
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Ds Maig 26, 2012 7:55 pm

    Surprised es torna a complicar la trama, cada vegada s'està posant m'és interessant. Per cert, vas millorant el redactat hehe Razz
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dg Maig 27, 2012 9:21 pm


    Capítol 4.
    Capítol 4.1: Indecisió.

    - Així m'agrada. El rei et vol veure.- Va dir un dels policies, el del vestit blau, l'altre portava la roba de negre.
    - Perquè..?
    - Penses negociar Dani!?!?- Va interrompre l'Eel.- Ha matat a la mare d'en Gogame!!
    En Gogame va sentir a l'Eel i no va tardar ni un segon en atacar als dos policies amb dos branques que li sortien dels braços.
    - Gogame! Atura't!- Va dir en Martí.
    Els policies van veure l'atac i van destrossar les branques amb un cop de puny.
    - Vaja..Mira qui tenim aquí.- Va dir el policia negre.- El gran Gogame.
    - Tu..vosaltres..heu matat a..la meva mare?!- Va dir en Gogame. La aura blanca li començava a aparèixer.
    - I ben morta que està.- Va dir el de negre.
    - FILLS DE PUTA!!!!!!.- En Gogame va córrer per atacar-los amb molta més ràbia que la seva primera transformació en la lluita contra en Ghedon, però els dos guàrdies li van fotre una puntada que el van tirar al terra.
    - Gogame! No tens cap possibilitat!- va dir en Martí des de la rereguarda.- Retira't!!
    - Mai!!- Va dir en Gogame aixecant-se i tornant a atacar.
    - Moriràs!!!- Va dir l'Eel.- Els seus poders són molt més superiors als teus!!
    - Han matat a la meva mare!! Me la pela el que em puguin fer!!- En Gogame va tornar a atacar als dos guàrdies, però l'efecte va ser el mateix. Va acabar la terra, però és va tornar a aixecar.
    - Gogame! Atura't ja!!- Va cridar en Dani.
    - No..- Va dir en Gogame mentre netejava la sang que li queia pel llavi, ja que la aura blanca encara no s'havia activat del tot.- No em penso rendir..els hi penso destrossar els ossos.
    - Gogame tranquil·litzat.- En Martí va saltar davant seu per impedir-li que ataqués.- Si ataques, moriràs, morirem to-
    - Aparta't.- Va interrompre en Gogame.- Aparta't o mor.
    En Martí el va mirar als ulls, va comprendre el seu dolor i és va girar.- No Dani..aquí no hi ha res a negociar.
    - Martí...- Va dir en Dani sorprès.
    - I bé, hi ha tracte o no?- Va dir el policia negre.
    - No..no n'hi ha.- Respongué en Dani.- Prefereixo morir abans de parlar amb el rei.
    - Bé..saps perfectament que ell és el teu oncle, estàs sota les seves ordres.
    - No estic sota les ordres de ningú, de l'únic que puc obeir és de mi mateix.
    - El rei està apunt de morir.- Va dir el policia.- Tu ets el seu descendent.
    - Què!?- Van dir tots.
    - Però bé, si no vols parlar-ho, us matem aquí mateix i elegim a un altre rei, fàcil.
    - No espera!- Ara va ser el Martí que va interrompre.
    - Martí...què vols fer..? A cas penses rectificar..?- Preguntà en Gogame.- No m'ho facis això..
    - Si Gogame.. però tinc un pla.- Va respondre.- Dani, accepta-ho.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dt Maig 29, 2012 9:11 am

    hehe aquesta ha sigut un pèl més curta, a veure quin pla té en MartíRazz Esperant el pròxim

    PS: En aquesta frase: "Si Gogame.. però tinc un pla.- Va respondre.- Dani, accepta-ho." Jo treuria el punt després de va respondre, ja que no hi va i pot induir a equivocació de com si fos del diàleg Wink



    Editat per darrera vegada per Mag Francesc el Dt Maig 29, 2012 9:25 am, editat 3 cops en total
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dj Maig 31, 2012 8:28 pm


    Capítol 4.
    Capítol 4.2: El pla.

    - Un pla..?- Preguntà en Dani.
    - Si. Podem parlar un segon?- Va preguntar en Martí als policies.
    - Si tardeu més d'un minut us matem.- Va respondre el policia de blau.
    - Gogame, estigues tranquil, el teu futur està pendent ara mateix.
    - El meu futur està negre.- Va respondre.- M'és igual el que em passi ara.
    - Se us acaba el temps...- Va dir el policia negre.
    - Eel, per favor, fes-lo entrar en raó.- Va dir en Martí.
    - Sí!- L'Eel és va apropar a en Gogame.
    - Mira Gogame..Tu els vols matar, oi?- Va dir l'Eel.
    - Voldries tu?- Respongué en Gogame.
    - Oi tant que hi voldria, però ara la situació és diferent.- Va dir.- Cap de nosaltres és lo suficient fort per matar-los, ni tant sols un per un.
    - Ja t'he dit que em dona igual.
    - Doncs a mi no. Si el que vols és venjar-te, entrena i sigues més forts que ells, d'altra banda, mai podràs fer-los front.- Aquestes paraules van arribar al cor d'en Gogame. L'Eel tenia raó, ell havia estat actuant sense pensar i, fins i tot, sabia que no podria guanyar-los amb el seu nivell actual. Ni en Dani ni en Martí, ni l'Eel junts podrien fer-lis front. En Gogame va repensar i és va tranquil·litzar.
    - Queden trenta segons....- Va dir el policia blau.
    - Quin és el pla Martí? Explica'l ràpid!- Va dir en Dani.
    - És senzill, si tu ets el descendent del rei, i el rei és qui controla tot, per lògica podries fer que aturessin de buscar als elements natura. Així en Gogame estaria salvat!
    - És cert..però creus que la PSI ens deixaria canviar les lleis?
    - Si és només en el nostre país si que ens deixarà.
    - Queden cinc segons...!!- Els policies començaven a riure, tenien ganes de matar.
    - I doncs, estàs d'acord?- Va preguntar en Martí amb presses.
    - S..si!- Va respondre en Dani.
    - Dos segons..! Jajaja!
    - Ja hem decidit!- Van dir en Martí i en Dani junts.
    - Llàstima, ens hem quedat sense matança.- Va dir el policia blau.- I bé, accepteu, oi?
    - Si.- Va dir en Dani.- On he d'anar?
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122627
    Reputació : 2

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Doktrine Dj Maig 31, 2012 8:38 pm

    Bon episodi, Zoe... La veritat és que les situacions que hi ha em recorden a personatges en els que poden estar basats.
    L'Eel calmant en Gogame em recorda molt la típica situació Yamato/Kakashi raonant amb Naruto. En Martí quan fa plans em recorda a cert vago que tot ho troba problemàtic xD.
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dj Maig 31, 2012 8:43 pm

    hehe m'ha agradat, tot i que un xic curt, m'he quedat amb ganes de més. A veure quan penges més Razz
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dg Jun 03, 2012 6:04 pm


    Capítol 4.
    Capítol 4.3: Odiosos records

    - Bé, ens acompanyaràs fins a la capital, Ezazu.- Va dir el policia negre.
    - D'acord, però vull veure com deixes marxar a tothom.
    - Dani, jo no vull marxar.- Va interrompre en Gogame.- Necessito estar amb la meva mare.
    - Feu el que vulgueu, Dani, ja ens marxem nosaltres.
    - S..si.- En Dani és va marxar amb els dos policies cap a Ezazu. Estava una mica intimidat, i si quan marxessin els dos policies el mataven? Havia d'anar amb la guàrdia alta per si un cas.
    Quan els dos policies i en Dani és van marxar, en Gogame és va apropar la casa, la seva casa, que estava en runes i on estava la seva mare mig enterrada per les escombriaires.
    - Mare!- Va cridar en Gogame mentre corria cap a ella.- Mare! Mare! Desperta!


    - Mama, què és això?- Va preguntar en Gogame.
    - És un joc, fill.- Va respondre.
    - Jo el vull!
    - No Gogame, encara ets massa petit per aquest tipus de jocs. Quan siguis gran podràs comprar-los.
    - Però jo ja sóc gran.- Insistia en Gogame.
    - Ja ho sé que ho ets, però no lo suficient.
    - I quan ho seré?
    - Quan tinguis l'edat del teu germà.

    - Mare!! perquè li has comprat al meu germà aquell joc i a mi no??
    - Ja t'ho he dit abans, perquè ell és més gran i té més privilegis.
    - Perquè??
    - Ja ho entendràs algun dia, fill. Ara ves a parar la taula.
    - Però jo no vull!
    - Ves! Fes el que t'he dit!- Deia la mare, i seguidament li va donar un clatellot.

    - Germà, em deixes jugar?
    - No. Ves-te'n.- Va respondre amb males intencions.
    - Perquè?
    - Perquè ets molt pesat. Deixa'm jugar tranquil.- L'Ogame apartava a en Gogame, ja que intentava agafar el joc.
    - Però jo vull jugaaar.- Li queien llàgrimes a en Gogame.
    - Ni però ni polles, pira't ja!- En Ogame li va fer una empenta i en Gogame se'n va anar corrents.

    - Mamaaa! En Ogame m'ha dit paraulotes i m'ha emputxat!
    - No hauries d'estar parant tu la taula?
    - S..Si..però..
    - Ni però ni polles, ves a parar-la ja!- Li va donar un altre clatellot, i en Gogame se'n va anar corrents un altre cop, plorant.

    - Mama!- Va cridar en Ogame.- Vina ràpid mama!
    - Què vols fill?- Va preguntar la mare mentre es dirigia cap a en Ogame.
    - En Gogame m'ha trencat el joc!!- Va dir en Ogame, que estava al costat del seu germà que estava assegut plorant.
    - Jo no he sigut!! ha sigut el gat!!
    - Molt malament Gogame!- Li va donar una puntada a la cara.- Creus que trencant les coses és com es soluciona tot!? Que tens, enveja!?- I ara un cop de puny.- Et juro que treballaràs fins que aconsegueixis els diners que costa aquest joc!
    - P..Però que jo no he sigut..buaaaah- En Gogame és va posar a plorar i no va parar fins la nit.

    - Bon dia família.- Va dir el pare d'en Gogame, que havia arribat de treballar.
    - Hola amor meu, què tal t'ha anat el dia? Has tingut molt de treball avui?
    - No gaire, uns intrusos s'han intentat colar al palau reial, però jo i tres guàrdies més els hi hem parat els peus.
    - Així m'agrada.
    - I a tu que et passa Gogame?- El seu pare va veure que en Gogame estava trist.
    - La mama..que no m'ha volgut comprar un joc i a més m'ha pegat.
    - I això perquè?
    - Perquè sóc massa petit..- Deia en Gogame trist.
    - Bé, si que és veritat que ets encara petit per jugar a jocs, però no entenc perquè t'ha pegat.
    - És que m'ha trencat el joc.- Va interrompre en la conversa en Ogame.
    - Aix..Gogame això no es fa eh..-Va dir el pare- Però bé, tampoc és motiu per pegar-lo.

    - Mama, fa dies que no veig al meu germà, on és?
    - S'ha anat d'excursió.- Va respondre la mare seriosament.
    - I el pare?
    - També. Ara, ves a parar la taula.
    - P..Però si només són les onze!
    - Ni però ni polles! A parar la taula! I rega el jardí!

    - Ja han passat sis anys des de que el papa i el meu germà se'n van anar.- Va dir en Gogame, seriós.
    - Ho sé, estan d'excursió.
    - Ja no m'enganyes, tinc onze anys mare. Vull saber la veritat.
    - No en vull parlar d'això. Quan siguis més gran t'ho explicaré.
    - Però vull que m'ho expliquis ara.
    - Ni però ni polles, ves a comprar el pa, ràpid!


    En Gogame va recordar tota l'experiència que havia passat amb la seva mare i la poca que havia passat amb el seu pare i el seu germà.
    - No..- Va dir en Gogame, que sostenia a la seva mare en els braços.- No m'he de preocupar, ella sempre m'ha humiliat.
    - Que estàs dient, Gogame?- Va dir l'Eel.
    - Ella és la responsable del meu dolor, de la meva soledat. Tot és culpa d'ella.- En Gogame és va aixecar i va deixar a la seva mare al terra.


    Editat per darrera vegada per zoemiremiki el Dl Jun 04, 2012 8:47 pm, editat 1 cop en total
    Doktrine
    Doktrine
    Master of Agility
    Master of Agility


    Nombre de missatges : 132
    Punts : 122627
    Reputació : 2

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Doktrine Dg Jun 03, 2012 6:35 pm

    Vaja vaja... problemes familiars ara... Però quin nanu... primer casi fa matar tots els amics taaan preocupat i ara la deixa tirada pel terra... això es recorda abans xD
    Mag Francesc
    Mag Francesc
    mag francesc
    mag francesc


    Nombre de missatges : 3703
    Punts : 996636176
    Reputació : 7

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Mag Francesc Dg Jun 03, 2012 6:43 pm

    xD Gogame la imatge en el conte d'en zoe però amb més estil, per cert m'ha agradat el capítol. Tot i que hi he trobat a faltar algu. Segur que en el proper s'arregla Razz
    zoemiremiki
    zoemiremiki
    Spam master
    Spam master


    Nombre de missatges : 3598
    Punts : 121287
    Reputació : 2
    Edad : 113
    Ubicació : a casa meva.

    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por zoemiremiki Dg Jun 10, 2012 7:58 pm


    Capítol 4.
    Capítol 4.4: Segrest.

    - Fa res que t'estaves preocupant per ella.- Va dir en Martí.- A que ve ara que la odis?
    - No ho sé.- Va respondre.- Ella..m'ha fet sofrir durant tota la meva vida, però..al mateix temps,sento pena, perquè l'estimo, és ma mare.
    - Quan la meva mare va morir jo tenia la teva edat, Gogame.- Va dir l'Eel.- Ho vaig passar molt malament, però si et fa servir de consol, jo la odiava.
    - La odiaves..? Perquè?
    - No em feia cas, m'ignorava, era el seu esclau i mai vaig rebre cap tipus d'amor de part d'ella.
    - I el teu pare?
    - El meu pare va morir fa poc, en una missió espia, per sort ell em va cuidar.
    - Que en pau descansi.- Va dir en Martí.
    - El fet es que me l'estimava per molt odi que li tingués, perquè era la meva mare.
    - És normal que una persona de la teva edat i que hagi sofrit tant de dolor senti això, però realment te l'estimes.- Va dir en Martí.
    En Gogame va esclatar a plorar i va abraçar a la seva mare.
    - Ho sento, mare, ho sento molt.- Deia.
    En Martí i l'Eel el van deixar sol, perquè ofegués penes amb ella. Mentrestant, la gent del poble s'apropava per veure que havia passat i li preguntaven si estava bé, però en Gogame s'abstenia de respondre.

    En un altre lloc...
    - La policia ha intervingut, Senyor.
    - Perfecte, just com ho suposava, i que han dit?
    - S'han emportat al seu company...el dels cabells cap adalt.
    - En Gogame!?- Va dir sorprès.
    - No home no, el que porta una bandana.
    - En Gogame..
    - Que no, el que porta el vestit negra.
    - Ah, en Dani.
    - Si aquest, sembla que li han proposat algo.
    - El que?
    - Ser rei.
    - Rei!?!?
    - Si, què fem?
    - Hem de canviar la nostra estratègia, si en Dani arriba al poder el més probable és que deixin de buscar a en Gogame i ens busquin a nosaltres, i això ens dificultaria la captura de l'element natura.
    - I bé, quin és l'estratègia?
    - Deixa'm pensar-hi.

    - Ja estàs millor?- Va preguntar en Martí. La gent encara estava pel voltant, després d'uns trenta minuts.
    - Si. Vull enterrar-la com deu ho mana.
    - Què ha passat?- Va cridar una persona entre la multitud.
    - La cuina ha explotat i ha enviat la casa pels aires.
    - És aquesta la teva mare, Gogame?- Va dir una senyora.
    - Si.
    - És morta, oi?
    - Si, a càs no ho pots veure?
    - Ho sento.- Va dir. La senyora és va girar i va començar a parlar amb altres senyores que estaven allà. Xiuxiuejaven i criticaven a la mare d'en Gogame, i ell ho va escoltar tot.
    - De que aneu?- Va dir en Gogame, amb cara d'enfadat.
    - Què?- Va dir una de les senyores.
    - Estàveu criticant a la meva mare, de que aneu?
    - Nosaltres? No, no, mai, si era molt bona pers-
    - I una merda.- Va interrompre en Gogame.- Vosaltres l'estàveu criticant, podríeu tenir més respecte? al menys sense tenir el seu cadàver al davant.
    - No.- va dir una senyora.
    En Gogame va colpejar a la senyora i la va tirar al terra.
    - Torna-ho a repetir.- Va dir, molt emprenyat. La gent d'allà va començar a cridar i és van intentar abalançar sobre en Gogame, però l'Eel els va parar amb un bloc de gel, sense ferir a ningú.
    - Treu això, mal parit!- Deia la gent.
    - Gogame! Què coi fots!?- Va dir en Martí.
    - Que no s'atreveixi a insultar a la meva mare! Maleïda 'maruja'.
    - Oix el que m'ha dit!- Va dir la senyora des del terra, amb la boca sagnant.
    - Ets un fill de puta! Et penso fotre la pallissa de la teva vida!- Va dir l'altre senyora.
    - La meva mare no és cap puta, insulta'm a mi si tens collons, vella estúpida!
    - Para ja Gogame!- Va dir l'Eel.- Aquí hi han sobrehumans, i estan destrossant el bloc de gel, anem-nos!
    - Mai! Els hi penso fotre a tots una pallissa!- En Martí va agafar a en Gogame i el va tele-transportar. Seguidament li va clavar un cop de puny.
    - Estàs boig o què?- Va dir en Martí.- Vols que et matin!?- En Gogame és va mantenir callat.- Ara per culpa teva ja no podrem tornar al teu poble!
    - I a mi que?! Si són tots un grup de amargats i de 'marujes' que els hi dóna igual els sentiments de les altres persones!
    - I estic totalment d'acord! Però aquesta no és la manera!- En Gogame es va callar.- vaig a buscar a l'Eel, i ja parlarem sobre el que fer.- En Martí és va tele-transportar per anar a buscar a l'Eel. Va arribar en un tres i no res, com de costum, però és va trobar a tota la gent morta. Hi havia hagut una matança i tothom estava mort, però l'Eel no estava.
    - Què cony ha passat aquí?- Va dir en Martí.- Eel!? Eel! On ets?!?- Mentre el Martí buscava a l'Eel, va trobar un paper al terra.

    Busca el document de pau entre Ezazu i Gerra i roba'l, llavors et tornarem a l'Eel.

    ~Red Eye.

    Contenido patrocinado


    [Lectura] Gogame. - Página 6 Empty Re: [Lectura] Gogame.

    Missatge por Contenido patrocinado

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dv Abr 26, 2024 9:33 am